Η Ford ανέκαθεν είχε ενεργό ρόλο στα video games, βοηθώντας ώστε να διασφαλιστεί ότι τα πραγματικά οχήματα αναπαράγονται όσο το δυνατόν πιο πιστά στις gaming κονσόλες και τις τηλεοπτικές οθόνες. Στην πραγματικότητα, σύμφωνα με τη βάση δεδομένων αυτοκινήτων βιντεοπαιχνιδιών (Internet Game Cars Database), η Ford είναι ο κατασκευαστής του οποίου τα οχήματα έχουν εμφανιστεί σε video games τις περισσότερες φορές σε σχέση με άλλους κατασκευαστές.
Τώρα, η Ford εφαρμόζει τα γνώσεις που απέκτησε από το gaming στις δικές της διαδικασίες. Τέτοιες τεχνικές βοηθούν να ξεπερνιούνται τα εμπόδια τα οποία ενδεχομένως εμφανίζονται λόγω της εξ αποστάσεως εργασίας και επιτρέπουν την αποτελεσματική συνεργασία, ανεξάρτητα από τη φυσική απόσταση. Οι μηχανικοί δημιουργούν προσομοιώσεις που τους επιτρέπουν να δοκιμάζουν την απήχηση που έχουν στους πελάτες οι νέες τεχνολογίες, ενώ οι σχεδιαστές χρησιμοποιούν animations για τη δημιουργία εικονικών πρωτοτύπων. Η Ford σχεδίασε ακόμα και ένα όχημα σε συνεργασία με την gaming κοινότητα.
Εικονικές συνεδρίες πελατών
Η Ford δοκιμάζει τώρα τα χαρακτηριστικά με τους πελάτες μέσω εικονικών συνεδριών (virtual clinics). Στην πρώτη συνεδρία, οι μηχανικοί της Ford θέλησαν να διαπιστώσουν εάν οι συμμετέχοντες προτιμούν να πιέζουν παρατεταμένα το μπουτόν του αυτοματοποιημένου συστήματος παρκαρίσματος ή απλά να το πατάνε μία φορά – και έτσι δημιούργησαν ένα μικρής διάρκειας διαδικτυακό βιντεοπαιχνίδι στο οποίο οι συμμετέχοντες εκτέλεσαν αρκετούς ελιγμούς στάθμευσης. Από όλους τους συμμετέχοντες, το 88% προτίμησε το απλό πάτημα του μπουτόν, κάτι το οποίο ενδεχομένως να μπορούσε να οδηγήσει σε αλλαγή της λειτουργικότητας του συστήματος Active Park Assist.
Το σενάριο περιλάμβανε επίσης τη διέλευση μιας αγελάδας μπροστά από το όχημα, για να διαπιστωθεί ο χρόνος αντίδρασης των συμμετεχόντων στο φρενάρισμα. Οι μεγαλύτεροι χρόνοι αντίδρασης ενδέχεται να οδηγήσουν σε αλλαγές της λειτουργίας αυτόνομου παρκαρίσματος, με το όχημα να ρυθμίζεται ώστε να κινείται με χαμηλότερη ταχύτητα ή με τη λειτουργία να προσαρμόζεται για συγκεκριμένους οδηγούς.
Καθώς περισσότεροι συμμετέχοντες προέρχονται από διαφορετικές αγορές και πληθυσμιακές ομάδες, και οι εικονικές δοκιμές εκτυλίσσονται στη μεγαλύτερη δυνατή ποικιλία συνθηκών, τα δεδομένα που προκύπτουν είναι καλύτερα και πιο αξιόπιστα. Έτσι η Ford μπορεί να μάθει περισσότερα για τις επιθυμίες των πελατών της και να εφαρμόζει τις προτιμήσεις τους στην εξέλιξη του οχήματος. Η Ford σχεδιάζει τώρα να επεκτείνει την προσφορά και να πραγματοποιήσει και άλλες εικονικές συνεδρίες πελατών κάνοντας χρήση μηχανών που σχετίζονται με το gaming.
Στο Design Studio, οι σχεδιαστές της Ford χρησιμοποιούν gaming μηχανές για τη δημιουργία animations που οπτικοποιούν την εμφάνιση και λειτουργία των μελλοντικών οχημάτων σε πραγματικά περιβάλλοντα. To βασικό πλεονέκτημα είναι η αλληλεπίδρας: δημιουργία νέων δυνατοτήτων, η εφαρμογή ανατροφοδότησης από τους πελάτες και η εκμάθηση της αλληλεπίδρασης των μελλοντικών οχημάτων με την καθημερινή μας ζωή. Κάτι που μέχρι πρότινος γινόταν με πρωτότυπα, τώρα επιτυγχάνεται μέσα από ένα κόσμο που μοιάζει με παιχνίδι.