Δημιουργημένο για να επικοινωνήσει τη νέα εποχή της εξηλεκτρισμένης 4x4 κίνησης που προσφέρει το σύστημα 4xe της Jeep, το διαφημιστικό μήνυμα δείχνει με έναν πρωτότυπο τρόπο την εμπειρία οδήγησης εκτός δρόμου με ηλεκτρική κίνηση.
Στις Η.Π.Α., το Jeep Wrangler 4xe είναι το πλέον δημοφιλές Plug-in Hybrid μοντέλο ανεξαρτήτου κατηγορίας, ενώ το νέο Grand Cherokee 4xe ανακηρύχθηκε Green 4x4 of the Year 2023.
Η Jeep εκτός από τον περιπετειώδη χαρακτήρα της είναι γνωστή και για τους πρωτότυπους τρόπους που συχνά επιλέγει για να επικοινωνήσει τα νέα της μοντέλα. Μια από αυτές, η τηλεοπτική διαφήμιση, «Jeep Earth Odyssey», η οποία δημιουργήθηκε για να επικοινωνήσει στην αγορά της Β. Αμερικής τη νέα Plug-in Hybrid τεχνολογία 4xe, αποτέλεσε το μοναδικό δημιουργικό από το χώρο του αυτοκινήτου που διακρίθηκε στο θεσμό «The 30 Best Ads of 2022», κατακτώντας τη δεύτερη θέση.
Κυρίαρχο στοιχείο σε αυτή την πολύ ξεχωριστή διαφήμιση είναι το διάσημο «Also sprach Zarathustra» του Richard Strauss, η σύνθεση που κυριαρχεί και στην ταινία «2001: A space Odyssey» του Stanley Kubrick. Στην περίπτωση της «Οδύσσειας» της Jeep, η μουσική συνδυάζεται αριστουργηματικά όχι με τους ήχους αυτοκινήτων, αλλά με τους ήχους της φύσης.
Ο λόγος για αυτό είναι το καινοτόμο Plug-in Hybrid σύστημα 4xe, το οποίο δίνει τη δυνατότητα κίνησης 4x4 ηλεκτρικά, έτσι ώστε με απόλυτο σεβασμό προς τη φύση, ο οδηγός και οι επιβάτες των Jeep 4xe να απολαμβάνουν τις εκτός δρόμου εξορμήσεις.