Ταυτότητα Αυτοκινήτου | |
---|---|
Μάρκα | Mazda |
Μοντέλο | MX-5 |
Segment | Sportscars |
Power Train | Βενζίνη |
Η Mazda αποκάλυψε ένα ανανεωμένο στα σημεία MX-5 Miata στην Ιαπωνία, με το όνομα Roadster/Roadster RF (ανοιχτό με σκληρή οροφή). Για την Mazda (παρά τις μικρές διαφορές) αυτή η έκδοση είναι η «ND3» καθώς είναι η εξέλιξη αυτής του 2019 όταν το «ND2» παρουσιάστηκε με τον δίλιτρο κινητήρα. Οι αλλαγές του «ND3» είναι πολύ πιθανό να εφαρμοστούν και στο μοντέλο της Ευρωπαϊκής αγοράς τους επόμενους μήνες μετά την κυκλοφορία του στην αγορά της Ιαπωνίας στα μέσα Ιανουαρίου 2024.
Το Miata του 2024 διαθέτει νέους προβολείς LED που ενσωματώνουν πλέον τα φώτα ημέρας. Τα πίσω φώτα έχουν και αυτά αλλάξει (διακριτικά) με τη Mazda να χρησιμοποιεί πλέον φωτιστικά LED παντού, ακόμη και στα φλας.
Παρατηρώντας πιο προσεκτικά θα δείτε και αλλαγές στην εμπρός μάσκα (στα αριστερά) για να φιλοξενήσει έναν αισθητήρα ραντάρ για την λειτουργία cruise control με Smart Brake Support. Αυτό το σύστημα σταματά αυτόματα το αυτοκίνητο ενώ κάνει όπισθεν με ταχύτητες έως και 15 km/h όταν ανιχνεύει ένα αντικείμενο. Ολοκληρώνοντας τις εξωτερικές αλλαγές να αναφέρουμε ένα νέο χρώμα Aero Grey Metallic και τα νέα σχέδια τροχών σε μεγέθη 16 και 17 ιντσών.
Μπαίνοντας στο εσωτερικό, το σύστημα infotainment άλλαξε και έδωσε τη θέση του σε ένα νέο με διαστάσεις 8,8 ιντσών (ίδιο με των νέων Mazda2 και CX-3). Το νέο σύστημα εκτός από την ανανέωση που φέρνει στην εικόνα του ταμπλό είναι περισσότερο λειτουργικό, καθώς η παλιά ρύθμιση είχε αργές αντιδράσεις. Για το εσωτερικό η Mazda προτείνει τον κλασσικό για roadster συνδυασμό μαύρου εσωτερικού με μπεζ κουκούλα αλλά και το αντίθετο (μπεζ εσωτερικό με μαύρη υφασμάτινη οροφή). Στο εσωτερικό θα βρείτε επίσης καθρέφτη χωρίς πλαίσιο, ένα κόκκινο κουμπί SOS, έναν ελαφρώς διαφορετικό πίνακα οργάνων και θύρες USB-C.
Το Miata ND3 αποκτά ένα βελτιωμένο ασύμμετρο διαφορικό περιορισμένης ολίσθησης για τις εκδόσεις που είναι εξοπλισμένες με το εξάρι μηχανικό κιβώτιο ταχυτήτων. Οι Ιάπωνες έχουν επίσης τροποποιήσει τις ρυθμίσεις στο ηλεκτρικό υδραυλικό τιμόνι για να προσφέρουν μια «φυσική και καθαρή αίσθηση ανάδρασης». Μια άλλη αλλαγή είναι η προσθήκη της λειτουργίας DSC-Track στο σύστημα ελέγχου ευστάθειας, το οποίο παρεμβαίνει μόνο όταν ο οδηγός δεν μπορεί πλέον να ελέγξει το αυτοκίνητο. Τέλος, ο κινητήρας των 1,5 λίτρων απέκτησε τέσσερις ίππους υπό την προϋπόθεση ότι λειτουργεί με καύσιμο υψηλών οκτανίων.
Η κυκλοφορία της έκδοσης «ND3» σημαίνει αυτόματα ότι η τρέχουσα γενιά Miata θα παραμείνει για τουλάχιστον μερικά χρόνια ακόμα διαθέσιμη.