Στο φετινό Web Summit στη Λισαβόνα, το BMW Group παρουσιάζει για πρώτη φορά ένα συνδυασμό πραγματικής οδήγησης και εικονικού περιβάλλοντος. Η μοναδική αυτή εμπειρία ονομάζεται ///M Mixed Reality.
Στοιχεία gaming για μια μοναδική οδηγική εμπειρία BMW M. Η προσέγγιση mixed reality, την οποία μια ομάδα μηχανικών της BMW M ανέπτυξε μαζί με την Epic Games για την BMW M2, επιτρέπει στους οδηγούς και τα οχήματά τους να… οδηγούν σε έναν εικονικό κόσμο. Όλοι μπορούν να βιώσουν τη νέα αίσθηση της οδήγησης μιας BMW με γυαλιά VR/MR (Εικονικής/Ανάμικτης Πραγματικότητας) ενώ παράλληλα διαχειρίζονται προκλήσεις σε υψηλές ταχύτητες όπως σε ένα παιχνίδι αγώνων. Τα στοιχεία gaming, όπως η αποφυγή εμποδίων, η συλλογή εικονικών «κερμάτων» κ.λπ., ενισχύουν την εμπειρία στο αυτοκίνητο σύμφωνα με το σλόγκαν: Drive the Change, Change the Drive (Οδήγησε την Αλλαγή, Άλλαξε την Οδήγηση). Το σύστημα λαμβάνει υπόψη όλη τους άξονες κίνησης και περιστροφής της BMW M2. Το ίδιο το όχημα γίνεται το controller (χειριστήριο), που σε αυτή την περίπτωση καθίσταται το ταχύτερο controller στον κόσμο.
«Αυτή είναι η απάντηση σε όποιον ρωτά πώς μπορεί να είναι οι εικονικές εμπειρίες στον τομέα της αυτοκινητοβιομηχανίας στο μέλλον. Οι άνθρωποι πρέπει να μπορούν να βιώσουν αυτό το νέο συναίσθημα — και με το ///M Mixed Reality, τους προσφέρουμε μία κατάλληλη λύση για κάτι τέτοιο», σχολιάζει ο Frank van Meel, CEO της M GmbH.
Με το ///M Mixed Reality, το BMW Group φέρνει την τεχνολογία στον υψηλού επιπέδου οδηγικό τομέα, σύμφωνα πάντα με την αρχή της ανθρωποκεντρικότητας, στην οποία η χρήση καινοτόμων τεχνολογιών καθοδηγείται από τις ανθρώπινες επιθυμίες και ανάγκες. Στο πλαίσιο αυτής της προσέγγισης, το BMW Group έθεσε τα θεμέλια για το ConnectedDrive πριν από 20 και πλέον χρόνια εγκαθιστώντας σύγχρονη τεχνολογία επικοινωνίας στα οχήματα.
Το BMW Group ήδη χρησιμοποιεί τεχνολογίες ανάμικτης πραγματικότητας, αναμιγνύοντας όλο και περισσότερο τον πραγματικό με τον εικονικό κόσμο. Μεταξύ των τεχνολογιών αυτών είναι εφαρμογές Επαυξημένης Πραγματικότητας (Augmented Reality), διομαδική ανάπτυξη οχημάτων, λύσεις Εικονικής Πραγματικότητας (Virtual Reality) για το σχεδιασμό παραγωγής και το iFactory Lydia. Με τη βοήθεια της ισχυρής μηχανής gaming της Epic Games (Unreal Engine), αυτό έγινε το πρώτο εργοστάσιο του BMW Group, το οποίο σχεδιάστηκε και προσομοιώθηκε πλήρως σε εικονικό περιβάλλον. Μέχρι τις αρχές της επόμενης χρονιάς, το BMW Group θα ψηφιοποιήσει επίσης όλες τις εγκαταστάσεις παραγωγής χρησιμοποιώντας τρισδιάστατες σαρώσεις laser.