Κρατώντας το καλύτερο για το τέλος, η Ford παρουσιάζει την πιο ακραία έκδοση του GT μέχρι σήμερα η οποία τιμά το ομώνυμο αγωνιστικό αυτοκίνητο του 1967. Αυτό το τελευταίο GT θα κινείται μόνο σε πίστα και όλα θα κατασκευαστούν στο χέρι στις εγκαταστάσεις της Multimatic στο Markham του Οντάριο.
Το Ford GT Mk IV του 2023 ακολουθεί την έκδοση GT LM που αποκαλύφθηκε στις αρχές Οκτωβρίου ως το τελευταίο μοντέλο δρόμου του supercar με 660 ίππους, όταν το track car υπόσχεται πάνω από 800 ίππους. Η Ford αναφέρει τον κινητήρα ως τον «μοναδικό κινητήρα Twin-turbo EcoBoost», χωρίς να λέει ρητά ότι βασίζεται στον ίδιο V6 3,5 λίτρων.
Εκτός από την έκρηξη ισχύος, το νέο GT Mk IV έχει διαφορετικό πλαίσιο μετά την επιμήκυνση του μεταξονίου για βελτίωση της οδικής συμπεριφοράς. Το κύκνειο άσμα του supercar «φορά» επίσης ένα αγωνιστικό κιβώτιο ταχυτήτων και την ανάρτηση Adaptive Spool Valve (ASV) της Multimatic.
Το αμάξωμα έχει σχεδιαστεί από την αρχή για καλύτερη αεροδυναμική. Εδώ επειδή, οι μηχανικοί δεν χρειάστηκε να συμμορφωθούν με τους κανονισμούς των αυτοκινήτων παραγωγής, είχαν περισσότερη ελευθερία στην σχεδίαση και κατασκευή του.
Δείτε για παράδειγμα τα απλά φωτιστικά σώματα και την απουσία πλαϊνών καθρεφτών, για να μην αναφέρουμε το γιγάντιο φτερό και τον διαχύτη στο πίσω μέρος. Άλλα… αγωνιστικά χαρακτηριστικά περιλαμβάνουν τον αεραγωγό οροφής από ανθρακονήματα και ένα γιγάντιο splitter.
Όσοι ενδιαφερθούν για να το αγοράσουν πρέπει να περάσουν από μια νέα διαδικασία αίτησης πελάτη και να διαθέσουν 1,7 εκατομμύρια δολάρια. Η Ford θα επιλέξει τους… τυχερούς το πρώτο τρίμηνο του επόμενου έτους και θα ξεκινήσει τις παραδόσεις μέχρι το τέλος της άνοιξης.