Για τα 75α γενέθλια της Porsche, η εμβληματική εταιρεία σπορ αυτοκινήτων έκανε στον εαυτό της ένα υπεραυτοκίνητο για δώρο γενεθλίων. Οι Γερμανοί δήλωσαν μάλιστα ότι το Hypercars τους, θα είναι το ταχύτερο αυτοκίνητο παραγωγής που «πάτησε» ποτέ στο Nurburgring. Και ναι, είναι ηλεκτρικό.
Η Porsche λέει ότι αυτό το μοντέλο θα έχει μια αξιοσημείωτη αναλογία κιλών ανά ίππο χάρη σε ένα νέο μοτέρ 900 volt, που οι πρώτες πληροφορίες «λένε» πως θα φτάνει τους 1.700 ίππους. Η δύναμη αυτή είναι σχεδόν διπλάσια από αυτήν της Spyder όταν έγινε το πρώτο αυτοκίνητο παραγωγής που έκανε έναν γύρο στο Nurburgring σε λιγότερο από επτά λεπτά.
Με έμπνευση από το Le Mans
Η Porsche αποκάλυψε το Mission X concept στην 75η επέτειο της εταιρείας και την παραμονή της 100ης επετείου των 24 ωρών του Le Mans. Επίσης υπάρχει ένας φυσικός σύνδεσμος με τον αγώνα καθώς οι πόρτες του πρωτοτύπου ανοίγουν προς τα πάνω και προς τα εμπρός, όπως στην κλασική 917. Εδώ τελειώνει η σύνδεση με το παρελθόν και ξεκινούν τα ριζοσπαστικά χαρακτηριστικά όπως: Η καμπίνα των επιβατών που θυμίζει «γυάλινη φούσκα» και η οποία προστατεύεται από έναν εξωσκελετό από ανθρακονήματα. Όσο αφορά τις διαστάσεις το Mission X είναι σχετικά συμπαγές και μάλιστα είναι πιο κοντό από την 918 Spyder. Το σχήμα που προκύπτει είναι κάτι που θυμίζει πρωτότυπα του Le Mans, από το παρελθόν με μια σύγχρονη αισθητική. Το εσωτερικό του πρωτοτύπου είναι επίσης αρκετά εντυπωσιακό, με καθίσματα, που έχουν αντίθεση χρώματος για οδηγό και συνοδηγό με αγωνιστικές ζώνες ασφαλείας. Ως μια περίεργη, ημι-ρετρό αναδρομή στην 959, το ταμπλό του συνοδηγού έχει μια υποδοχή για αναλογικά ή ψηφιακά χρονόμετρα.
Αν και ηλεκτροκίνητη, όπως η Taycan, η Porsche έχει τοποθετήσει το πακέτο μπαταριών πίσω από τα καθίσματα, σε μια λεγόμενη διάταξη «e-core» για να δημιουργεί την δυναμική συμπεριφορά των αυτοκινήτων με τον κινητήρα στο κέντρο.
Η ερώτηση όλων είναι όμως αν η Porsche το κατασκευάσει; «Μέσα στον επόμενο μήνα θα σκεφτούμε να το κατασκευάσουμε», είπε ο Διευθύνοντας Σύμβουλος της Porsche Oliver Blume.