Η τρίτη γενιά του εμβληματικού crossover της Nissan παρουσιάστηκε τον περασμένο Φεβρουάριο και τώρα έρχεται η στιγμή που θα βρεθεί σε περίοπτη θέση σε όλες τις αντιπροσωπείες της μάρκας, σε όλη την Ευρώπη. Χάρη στην προσεκτικά εκτελεσμένη στρατηγική της Nissan πριν από το λανσάρισμα του μοντέλου, οι υποψήφιοι αγοραστές μπόρεσαν να δουν και να μάθουν περισσότερα για το νέο Qashqai, επιτρέποντάς τους να κατανοήσουν την ολοκαίνουργια πλατφόρμα του, τις προηγμένες επιλογές των «εξηλεκτρισμένων” κινητήριων συνόλων, καθώς και τα αναβαθμισμένα χαρακτηριστικά άνεσης, ευκολίας και ασφάλειας.
Στο νέο αυτό ξεκίνημα, η Nissan έχει διατηρήσει τις κατευθυντήριες αρχές που οδήγησαν στην σύλληψη της ιδέας, στο σχεδιασμό και στην ανάπτυξη των δύο προηγούμενων γενεών του Qashqai: κομψός σχεδιασμός, αναβαθμισμένο αμάξωμα και αποτελεσματικά κινητήρια σύνολα, σε συνδυασμό με αυξημένη ποιότητα και οδηγική εμπειρία από μια υψηλότερη κατηγορία. Χάρη στη νέα πλατφόρμα Alliance CMF-C, ενός προτύπου προηγμένης μηχανικής, καινοτομίας και προηγμένης τεχνολογίας, το νέο Qashqai θα ανεβάσει και πάλι πολύ ψηλά τον πήχη στην κατηγορία των crossovers, με τους τυχερούς αγοραστές να απολαμβάνουν αυτά τα χαρακτηριστικά.
“Απευθυνόμενοι σε αυτούς τους πρώτους πελάτες, έχουμε ακούσει με συνέπεια πόσο πολύ αγαπούν το τωρινό Qashqai τους και είμαστε ενθουσιασμένοι που θα καθίσουν πίσω από το τιμόνι του νέου μοντέλου. Πολλοί εξ αυτών, μας έχουν εμπιστευτεί από το πρώτης γενιάς Qashqai , επομένως αυτή η αγορά θα αντιπροσωπεύει το τρίτο ή ακόμα και το τέταρτο Qashqai. Αυτή είναι μια πραγματική ψήφος εμπιστοσύνης για το πώς το Qashqai ταιριάζει στην καθημερινή τους ζωή”, δήλωσε ο Nicolas Tschann, Γενικός Διευθυντής, Crossover product marketing.
Όπως και στους “προκάτοχους” του, το στυλ του νέου Qashqai επιμελήθηκε η ομάδα της Nissan Design Europe, με έδρα στην καρδιά του Λονδίνου, ενώ στον μηχανολογικό τομέα την καθοδήγηση ανέλαβε το Nissan Technical Center Europe, που βρίσκεται στο Cranfield του Ηνωμένου Βασιλείου.