Η Suzuki φαίνεται να έχει μείνει λίγο πίσω στην κατηγορία των ηλεκτρικών οχημάτων, αλλά φαίνεται ότι η ιαπωνική εταιρεία είναι έτοιμη να παρουσιάσει το πρώτο της μοντέλο με μπαταρίες. Δεν το περιμένουμε πριν το 2025, αν και τώρα ξέρουμε πώς θα μοιάζει. Η Ιαπωνική εταιρία αποκάλυψε το πρωτότυπο eVX κατά τη διάρκεια της Έκθεσης Auto 2023 στο Δελχί της Ινδίας, δείχνοντας πως θα είναι ένα νέο ηλεκτρικό crossover, που έχει προγραμματιστεί να κυκλοφορήσει γύρω στα μέσα της δεκαετίας.
Η αυτοκινητοβιομηχανία δεν είναι έτοιμη να αποκαλύψει όλες τις λεπτομέρειες σχετικά με το πρωτότυπο όχημα, αλλά λέει ότι συνδυάζει το «ισχυρό DNA 4x4» της Suzuki με τα πλεονεκτήματα των σύγχρονων ηλεκτρικών οχημάτων. Το όχημα παίρνει το σχήμα ενός συμπαγούς SUV με άμεσα αναγνωρίσιμη εμπρός όψη, κοντούς προεξοχές και μυώδεις θόλους τροχών που δημιουργούν μια πλάγια όψη έτοιμη για εκτός δρόμου.
Το eVX έχει μήκος 4.300 χιλιοστά, πλάτος 1.800 mm και ύψος 1.600 mm, γεγονός που το κάνει ελαφρώς μακρύτερο και φαρδύτερο από το Vitara που πωλείται στις παγκόσμιες αγορές. Τοποθετημένη, πιθανότατα κάπου μέσα στο πάτωμα, είναι μια μπαταρία 60 κιλοβατώρων, η οποία θα παρέχει αυτονομία έως και 550 χιλιόμετρα με μία μόνο φόρτιση. Λάβετε υπόψη ότι αυτοί οι αριθμοί μετρώνται από το MIDC της Ινδίας, το οποίο είναι γενικά πιο γενναιόδωρο από το WLTP της Ευρώπης και τα πρότυπα EPA της Αμερικής.
«Είμαι στην ευχάριστη θέση να αποκαλύψω το eVX, το πρώτο μας παγκόσμιο ηλεκτρικό αυτοκίνητο (EV). Η Suzuki θα συνεχίσει να παρέχει πολύτιμα προϊόντα στους πελάτες μας σε όλο τον κόσμο», δήλωσε ο Toshihiro Suzuki, πρόεδρος της Suzuki, κατά τη διάρκεια του ντεμπούτου του concept, χωρίς να δώσει παραπάνω τεχνολογικές λεπτομέρειες σχετικά με το eVX.
Μόλις νωρίτερα αυτή την εβδομάδα, η Suzuki ανακοίνωσε επίσης ότι υπέγραψε κοινή συμφωνία ανάπτυξης με την Inmotive από τον Καναδά. Οι δύο εταιρείες θα εργαστούν σε ένα κιβώτιο ταχυτήτων δύο ταχυτήτων για ηλεκτρικά οχήματα, το οποίο θα χρησιμοποιηθεί σε μελλοντική παραγωγή ηλεκτρικών αυτοκινήτων Suzuki. Στόχος της εταιρείας είναι να επεκτείνει δυνητικά την αυτονομία των ηλεκτρικών οχημάτων χάρη στην αυξημένη απόδοση που παρέχει το κιβώτιο ταχυτήτων.