Το BMW iX3, η παραγωγή του οποίου θα ξεκινήσει το 2020, είναι ένα καινοτόμο, αποδοτικό όχημα μηδενικών ρύπων, κατάλληλο και για καθημερινή χρήση. Αυτονομία άνω των 440km στον κύκλο WLTP θα επιτυγχάνεται με μία μπαταρία 74 kWh. Το πρώτο αμιγώς ηλεκτρικό Sports Activity Vehicle (SAV) είναι πρωτοπόρος της τεχνολογίας BMW eDrive 5ης γενιάς, που αρχής γενομένης από το 2021, θα χρησιμοποιηθεί και στα BMW i4 και BMW iNEXT. Για το σκοπό αυτό, τόσο το σύστημα κίνησης όσο και η μπαταρία υψηλής τάσης με πρωτοποριακή τεχνολογία κυψελών έχουν πλήρως επανασχεδιαστεί. Στο BMW iX3, η τεχνολογική πρόοδος διασφαλίζει την κλασική οδηγική εμπειρία της μάρκας σε συνδυασμό με εξαιρετική απόδοση και μία πρωτοφανή ισορροπία βάρους και αυτονομίας.
Το BMW iX3 είναι ένα ακόμα ορόσημο στην υλοποίηση της στρατηγικής εξηλεκτρισμού του BMW Group. Το 2020, η BMW X3 θα γίνει το πρώτο μοντέλο της μάρκας που θα διατίθεται με συμβατικούς κινητήρες βενζίνης και diesel και με plug-in υβριδική και αμιγώς ηλεκτρική κίνηση. Προσφέροντας τη «δύναμη της επιλογής», η παγκόσμια μάρκα λαμβάνει υπόψη τις διαφορετικές απαιτήσεις και ανάγκες των πελατών σε όλο τον κόσμο καθώς και τη μέγιστη αποτελεσματικότητα στη μείωση των εκπομπών CO2.
Στο BMW iX3, η τεχνολογία EfficientDynamics προάγεται σε νέα επίπεδα. Η 5η γενιά της τεχνολογίας BMW eDrive αποτελείται από ένα σύστημα κίνησης στο οποίο ο ηλεκτροκινητήρας, τα ηλεκτρονικά ισχύος και η μετάδοση φιλοξενούνται στο ίδιο κέλυφος ως μια ολοκληρωμένη μονάδα. Ως αποτέλεσμα, ο απαιτούμενος χώρος εγκατάστασης του συστήματος κίνησης και το βάρος του μειώνονται σημαντικά. Η σχέση ισχύος / βάρους του συστήματος κίνησης βελτιώνεται κατά 30% περίπου συγκριτικά με της προηγούμενης γενιάς.
Ο ηλεκτροκινητήρας του BMW iX3 αποδίδει μέγιστη ισχύ 210 kW/286 Hp. Η ροπή των 400 Nm προσφέρει υψηλή επιτάχυνση από στάση η οποία διατηρείται ακόμα και στις υψηλές στροφές λόγω της καινοτόμου φιλοσοφίας της BMW. Ένα ακόμα ξεχωριστό χαρακτηριστικό του ηλεκτροκινητήρα που εφαρμόζεται στο BMW iX3 για πρώτη φορά, είναι μία μέθοδος παραγωγής που καταργεί την ανάγκη για χρήση υλικών προερχόμενων από σπάνιες γαίες. Ο ηλεκτροκινητήρας του BMW iX3 μεταφέρει ισχύ στους πίσω τροχούς, κάτι που ενισχύει την απόδοση του συστήματος κίνησης. Επιπλέον, η αυτονομία του BMW iX3 επωφελείται από τη σχεδίαση του συστήματος μετάδοσης που εκμεταλλεύεται την παραδοσιακή εμπειρία πίσω κίνησης της BMW.
Η μπαταρία του BMW iX3 αποτελεί αναπόσπαστο τμήμα της 5ης γενιάς eDrive της BMW και βασίζεται στην τελευταία εξέλιξη της τεχνολογίας NMC-811 πρισματικής σχεδίασης. Αυτή η τεχνογνωσία αποφέρει ακριβείς προδιαγραφές σε ό,τι αφορά τη χρήση υλικών και τη σχεδίαση της μπαταρίας, σύμφωνα με την οποία κατασκευάζονται οι κυψέλες μπαταριών. Ταυτόχρονα, οι μηχανικοί της BMW κατάφεραν να μειώσουν το ποσοστό κοβαλτίου που περιέχεται στη μπαταρία κατά δύο τρίτα επιπλέον. Συγκριτικά με την προηγούμενη τεχνολογία του BMW Group, η βαρυμετρική ενεργειακή πυκνότητα σε επίπεδο κυψέλης στο νέο BMW iX3 είναι περίπου 20% υψηλότερη.
Με ακαθάριστο ενεργειακό περιεχόμενο 74 kWh, η μονάδα της μπαταρίας υψηλής τάσης που είναι εγκατεστημένη στο BMW iX3 πετυχαίνει αυτονομία πάνω από 440km στον επίσημο κύκλο WLTP. Στην κατηγορία του, το BMW iX3 προσφέρει εξαιρετικά χαμηλή κατανάλωση ενέργειας κάτω από 20 kWh/100km σύμφωνα με τον κύκλο WLTP, και ταυτόχρονα πρωτοπορεί με μία ασυνήθιστη σχέση μεταξύ μεγέθους μπαταρίας και αυτονομίας. Χάρη στην υψηλή απόδοση των εξαρτημάτων του συστήματος κίνησης και την υψηλή ενεργειακή πυκνότητα της μπαταρίας, το BMW iX3 πετυχαίνει αυτονομία μέχρι πρότινος εφικτή μόνο με μεγαλύτερες και βαρύτερες μπαταρίες.