Ταυτότητα Αυτοκινήτου | |
---|---|
Μάρκα | Toyota |
Μοντέλο | Hilux |
Power Train | Diesel |
Η Toyota λάνσαρε μια νέα κορυφαία έκδοση του Hilux GR Sport στην Αυστραλία με στυλ εμπνευσμένο από τη συμμετοχή της στο ράλι Dakar, έναν πιο ισχυρό κινητήρα ντίζελ και μια σειρά από βελτιώσεις στην ανάρτηση για μεγαλύτερες δυνατότητες εκτός δρόμου. Αυτή (της Αυστραλίας) είναι η τέταρτη διαφορετική έκδοση GR Sport του Toyota Hilux, που συναντάμε καθώς υπάρχει μία για κάθε αγορά: Ταϊλάνδη, Ιαπωνία και Ευρώπη.Τα τέσσερα μοντέλα διαθέτουν διαφορετικά είδη αναβαθμίσεων οπτικών και ανάρτησης, αν και το αυστραλιανό μοντέλο συνδυάζει αυτές με έναν λίγο πιο δυνατό κινητήρα ντίζελ. Το μειονέκτημα του είναι η χαμηλότερη ιπποδύναμη σε σχέση με το Ford Ranger Raptor, ενώ είναι κοντά με το Nissan Navara Pro-4X Warrior (μία έκδοση που δεν έχουμε στην Ευρώπη).
Το Hilux GR Sport προδιαγραφών AU φαίνεται πιο στιβαρό σε σύγκριση με αυτό των Ευρωπαϊκών, Ιαπωνικών και της Ταϊλάνδης. Διατίθεται αποκλειστικά σε αμάξωμα διπλής καμπίνας. Ξεχωρίζουν οι προεκτάσεις «φτερών» σε μαύρο χρώμα, οι οποίες είναι σημαντικά πιο φαρδιές από ό,τι σε άλλα διακοσμητικά. Υπάρχει επίσης ένας επανασχεδιασμένος μπροστινός προφυλακτήρας με εισαγωγές αέρα, μαύρη μάσκα και προστατευτική ποδιά αλουμινίου. Το ημιφορτηγό έχει σπορ σήματα GR, ράγες βράχου, βαμμένα με κόκκινο χρώμα σημεία ρυμούλκησης στο πίσω μέρος και ένα νέο σετ μαύρων ζαντών αλουμινίου 17 ιντσών με ελαστικά παντός εδάφους. Η Toyota λέει ότι τα νέα εξαρτήματα έχουν δοκιμαστεί στην αεροδυναμική σήραγγα για αεροδυναμική… απόδοση.
Το εσωτερικό είναι λιγότερο έντονο. Η επένδυση GR Sport διαθέτει δερμάτινες επενδύσεις, την επωνυμία Gazoo Racing στο τιμόνι και στα προσκέφαλα, κόκκινες ζώνες ασφαλείας και σπορ πεντάλ, ενώ διατηρεί την ίδια οθόνη αφής για το infotainment (με την απλή έκδοση).
Ο υπερτροφοδοτούμενος τετρακύλινδρος ντίζελ 2,8 λίτρων έχει ρυθμιστεί ώστε να παράγει 224 ίππους και 550 Nm ροπής χάρη στην μεγαλύτερη πίεση στο turbo και το καύσιμο. Τα δύο αυτά στοιχεία αντιπροσωπεύουν αύξηση 10% σε σχέση με τον κινητήρα στοκ. Βέβαια η ισχύς δεν πλησιάζει τους 397 ίππους του V6 3,0 λίτρων του Ford Ranger Raptor προδιαγραφών AU.
Η αυξημένη απόδοση συνδυάζεται με μια σειρά από ενισχύσεις στο πλαίσιο και την ανάρτηση. Η τελευταία έχει νέα αμορτισέρ με υψηλότερη δύναμη απόσβεσης και ικανότητα απαγωγής θερμότητας, πιο άκαμπτα σπειροειδή ελατήρια, επανασχεδιασμένα ψαλίδια και ενισχυμένο πίσω άξονα. Όλες αυτές οι αλλαγές βελτιώνουν τις εκτός δρόμου ικανότητες χωρίς να θυσιάζεται η οδηγική άνεση. Η Toyota δεν ανακοίνωσε την απόσταση από το έδαφος, η οποία είναι αυξημένη σε σύγκριση με τα απλά μοντέλα Hilux. Τελευταίο αλλά εξίσου σημαντικό, το GR HiLux έχει μεγαλύτερους αεριζόμενους δίσκους τριγύρω, με κόκκινες δαγκάνες φρένων.
Το Toyota Hilux GR Sport προδιαγραφών Αυστραλίας έχει προγραμματιστεί να φτάσει στις αντιπροσωπείες Down Under το δεύτερο εξάμηνο του 2023. Η εταιρεία δεν ανακοίνωσε τις τιμές του.