Ταυτότητα Αυτοκινήτου | |
---|---|
Μάρκα | Renault |
Μοντέλο | Embleme |
Για τον σχεδιασμό και την τεχνολογική ανάπτυξη του shooting brake Embleme, ενεπλάκησαν πάνω από είκοσι συνεργάτες, οι οποίοι ήταν ειδικοί στον τομέα τους και βοήθησαν πολύ το νέο εγχείρημα της Renault και της Ampere. Έχει μήκος 4,80 μέτρα και ανήκει στην κατηγορία C των οχημάτων. Στο πλαίσιο της προσέγγισής για τον οικολογικό σχεδιασμό, οι σχεδιαστές και οι μηχανικοί προσπαθούσαν να κάνουν όσο πιο γίνεται ελαφρεύτερο το Embleme, με στόχο να φτάσουν σε βάρος 1.750 κιλών, συμπεριλαμβανομένων των μπαταριών. Επομένως, το Renault Emblème ζυγίζει λιγότερο από τα περισσότερα υβριδικά SUV ή ηλεκτρικά οχήματα παρόμοιου μεγέθους.
Η εξωτερική του εμφάνιση τονίζει την σπορ και κομψή σιλουέτα του, ενώ ιδιαίτερη έμφαση έχει δοθεί και στην αεροδυναμική απόδοσή του. Εντυπωσιακό είναι το μπροστινό μέρος με τα φωτιστικά σώματα LED και με το φωτεινό σήμα της Renault να δεσπόζει στο κέντρο του προφυλακτήρα, ενώ τα γράμματα «Renault» είναι σε κόκκινο χρώμα πάνω στην θύρα των αποσκευών. Δύο εσοχές στο καπό και δύο αεραγωγοί στον προφυλακτήρα διοχετεύουν τη ροή αέρα προς το παρμπρίζ και πίσω από τους τροχούς, αντίστοιχα. Η σχεδίαση είναι εμπνευσμένη από την ομάδα της Alpine F1 ενισχύεται από τον πίσω διαχύτη, ο οποίος ελαχιστοποιεί την αεροδυναμική οπισθέλκουσα.
Το Renault Emblème διαθέτει ένα ηλεκτρικό σύστημα κίνησης διπλής ισχύος που τροφοδοτείται με δύο τρόπους: από μια «συμβατική» επαναφορτιζόμενη μπαταρία, επαρκή για καθημερινή χρήση και από μια κυψέλη καυσίμου υδρογόνου για μεγαλύτερες διαδρομές. Βασισμένη στην πλατφόρμα AmpR Medium, η αρχιτεκτονική της πίσω κίνησης φιλοξενεί τα διάφορα εξαρτήματα του συστήματος μετάδοσης κίνησης (ηλεκτρικός κινητήρας, μπαταρία, κυψέλες καυσίμου και ρεζερβουάρ υδρογόνου) διατηρώντας παράλληλα χαμηλό κέντρο βάρους και ιδανική κατανομή βάρους για προώθηση της απόδοσης και της αποδοτικότητας. Ο ηλεκτροκινητήρας των 160 kWh τροφοδοτείται από μια μικρή μπαταρία NMC των 40 kWh, η οποία είναι ελαφρύτερη, λιγότερο ογκώδης και πιο φιλική προς το περιβάλλον. Έχει αυτονομία πολλών εκατοντάδων χιλιομέτρων, υπεραρκετή για καθημερινές διαδρομές. Η κυψέλη καυσίμου PEMFC 30 kW λειτουργεί με υδρογόνο χαμηλών εκπομπών άνθρακα μέσω δεξαμενής 2,8 kg, παρέχοντας την απαιτούμενη ισχύ για μεγάλες διαδρομές, με μέγιστη απόδοση περίπου 60%.
Η Ampere θα αποκαλύψει το Renault Embleme στα τέλη Οκτωβρίου, με το οποίο έχει πετύχει μείωση των εκπεμπόμενων ρύπων της τάξης του 90%.