Το ντεμπούτο του νέου Hyundai TUCSON στο Hollywood επισφραγίζεται και με μία νέα κινηματογραφική και ψηφιακή διαφήμιση, στην οποία το Hyundai TUCSON ξαναγράφει την ιστορία των SUV, αποδεικνύοντας ότι όταν όλα στρέφονται εναντίον του Spider-Man, μόνο ένα SUV είναι έτοιμο για Super Ήρωες.
Όπως ακριβώς ο Peter Parker αξιοποιεί τις τελευταίες εξελίξεις της νανοτεχνολογίας για να υπηρετήσει την ανθρωπότητα, αντίστοιχα και το TUCSON προσφέρει στους οδηγούς καινοτόμες τεχνολογίες που ξεπερνούν τα συμβατικά όρια της αυτοκίνησης, με στόχο την πρόοδο για τον άνθρωπο. Το Hyundai Tucson διανύει μεγαλύτερες αποστάσεις πιο αποδοτικά, χάρη σε εξηλεκτρισμένα Turbo συστήματα κίνησης, εξηλεκτρισμένα κιβώτια μετάδοσης, με προηγμένα συστήματα προνοητικής ασφάλειας, αλλά και με ευφυείς τεχνολογίες που εξάπτουν τη φαντασία, όπως το να δέχεται φωνητικές εντολές, να ξεπαρκάρει μόνο του χωρίς να είναι ο οδηγός μέσα στο αυτοκίνητο, και να έχει, όπως ο Spider-Man, την «όρασή» του ενσωματωμένη στη μάσκα, ώστε η ελκυστική εμφάνιση να συναντά τη θεαματική κίνηση.
Με έναν διαγωνισμό στην ιστοσελίδα της Hyundai που αφήνει το χαμόγελο του λεπτού χιούμορ, καλωσορίζουμε την στρατηγική συνεργασία της Μάρκας μας με την Sony Entertainment, κληρώνοντας κινηματογραφικές προσκλήσεις για την προβολή της ταινίας «Spider-Man: No Way Home», σε φίλους της Hyundai και του Spider-Man που θα απαντήσουν σωστά στις ερωτήσεις του διαγωνισμού.