Το BMW Group κατέγραψε ισχυρή άνοδο 8,6% από πέρσι το τρίτο τρίμηνο, με συνολικές παραδόσεις 675.680 οχημάτων. Όπως ήταν αναμενόμενο, η εικόνα πωλήσεων από τον Ιανουάριο μέχρι το Σεπτέμβριο αντικατοπτρίζει τις παγκόσμιες επιπτώσεις της πανδημίας του κορωνοϊού. Το διάστημα αυτό, η εταιρεία πούλησε 1.638.316 (-12,%) πολυτελή οχήματα BMW, MINI και Rolls-Royce σε όλο τον κόσμο.
«Χάρη στην ισχυρή προϊοντική γκάμα μας, καταφέραμε να αυξήσουμε τις πωλήσεις συγκριτικά με το περσινό τρίτο τρίμηνο, παρά της διαρκείς επιπτώσεις από την πανδημία», δήλωσε ο Pieter Nota, Μέλος Δ.Σ. της BMW AG, υπεύθυνος του τομέα Πελατών, Μαρκών & Πωλήσεων. «Είμαστε ιδιαίτερα ικανοποιημένοι από την αύξηση πωλήσεων των ηλεκτροκίνητων οχημάτων – σχεδόν 50%. Το γεγονός αυτό καθιστά την ηλεκτροκίνηση σημαντικό μοχλό ανόδου. Έχουμε ήδη παραδώσει περίπου 10.000 αμιγώς ηλεκτρικά MINI από την αρχή της χρονιάς, κάτι το οποίο επιβεβαιώνει την εκτίμηση που τρέφουν οι πελάτες μας για το συγκεκριμένο μοντέλο», συνέχισε ο Nota.
Η ισχυρή προϊοντική γκάμα έδωσε ώθηση στις πωλήσεις του 3ου τριμήνου.
Το 3ο τρίμηνο, πωλήθηκαν 9,8% περισσότερα οχήματα BMW (585.336 μονάδες) συγκριτικά με το ίδιο διάστημα πέρσι. Η εταιρεία πέτυχε σημαντικό προϊοντικό προβάδισμα με νέα μοντέλα όπως η BMW Σειρά 2 Coupé, τα αναβαθμισμένα μοντέλα BMW Σειράς 5 και η BMW X3, που διατίθεται τώρα με τέσσερις διαφορετικές εκδόσεις συστημάτων κίνησης. Εξ αιτίας των επιπτώσεων του κορωνοϊού, οι παραδόσεις οχημάτων BMW υποχώρησαν κατά 11,3% τους πρώτους εννέα μήνες της χρονιάς.
Η μάρκα MINI παρέδωσε συνολικά 208.144 (-20,0%) από την αρχή της χρονιάς μέχρι τα τέλη Σεπτεμβρίου. Το τρίτο τρίμηνο, η MINI κατέγραψε ενθαρρυντική άνοδο 1,9%.
Η Rolls - Royce Motor Cars ανέφερε πωλήσεις 2.651 (-28,5%) οχημάτων από την αρχή της χρονιάς. Η παγκόσμια ζήτηση παραμένει ισχυρή για όλα τα μοντέλα, με τις πωλήσεις του 3ου τριμήνου να σημειώνουν άνοδο +54% συγκριτικά με το προηγούμενο τρίμηνο. Η αυξημένη εισροή παραγγελιών υποδηλώνει ένα ισχυρό τέταρτο τρίμηνο και ευρωστία μέχρι το τέλος της χρονιάς. Η νέα Ghost λανσαρίστηκε τον Σεπτέμβριο, με τις πρώτες παραδόσεις να αναμένονται στο τέλος της χρονιάς.
Συνολικά 129.599 μοτοσικλέτες πωλήθηκαν το διάστημα Ιανουαρίου - Σεπτεμβρίου (-5,4%), εκ των οποίων 52.892 το τρίτο τρίμηνο – αύξηση 20,9% από πέρσι.
Η Ηλεκτροκίνηση σημαντικός μοχλός ανόδου.
Το BMW Group παρέδωσε συνολικά 116.381 (+20,0%) ηλεκτροκίνητα οχήματα BMW και MINI τους πρώτους εννέα μήνες της χρονιάς. Με 54.719 παραδόσεις το τρίτο τρίμηνο, η εταιρεία πούλησε 46,6% περισσότερα ηλεκτροκίνητα οχήματα σε σχέση με την ίδια περίοδο πέρσι.
Οι νέες, plug-in υβριδικές εκδόσεις της BMW X2, BMW Σειράς 3 και BMW Σειράς 5 υπογραμμίζουν τον ηγετικό ρόλο του BMW Group στην πολυτελή κατηγορία ηλεκτροκίνητων οχημάτων στην Ευρώπη και σε όλο τον κόσμο. Οι παραδόσεις της αμιγώς ηλεκτρικής BMW iX3 θα ξεκινήσουν πριν από το τέλος του 2020.
Του χρόνου, το BMW Group θα συνεχίσει τον συστηματικό εξηλεκτρισμό της γκάμας μοντέλων του, με την αμιγώς ηλεκτρική BMW i4 και την BMW iNEXT. Η εταιρεία σχεδιάζει να έχει πάνω από 7 εκατομμύρια ηλεκτροκίνητα οχήματα στο δρόμο μέχρι το 2030, εκ των οποίων τα δύο τρίτα, πλήρως ηλεκτρικά. Μέχρι το 2023, το BMW Group θα προσφέρει 25 ηλεκτροκίνητα μοντέλα – μεταξύ των οποίων μία πλήρως ηλεκτρική έκδοση της επόμενης γενιάς BMW Σειράς 7, BMW X1 και BMW Σειράς 5. Οι πελάτες θα μπορούν να επιλέξουν ανάμεσα σε μία αμιγώς ηλεκτρική έκδοση, μία plug-in υβριδική, μία αποδοτική diesel και μία βενζινοκίνητη με τεχνολογία 48-volt.
Τα MINI συνεισφέρουν επίσης στην επιτυχία των πωλήσεων ηλεκτρικών οχημάτων. Το αμιγώς ηλεκτρικό MINI Cooper SE έχει αποδειχθεί ιδιαίτερα δημοφιλές μεταξύ των πελατών, με περίπου 10.000 πωλήσεις από την αρχή της χρονιάς.
Πωλήσεις BMW και MINI σε περιοχές-κλειδιά σε όλο τον κόσμο.
Γερμανία
Το BMW Group σημείωσε αύξηση 12,1% (85.579 μονάδες) στην εγχώρια αγορά του το τρίτο τρίμηνο. Λόγω του κορωνοϊού, οι πωλήσεις από την αρχή τις χρονιάς υποχώρησαν κατά 16% στις 201.865 μονάδες. Με αύξηση περίπου 44%, η εικόνα πωλήσεων ηλεκτροκίνητων οχημάτων είναι πολύ θετική από την αρχή της χρονιάς, με το μερίδιό τους να φτάνει το 12% επί των συνολικών πωλήσεων.
Ευρώπη
Στην Ευρώπη, συνολικά 648.107 (-19,7%) οχήματα BMW και MINI παραδόθηκαν στους αγοραστές τους από την αρχή της χρονιάς. Οι πωλήσεις του τρίτου τριμήνου ήταν υψηλότερες κατά 7,1% συγκριτικά με το ίδιο διάστημα πέρσι (275,618 μονάδες). Οι πωλήσεις ηλεκτροκίνητων οχημάτων (+85,1%) ήταν ιδιαίτερα ενθαρρυντικές την περίοδο αυτή. Γενικά, η κατάσταση στην Ευρώπη εξακολουθεί να διαφέρει από περιοχή σε περιοχή, λόγω COVID-19.
Αμερική
Με πωλήσεις 99.052 οχημάτων το τρίτο τρίμηνο (-17,0%) και 251.154 από την αρχή της χρονιάς μέχρι το Σεπτέμβριο (-25,7%), η Β. & Ν. Αμερική αυτή τη στιγμή φαίνεται να είναι η περισσότερο πληγείσα περιοχή από την πανδημία. Ωστόσο, το τελευταίο τρίμηνο, η ζήτηση για οχήματα BMW στις ΗΠΑ ανέκαμψε ταχύτερα από τις προσδοκίες. Το τελευταίο τρίμηνο, οι πωλήσεις ηλεκτροκίνητων οχημάτων στην περιοχή Β. & Ν. Αμερικής αυξήθηκε θεαματικά, κατά +28,2%.
Κίνα
Στην Κίνα, οι πωλήσεις οχημάτων BMW και MINI ανήλθαν στις 559.681 μονάδες τους πρώτους εννέα μήνες τις χρονιάς; + 6,4% έναντι της αντίστοιχης περσινής χρονικής περιόδου. Μετά από ένα ενθαρρυντικό δεύτερο τρίμηνο, η ανάκαμψη συνεχίστηκε στην Κίνα το 3ο τρίμηνο με σημαντική αύξηση πωλήσεων 31,1%, στις 230.612 μονάδες. Το Σεπτέμβριο, οι πωλήσεις ηλεκτροκίνητων οχημάτων στην Κίνα αυξήθηκαν κατά 7,4% (20.713 μονάδες).