Η αυτόνομη οδήγηση επιπέδου 2 και 3 βρίσκεται ήδη παρούσα στα επιβατικά οχήματα και σε ορισμένα πρωτότυπα εξελίσσεται η επιπέδου 4. Ένα από αυτά τα πρωτότυπα είναι και το VW ID.Buzz, το οποίο μάλιστα βγήκε στους δημόσιους δρόμους του Μονάχου για δοκιμές, έχοντας ως επιβάτες τον CEO της Volkswagen Dr Herbert Diess και τον CEO της Argo AI Munich, Alex Haag. Πίσω από το τιμόνι καθόταν ένας οδηγός ασφαλείας, ο οποίος απλά επέβλεπε την λειτουργία του συστήματος. Καθώς το ηλεκτρικό βαν κινούταν μόνο του, ο Diess και ο Haag συζητούσαν τις προκλήσεις της αυτόνομης οδήγησης στα κέντρα των πόλεων. Όπως σημείωσε ο Haag, ένα από τα πιο δύσκολα μέρη της δημιουργίας ενός αυτόνομου οχήματος είναι ο σχεδιασμός του τρόπου με τον οποίο αλληλεπιδρά με τους πεζούς καθώς χρησιμοποιούν «πολλές μικρές ενδείξεις» για να μεταδώσουν τις προθέσεις τους για το πώς θα κινηθούν. Αυτές οι ενδείξεις είναι εύκολο να τις αναγνωρίσουν οι οδηγοί, αλλά πολύ πιο δύσκολο για έναν υπολογιστή να τις μάθει και να τις κατανοήσει.
Το ID.Buzz χρησιμοποιεί 14 κάμερες και 11 αισθητήρες ραντάρ, μαζί με πέντε αισθητήρες LiDAR, οι οποίοι επιτρέπουν στο όχημα να έχει θέα 360 μοιρών του περιβάλλοντός του. Οι πληροφορίες που συλλέγονται από τις κάμερες και τους αισθητήρες χρησιμοποιούνται για τη δημιουργία ενός περιβαλλοντικού μοντέλου ή χάρτη, ο οποίος στη συνέχεια χρησιμοποιείται για να βοηθήσει το ίδιο το όχημα να κινηθεί με ασφάλεια στον χώρο.
Η Volkswagen σχεδιάζει να κυκλοφορήσει το ID.Buzz το 2025 και στοχεύει να είναι πιο ασφαλές κινούμενο αυτόνομα παρά με οδηγό πίσω από το τιμόνι του. Η αυτοκινητοβιομηχανία δεν δημοσίευσε πολλές λεπτομέρειες για τα μελλοντικά της σχέδια, αλλά σημείωσε ότι τα αυτόνομα οχήματα θα είναι σε περιοχές όπου οι άνθρωποι «χρειάζονται τη μεγαλύτερη κινητικότητα» και αυτό υποδηλώνει ότι η εταιρεία επικεντρώνεται κυρίως στις μεγάλες πόλεις.