Με την EQE SUV από τη Mercedes-EQ και τη Mercedes-AMG, η εταιρεία εκμεταλλεύεται την παρουσία της στη γαλλική πρωτεύουσα για να υποστηρίξει τη φιλοδοξία της “Lead in Electric”, να ηγηθεί δηλαδή στην ηλεκτρική εποχή. Η παλέτα περιλαμβάνει πλέον οκτώ ηλεκτρικά οχήματα με μπαταρία: τις EQA, EQB, EQC, EQE, EQE SUV, EQS, EQS SUV και EQV. Σε αυτήν προστίθενται τα μοντέλα EQE, EQE SUV και EQS performance της Mercedes-AMG. Αυτό αποτελεί ένα σημαντικό στρατηγικό ορόσημο για τη Mercedes Benz: Μέχρι το τέλος του 2022, η εταιρεία θα προσφέρει ένα ηλεκτρικό μοντέλο με μπαταρία σε κάθε κατηγορία στην οποία δραστηριοποιείται.
Η Mercedes-Benz θα παρουσιάσει ολόκληρο τον στόλο EQ, σαν σε πασαρέλα, στους κήπους του Musée Rodin από τις 16 έως τις 17 Οκτωβρίου. Επίσης, θα εκτεθούν πρωτότυπα οχήματα που θα αποτελέσουν τον προπομπό μελλοντικών μοντέλων: το Concept EQG, το Concept Mercedes-Maybach EQS και το Vision AMG. Θα σταθούν δίπλα στο πρωτότυπο ερευνητικό όχημα VISION EQXX, το οποίο, με τις πολυάριθμες καινοτομίες του, αποτελεί το προσχέδιο για το μέλλον της μηχανικής αυτοκινήτων. Η παρουσίαση του οχήματος υπογραμμίζει τον τρόπο με τον οποίο η Mercedes-Benz οδηγεί την ηλεκτροκίνηση σε όλες τις μάρκες της.
Η παρουσία του brand επικεντρώνεται στη σκηνή της καμπάνιας «Showcasing Innovation 2». Σηματοδοτεί την πρώτη φορά που η Mercedes-Benz «ζωντανεύει» μια καμπάνια σε μεγάλη κλίμακα. Μια εγκατάσταση έξι επί έξι μέτρα, το «μαγικό γκαράζ» επιπλέει πάνω από ένα σιντριβάνι στους κήπους του Musée Rodin. Το περιεχόμενο των πολυμέσων αντανακλώνται σε εξωτερικές επιφάνειες και αλληλεπιδρούν με το περιβάλλον για να μετατρέψουν το installation σε ένα ζωντανό έργο τέχνης που προσκαλεί τους επισκέπτες στον σουρεαλιστικό κόσμο της καμπάνιας.
Μέσα στην εγκατάσταση, μια καθηλωτική εμπειρία 360 μοιρών περιμένει τους επισκέπτες. Όπως ο πρωταγωνιστής της καμπάνιας, έτσι και οι επισκέπτες κάθονται σε ένα κάθισμα αυτοκινήτου και βυθίζονται στους τέσσερις αφηρημένους κόσμους του «μαγικού γκαράζ». Κάθε κόσμος είναι μια εμπειρία μιας πρωτοποριακής καινοτομίας για μια νέα εποχή κινητικότητας: ENERGIZING COMFORT για όλες τις αισθήσεις, Dolby AtmosÒ για μια καθηλωτική εμπειρία 3D ήχου, DRIVE PILOT για αυτοματοποιημένη οδήγηση υπό όρους στο επίπεδο 3, καθώς και ψηφιακά πρόσθετα για ακόμη και πιο ξεχωριστή άνεση. Η κινηματογραφική εμπειρία δίνει στους επισκέπτες την αίσθηση ότι επιπλέουν ελεύθερα στο χώρο στο κάθισμά τους, ενώ ένα διαδραστικό στοιχείο τους επιτρέπει να σχεδιάζουν παιχνιδιάρικα το σκηνικό που βλέπουν οι ίδιοι.
Το σκηνικό της καμπάνιας συμβολίζει την αποστολή της Mercedes-Benz να προκαλεί την επιθυμία και τον πόθο μέσω καινοτόμων τεχνολογιών, προκειμένου να προσφέρει στους πελάτες μια ξεχωριστή εμπειρία οδήγησης και άνεσης που θα ενθουσιάσει όλες τις αισθήσεις. Σύμφωνα με αυτό, η εταιρεία θα παρουσιάσει μία προηγμένη νέα μουσική εμπειρία στο Παρίσι, με το σύστημα Dolby Atmos στα αυτοκίνητα Mercedes-Benz.