Οι δοκιμές του επερχόμενου Hyundai Ioniq 5 N βρίσκονται ένα βήμα πριν το τέλος και τα τελευταία πρωτότυπα βρίσκονται στην διάσημη πίστα του Nurburgring να κάνουν εξαντλητικούς γύρους. Το τελευταίο από αυτά που εμφανίστηκε όμως, φαίνεται πως είναι το αυτοκίνητο προπαραγωγής και φέρει ένα αρκετά βαρύ καμουφλάζ που κρύβει όσο γίνεται τα περισσότερα στοιχεία του. Το μεγάλο πλεονέκτημα του Ioniq 5 είναι η αρχιτεκτονική των 800V έναντι των 400V που χρησιμοποιεί ο ανταγωνισμός του, όπως τα VW ID.3 και ID.4. Πλεονέκτημα, γιατί η συστοιχία των μπαταριών του Ioniq 5 μπορεί να υποστηρίξει κινητήρες με μεγάλες ιπποδυνάμεις, πράγμα που τα ID.3 και ID.4 δεν μπορούν, όπως παραδέχθηκε και ο επικεφαλής του τμήματος Volkswagen R, Reinhold Ivenz. Η αρχιτεκτονική των 800V επιτρέπει τη διπλάσια ισχύ από τις ίδιες μπαταρίες χωρίς να τις επιβαρύνει περισσότερο. Αυτός είναι ο λόγος για τον οποίο το επερχόμενο Ioniq 5 N δεν θα αποδίδει 500 ίππους, αλλά πιθανώς περισσότερους από 600 ίππους, όπως είπε ο Albert Biermann, ο σημερινός τεχνικός σύμβουλος της μάρκας, στο Australia’s Drive κατά τη διάρκεια συνέντευξης Τύπου πριν από δύο μήνες. Το τελευταίο πρωτότυπο που εμφανίστηκε στην διάσημη πίστα είναι βαμμένο γκρι αντί για το συνηθισμένο Performance Blue των μοντέλων με σήμα N, ήταν καλυμμένο με μαύρη ενδυμασία σαν να είχε να κρύψει πολλά περισσότερα από όσα θα έπρεπε. Το μπροστινό και το πίσω μέρος είναι εντελώς κρυμμένα, αν και δεν περιμένουμε σημαντικές αλλαγές εδώ σε σύγκριση με τις εκδόσεις εκτός N του Ioniq 5. Το Ioniq 5 N θα έχει πιο επιθετική μπροστινή αεροτομή αλλά όχι τις μεγάλες εισαγωγές αέρα που προτείνει το μαύρο camo. Οι προβολείς είναι έτοιμοι για παραγωγή και το καπό θα πρέπει να είναι παρόμοιο με το κανονικό Ioniq 5. Στο πίσω μέρος, η μεγάλη αεροτομή οροφής και αυτό που φαίνεται να είναι ένας καλυμμένος πίσω διαχύτης ολοκληρώνουν τις πιο σημαντικές αλλαγές. Πιο σημαντικό από τις τροποποιήσεις του αμαξώματος είναι τι θα βελτίωνε η Hyundai για να κάνει το Ioniq 5 N ένα πραγματικό σπορ αυτοκίνητο. Από το εξάδελφό του Kia EV6 GT, αναμένουμε μια επαναρυθμισμένη ανάρτηση, αναβαθμισμένη ψύξη και ένα νέο σύστημα διεύθυνσης με μεταβλητή σχέση μετάδοσης. Το EV6 GT διαθέτει επίσης ηλεκτρονικό διαφορικό περιορισμένης ολίσθησης και ενεργή ανάρτηση με αποσβεστήρες υψηλών επιδόσεων. Θα μάθουμε περισσότερα τους επόμενους μήνες καθώς η Hyundai ετοιμάζει το Ioniq 5 N για τα φώτα της δημοσιότητας.