Η PEUGEOT αποκαλύπτει το νέο 9X8, το τελευταίας γενιάς Hypercar που πρόκειται να κάνει το αγωνιστικό του ντεμπούτο στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Αντοχής (FIA World Endurance Championship - WEC) το 2022. Με κινητήρα υβριδικής τεχνολογίας που κινεί και τους τέσσερεις τροχούς, αυτό το υπέρ-αποδοτικό πρωτότυπο ταιριάζει απόλυτα με τη στρατηγική που η PEUGEOT ονομάζει ‘Neo-Performance’ και ενσωματώνει τόσο στα μοντέλα δρόμου όσο και στα αγωνιστικά, προσφέροντας υπεύθυνες επιδόσεις. Η άνευ προηγουμένου συνεργασία των μηχανολόγων της PEUGEOT SPORT και του σχεδιαστικού τμήματος της PEUGEOT, είχε σαν αποτέλεσμα τη δημιουργία του 9X8 το οποίο δίνει μία πρόγευση της νέας εποχής των αγώνων αυτοκινήτου, χάρη στις ρευστές του γραμμές, την απουσία πίσω πτέρυγας και τα εμφανή σημάδια της εταιρικής ταυτότητας της μάρκας. Οι πρωτοποριακές τεχνολογικές λύσεις που φέρει, καθώς και η εμφάνιση αιλουροειδούς, αποτελούν τα αδιαφιλονίκητα διαπιστευτήρια της PEUGEOT.
Το PEUGEOT 9X8 – το πιο πρόσφατο δημιούργημα της μάρκας για συμμετοχή στο πρωτάθλημα αντοχής – είναι ο άμεσος διάδοχος του PEUGEOT 905, του νικητή στον αγώνα των 24 ωρών του Le Mans το 1992 και 1993, και του PEUGEOT 908, που κέρδισε το French classic το 2009. Το νέο πρωτότυπο είναι ο συνεχιστής της ιδιαίτερα επιτυχημένης εμπλοκής της μακράς στις κορυφαίες παγκοσμίως διοργανώσεις του μηχανοκίνητου αθλητισμού, όπου έχει διακριθεί χάρη στα πολύ ανταγωνιστικά της αυτοκίνητα με την άμεσα αναγνωρίσιμη εταιρική τους ταυτότητα.
Το PEUGEOT 9X8 είναι ένα project της μάρκας που ενσαρκώνει ιδανικά το όραμα της ‘Neo-Performance’ και είναι βασισμένο στον συνδυασμό του κορυφαίου DNA με το στιλ, την αποδοτικότητα και την τεχνογνωσία, σε βαθμό που αυτά τα στοιχεία να μπορούν να μεταφερθούν στα καθημερινά αυτοκίνητα.
Η μοναδική συνεργασία των τμημάτων Design της PEUGEOT και των μηχανολόγων της PEUGEOT Sport, κάνει την αποφασιστική διαφορά σε ότι αφορά την εξερεύνηση νέων αεροδυναμικών λύσεων και στιλιστικών επιλογών, με στόχο τη δημιουργία μιας εντελώς πρωτότυπης σειράς προϊόντων.
Οι γραμμές και τα αεροδυναμικά χαρακτηριστικά του PEUGEOT 9X8 είναι αποτέλεσμα λεπτομερούς εξέλιξης που πραγματοποιήθηκε από τους μηχανικούς υπό την επίβλεψη του Τεχνικού Διευθυντή της PEUGEOT Sport, Olivier JANSONNIE, και του τμήματος design της PEUGEOT με επικεφαλής τον Matthias HOSSANN.
Η προσέγγισή τους οδηγήθηκε από τους κανονισμούς της FIA (Fédération Internationale de l'Automobile) και την ACO (Automobile Club de l'Ouest) για τη νέα κατηγορία Le Mans Hypercar (LMH), η οποία διαδέχεται την προηγούμενη κατηγορία πρωτοτύπων LMP1. Η μεγαλύτερη ευελιξία που αφήνουν οι νέοι τεχνικοί κανονισμοί, σε ότι αφορά την αεροδυναμική, επιτρέπει νέες ριζοσπαστικές προσεγγίσεις και ευνοεί τη δημιουργία πιο καινοτόμων αυτοκινήτων, αφήνοντας το περιθώριο για ακόμα μεγαλύτερη συμβολή των σχεδιαστικών τμημάτων. Οι μηχανικοί και οι σχεδιαστές της PEUGEOT εκμεταλλεύτηκαν αποτελεσματικά αυτήν την ευκαιρία για να εφεύρουν νέες δημιουργικές διαδικασίες, ξεφεύγοντας από τα στερεότυπα, και δημιούργησαν ένα εντελώς νέο είδος Hypercar.
Ένα όνομα που συνδυάζει την έννοια της κληρονομιάς με το «forward thinking». Το όνομα του νέου Hypercar της PEUGEOT, είναι PEUGEOT 9X8.
Το “9” είναι η συνέχεια της σειράς που χρησιμοποίησε η μάρκα στα τελευταία αγωνιστικά αυτοκίνητα που έλαβαν μέρος στα πρωταθλήματα αντοχής, δηλαδή το PEUGEOT 905 (το οποίο αγωνίστηκε από το 1990 έως το 1993) και το 908 (από το 2007 έως 2011), όπου και τα δύο έγιναν σύμβολα της μάρκας.
Το “X” συμβολίζει την τεχνολογία κίνησης και στους 4 τροχούς που διαθέτει το Hypercar της PEUGEOT και το Υβριδικό σύστημα κίνησης που ενσωματώνει τη στρατηγική εξηλεκτρισμού της μάρκας, ακόμα και στον κόσμο των αγώνων αυτοκινήτου.
Το “8” είναι το πρόθεμα που χρησιμοποιείται σε όλα τα ονόματα των σημερινών μοντέλων της PEUGEOT, από το 208 και 2008, μέχρι το 308, 3008, 5008 και φυσικά, το 508 που πρόσφατα υπέστη τις περιποιήσεις των μηχανικών και των σχεδιαστών που έφτιαξαν το Hypercar, και έγινε το πρώτο σπορ μοντέλο της μάρκας με την επιγραφή Peugeot Sport Engineered.
Δύο PEUGEOT 9X8 θα λάβουν μέρος στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα αντοχής της FIA για το 2022.