Ο τρικύλινδρος G16E-GTS έχει ξεκινήσει πολύ δυνατά το παιχνίδι της βελτίωσης με το πιο δυνατό δείγμα να βγαίνει από την Αυστραλία. Το τσαμπουκαλεμένο μικρό της Toyota έβγαλε στο δυναμόμετρο 473 άλογα στους τροχούς με 50,8kgm ροπής. Ακόμα πιο εντυπωσιακό είναι όμως το γεγονός ότι οι τύποι της Motive έχουν διατηρήσει το εργοστασιακό block με τα κινούμενα μέρη να παραμένουν stock και την μόνη αλλαγή στο εσωτερικό του κινητήρα να είναι τα αναβαθμισμένα ελατήρια βαλβίδων.
Το turbo kit της GRP Engineering περιλαμβάνει τουρμπίνα Garrett, πολλαπλή με κεραμική επίστρωση, εξωτερική wastegate Turbosmart 45mm, μεγάλο intercooler, airbox με εισαγωγή 101mm, downpipe διαμέτρου 89mm και cat-back σύστημα διαμέτρου 76mm, σκάστρα Turbosmart και σωληνώσεις μεγαλύτερης διαμέτρου. Η ECU προέρχεται από την MoTec και γίνεται χρήση καυσίμου E85, με την πίεση να φτάνει τα 2,4bar! Το τουμπανιασμένο πορτοκαλί Yaris έχει επίσης custom αεραγωγούς στο καπό, αγωνιστικά bucket καθίσματα στο εσωτερικό και λάστιχα semi-slick με ζάντες 18in.
Έχει ήδη πετύχει ένα πέρασμα 11,723sec σε Dragstrip με το προηγούμενο όμως setup που απέδιδε 362Ps. Η προσδοκία είναι ότι το νέο επίπεδο ισχύος θα επιτρέψει ένα πέρασμα στα ψηλά 10άρια! Εάν το αυτοκίνητο πετύχει αυτό το στόχο, το επόμενο βήμα για τον ιδιοκτήτη του, Andrew Hawkins, είναι να το προετοιμάσει για το World Time Attack. Αυτό μπορεί να απαιτήσει μια επανασχεδιασμένη ρύθμιση στο τούρμπο για καλύτερη οδηγική συμπεριφορά στις στροφές, με αντιστάθμισμα το χαμηλότερο επίπεδο μέγιστης ισχύος. Ο Hawkins αποκαλεί την κατασκευή ως το «ισχυρότερο» και «ταχύτερο» GR Yaris στον κόσμο. Με ελάχιστα άλλα project να πιέζουν τόσο πολύ για αντίστοιχη ισχύ και με περιορισμένη δείγματα παγκοσμίως, είναι ένας ισχυρισμός που αισθάνεται άνετα να κάνει.