Ταυτότητα Αυτοκινήτου | |
---|---|
Μάρκα | Dacia |
Μοντέλο | Sandero |
Ποια είναι, λοιπόν, τα μυστικά, της επιτυχίας του; Προφανώς είναι η τιμή του, σε συνδυασμό με την σύγχρονη σχεδίαση που συνδυάζει την στιβαρότητα και την ποιότητα, σε συνδυασμό με έξυπνες λύσεις που παρουσιάζονται για πρώτη φορά.
Μετά το Logan του 2004, το 2008 η Dacia αποφάσισε να φέρει στην αγορά ένα ακόμα νέο μοντέλο, το Sandero, ένα στιβαρό και ευέλικτο αυτοκίνητο πόλης για όλους. Ένα χρόνο αργότερα κυκλοφόρησε η έκδοση Stepway, φανερώνοντας τη στροφή που ήθελε να κάνει η Dacia προς τα οχήματα αναψυχής. Χάρη στις διαστάσεις, τη μεγάλη απόσταση από το έδαφος, την πρακτική σχεδίαση και την προσιτή τιμή του, μπήκε στις καρδιές των αγοραστών που θέλουν να κάνουν «έξυπνες» αγορές, ενώ απέσπασε και πολύ θετικές κριτικές για τα νέα συστήματα ασφαλείας, παράγοντες που έκαναν το Sandero, best-seller στην ευρωπαϊκή αγορά λιανικής από το 2017.
Το 2021, το success story συνεχίστηκε με το Sandero τρίτης γενιάς, καθώς ο ελκυστικός του χαρακτήρας ενισχύθηκε από μια πιο τολμηρή και πιο σύγχρονη σχεδίαση, ενώ σε συνδυασμό με τον έξυπνο και καινοτόμο εξοπλισμό το μοντέλο έγινε ακόμη πιο «φρέσκο» και ακόμα πιο προσιτό.
Η έκδοση Stepway ξεπέρασε κάθε προσδοκία. Ευέλικτο και πιο πρακτικό από ένα παραδοσιακό όχημα πόλης, κατάλληλο για εκδρομές εκτός δρόμου, λιγότερο ογκώδες όμως από ένα SUV, προσέλκυσε το ενδιαφέρον των πελατών όλων των κατηγοριών. Σήμερα, η έκδοση Stepway αντιπροσωπεύει το 66% των συνολικών πωλήσεων του Sandero. Οι τρεις γενιές του Sandero, ανέβασαν τον συνολικό αριθμό των οχημάτων που πουλήθηκαν, στα 2,6 εκατομμύρια από τη μέρα που πρωτοπαρουσιάστηκε το μοντέλο, ενώ σήμερα το 42% των αυτοκινήτων που πωλούνται κινούνται από κινητήρες διπλού καυσίμου (βενζίνης & LPG).
Η επιτυχία του Sandero μόνο τυχαία δεν είναι αφού ακολουθεί την φιλοσοφία “design-to-cost” μερικά από τα στοιχεία της είναι:
Αρθρωτές μπάρες οροφής: Ρυθμίστε τη βάση στερέωσης ώστε να περιστρέφεται, μετατρέποντας τις μπάρες από διαμήκεις σε εγκάρσιες.
Σύστημα Media Control: σας δίνει τη δυνατότητα να χρησιμοποιήσετε το δικό σας smartphone στο αυτοκίνητό σας, σαν οθόνη πολυμέσων.
Ευκολία διαμόρφωσης του εσωτερικού και άνεση: Στη νέα γενιά του μοντέλου, μία αύξηση κατά 40χλστ. του χώρου για τα γόνατα, εξασφαλίζει μεγαλύτερη άνεση στους επιβάτες που κάθονται στο πίσω κάθισμα.
Παγκόσμιο design: Το σχέδιο και οι προδιαγραφές προσαρμόζονται στις ανάγκες και τις συνθήκες διαβίωσης των πελατών από 44 χώρες, λαμβάνοντας υπόψη τις διάφορες εθνικές νομοθεσίες, την κατάσταση των δρόμων και τις ταξιδιωτικές συνήθειες κάθε τόπου.
Πρακτικότητα: Στην κεντρική κονσόλα υπάρχει ένας μικρός γάντζος που διευκολύνει το κρέμασμα μίας τσάντας με ψώνια, ή κάποιων προσωπικών αντικειμένων.
Τα trivia του Sandero
- Το Dacia Sandero κατασκευάζεται σε τρία εργοστάσια, σε 4 γραμμές παραγωγής. Κάθε ένα λεπτό, ένα αυτοκίνητο βγαίνει από τη γραμμή παραγωγής.
- Κατά μέσο όρο, οι αγοραστές του Dacia Sandero νέας γενιάς, είναι τρία χρόνια νεότεροι από τους αγοραστές της προηγούμενης γενιάς του μοντέλου.
- Στη Γαλλία, το 15% των αγοραστών ενός Sandero είναι κάτω των 40 ετών.
- Στην Ισπανία, το Sandero είναι το πρώτο καινούργιο αυτοκίνητο που αγοράζει σχεδόν 1 στους 10 πελάτες.
- Το 64% των πελατών (σε Γαλλία, Γερμανία, Ιταλία, Ισπανία Αγγλία, τις μεγαλύτερες αγορές του μοντέλου) αγοράζει Sandero για την τιμή του, το 22% για τη σχεδίασή του και το 18% καθώς είναι πιστό στη μάρκα.
- Στην Ευρώπη, το 44% των αγοραστών του νέου Sandero το περιγράφουν ως κομψό, σε σύγκριση με το 20% όσων είχαν αγοράσει τις προηγούμενες γενιές του.
- Το 39% των αγοραστών του Sandero (στις μεγαλύτερες αγορές του) ζει σε υπεραστική περιοχή, το 37% σε μια μικρή πόλη, το 10% σε μια μεσαία/μεγάλη πόλη, και το 10% στα προάστια.
- Οι αγοραστές του Sandero Sandero (στις μεγαλύτερες αγορές του) αγαπούν πολύ τον τρόπο ζωής στην ύπαιθρο: το 26% λατρεύει το περπάτημα και την πεζοπορία, στο 13% αρέσει να διαβάζει και το 12% είναι λάτρεις της ποδηλασίας