Η έλευση του νέου μοντέλου στην ελληνική αγορά συνοδεύεται από μία τηλεοπτική καμπάνια 44 δευτερολέπτων, στην οποία αναδεικνύεται η απαράμμιλη αισθητική του νέου γαλλικού SUV, παράλληλα με την τεχνολογική εξέλιξη και πρόοδο της PEUGEOT, η οποία επαγρυπνά, ώστε να είναι πάντα μπροστά από τις απαιτήσεις της εποχής. Η καμπάνια τονίζει την «δύναμη της επιλογής», γνωστή ως “Power of Choice” της PEUGEOT, δηλαδή τη δυνατότητα που δίνει στο κοινό της να επιλέξει μέσα από μια πλούσια γκάμα που περιλαμβάνει είτε θερμικούς κινητήρες, είτε την αμιγώς ηλεκτρική έκδοση, πάντα με γνώμονα την φιλικότητα προς το περιβάλλον, αλλά και την οικονομία.
Το ΝΕΟ SUV Peugeot 2008 έχει ήδη αποσπάσει μεγάλο αριθμό παραγγελιών, παρά το γεγονός ότι μόλις λανσαρίστηκε και η πορεία του αναμένεται να είναι άκρως επιτυχημένη, όπως και του προκατόχου του.