Το απόλυτο Grand Tourer της Bentley βγήκε στους δρόμους

Το απόλυτο Grand Tourer της Bentley βγήκε στους δρόμους

Η Bentley Batur έχει ξεκινήσει πραγματικές δοκιμές στους δρόμους όλης της Ευρώπης. Μετά το ντεμπούτο της στο Monterey τον Αύγουστο του 2022, τα δύο πρωτότυπα ξεκίνησαν ένα αυστηρό πρόγραμμα δοκιμών. Η περιορισμένη σειρά των μόλις 18 αυτοκινήτων θα παραδοθεί στους πελάτες στα μέσα του 2023.

Οι τομείς των δοκιμών περιλαμβάνουν: Αντοχή τόσο για τον κινητήρα όσο και για ολόκληρο το όχημα, περιβαλλοντική συμβατότητα, σταθερότητα στις υψηλές ταχύτητες, αεροδυναμική, έλεγχο θορύβου και κραδασμούς και φυσικά οδική συμπεριφορά. Περισσότερες από 120 επιμέρους δοκιμές καλύπτουν, την ποιότητα του φινιρίσματος της επιφάνειας των χρυσών χειριστηρίων αερισμού έως το νέο λογισμικό του κινητήρα W12, κάτι που κάνει την Batur την πιο ισχυρή Bentley στην ιστορία με τουλάχιστον 740 ίππους.

Η πρώτη δοκιμασία των πρωτοτύπων Batur - Car #0 - είναι η οδήγηση 2.500 χιλιομέτρων σε όλη την Ευρώπη για την προσομοίωση των πραγματικών συνθηκών κίνησης. Η διαδρομή περιλαμβάνει το ταξίδι από τη Γερμανία στην Ιταλία, τη Γαλλία και την Ισπανία. Ενδιάμεσα θα γίνονται high speed test σε πίστες.

Ο Paul Williams, Chief Technical Officer της Mulliner, σχολιάζει: «Το αυτοκίνητο πρέπει να είναι το απόλυτο GT και έτσι κάθε στοιχείο από την εξωτερική σχεδίαση, την ισχύ του κινητήρα και το χειροποίητο εσωτερικό έχει δημιουργηθεί χωρίς συμβιβασμούς. Υπάρχει μια σειρά από μοναδικά χαρακτηριστικά που φέρνουν νέες προκλήσεις. Για παράδειγμα, τα φωτιστικά σώματα είναι πολύ συμπαγείς μονάδες LED και έχουν ιδιαίτερες αναλογίες, που μεταμορφώνουν την εξωτερική εμφάνιση του αυτοκινήτου, αλλά είναι πολύπλοκες στην παραγωγή. Εργαζόμαστε επίσης για την εξέλιξη του W12 στην 20ετή ιστορία του».

Όταν ολοκληρωθούν τα τεστ, θα πραγματοποιηθούν άλλα 7.500 χιλιόμετρα πραγματικής οδήγησης πριν από την έναρξη των περιβαλλοντικών δοκιμών.Σε λιγότερο από τέσσερις εβδομάδες το αυτοκίνητο θα δοκιμαστεί για 600 ώρες ηλιακής ακτινοβολίας (που ισοδυναμεί με πέντε χρόνια σε μια έρημο της Αριζόνα). Αυτό είναι ιδιαίτερα σημαντικό για τα νέα βιώσιμα υλικά που χρησιμοποιούνται στα εξωτερικά εξαρτήματα, ως εναλλακτική λύση στο ανθρακόνημα.

Μέχρι να ξεκινήσουν οι πρώτες παραδόσεις πελατών, πάνω από 810 μοναδικά ανταλλακτικά θα έχουν ολοκληρώσει 160 εβδομάδες δοκιμών και ανάπτυξης.

Ο απόλυτος W12
H Batur θα είναι επίσης η πιο ισχυρή Bentley μέχρι σήμερα, με μια έκδοση 740+ ίππων του χειροποίητου κινητήρα W12 6,0 λίτρων (με διπλό turbo). Πάνω από 100+ εβδομάδες ανάπτυξης του μοτέρ έχουν ήδη ολοκληρωθεί για να εξελιχθεί το νέο σύστημα εισαγωγής αέρα, τα διαφορετικά turbo και οι νέες ρυθμίσεις για το κιβώτιο ταχυτήτων αλλά και ο ηλεκτρονικός έλεγχος ευστάθειας για το κορυφαίο W12.

Το μπροστινό μέρος του αυτοκινήτου έχει μια «μάσκα» φινιρισμένη σε γυαλιστερό σκούρο τιτάνιο, τονίζεται με σιρίτια αντίθεσης σε οριζόντιο μοτίβο ombre που ρέει στο κέντρο και σταδιακά σκουραίνει προς τα πλάγια σε μαύρο κρύσταλλο. Είναι φινιρισμένη με χρώμα Satin Titanium, όπως και οι τροχοί 22" - με τις ακτίνες σε Gloss και Satin Black Crystal να ταιριάζουν με τη μάσκα.

Οι 18 Batur έχουν ήδη πωληθεί. Κάθε μία σχεδιάζεται σε συνεργασία τους πελάτες, με καθοδήγηση από την Mulliner.  Μπορούν να προσδιορίσουν το χρώμα και το φινίρισμα σχεδόν κάθε επιφάνειας της Batur, για να δημιουργήσουν ένα αυτοκίνητο ξεχωριστό. Για την Batur έχει αναπτυχθεί μια ακόμη μεγαλύτερη ποικιλία επιλογών, που δεν περιλαμβάνουν μόνο χρώματα, υλικά και φινιρίσματα, αλλά και νέα τεχνολογία όπως το σύστημα ήχου Mulliner by Naim. Αυτό παίρνει το σύστημα ήχου Naim από την Continental GT και το μεταμορφώνει με 20 νέα ηχεία Focal, αποκλειστικά διαμορφωμένα για Batur και προσαρμοσμένα σε μια πραγματικά καθηλωτική, κορυφαία εμπειρία ήχου.