Το Kia Niro Hybrid δεν είναι μοντέλο επιδόσεων, αλλά ο χειρισμός του αποδείχθηκε αρκετά εντυπωσιακός στo τεστ αποφυγής ταράνδου. Το υβριδικό SUV ολοκλήρωσε τη δοκιμή στα 81 km/h, ξεπερνώντας τις επιδόσεις του πολύ πιο ισχυρού Audi RS 3 Sportback, το οποίο πέτυχε μόλις 75 km/h. Κατά τη διάρκεια της δοκιμής του km77, το Kia Niro επαινεθεί για την ικανότητά του να αλλάζει κατεύθυνση γρήγορα με προβλέψιμο και ελεγχόμενο τρόπο. Αυτή η επιτυχία οφείλεται στη ρύθμιση της ανάρτησης, στη βαθμονόμηση των ηλεκτρονικών με την παρέμβαση του ESC να γίνεται ελάχιστα αισθητή από τον οδηγό και στην απόδοση των επιλεγμένων ελαστικών (Continental PremiumContact 6 225/45R18). Το Kia Niro δεύτερης γενιάς βασίζεται σε μια ενημερωμένη έκδοση της αρχιτεκτονικής του προκατόχου του, αλλά οι βελτιώσεις το βοηθούν να αποδίδει αισθητά καλύτερα στο τεστ αποφυγής ταράνδου. Στην πραγματικότητα, το Kia Niro Hybrid της προηγούμενης γενιάς πέτυχε το μέγιστο των 74 km/h χωρίς να αγγίζει τους κώνους ενώ το νέο μοντέλο πέτυχε το ίδιο με 81 km/h. Θα είναι ενδιαφέρον να δούμε αν οι plug-in υβριδικές και ηλεκτρικές εκδόσεις του Kia Niro θα τα πάνε ακόμα καλύτερα λόγω του χαμηλότερου κέντρου βάρους, αν και η αυξημένη αδράνεια λόγω του πρόσθετου βάρους μπορεί να παίξει κάποιο ρόλο.