Το ανανεωμένο Kia EV6 θα έχει μεγαλύτερη μπαταρία και πιο προηγμένο εξοπλισμό

Ταυτότητα Αυτοκινήτου
Μάρκα KIA
Μοντέλο EV6
Power Train Electric
Το ανανεωμένο Kia EV6 θα έχει μεγαλύτερη μπαταρία και πιο προηγμένο εξοπλισμό

Το πρώτο αμιγώς ηλεκτρικό μοντέλο της KIA κυκλοφορεί αισίως από το 2021. Από τότε, το φουτουριστικό crossover έχει σημειώσει πωλήσεις άνω των 210.000 μονάδων. Με την αγορά των ηλεκτρικών να εμπλουτίζεται συνεχώς, η Κορεάτικη φίρμα παρουσίασε τις πρώτες επίσημες εικόνες του μοντέλου που θα είναι διαθέσιμο στην Ευρώπη στα τέλη του 2024.

Το ανανεωμένο Kia EV6 θα έχει μεγαλύτερη μπαταρία και πιο προηγμένο εξοπλισμό

Εμφανισιακά, διαθέτει νέα φωτιστικά σώματα Adaptive-LED, εμπνευσμένα από το μεγαλύτερο EV9, τα οποία σύντομα θα δούμε και στο επερχόμενο EV3. Η μάσκα έχει δεχθεί επίσης αλλαγές, ενισχύοντας τη δυναμική της εικόνας του μοντέλου, ενώ η έκδοση GT-Line διαθέτει μπροστινή μπάρα φώτων. Δεδομένου ότι πρόκειται για facelift, το προφίλ δεν έχει αλλάξει καθόλου, αν και υπάρχουν νέα σχέδια ζαντών αλουμινίου 19 και 20in. Στο πίσω μέρος ο προφυλακτήρας είναι ανασχεδιασμένος με στοιχεία σε γυαλιστερό μαύρο, για πιο σπορ αισθητική.

Το ανανεωμένο Kia EV6 θα έχει μεγαλύτερη μπαταρία και πιο προηγμένο εξοπλισμό

Στο εσωτερικό, η πιο σημαντική αλλαγή αφορά το επανασχεδιασμένο τιμόνι δύο ακτίνων και τη συσκευή ανάγνωσης δακτυλικών αποτυπωμάτων για ταυτοποίηση. Επιτρέπει στους εγγεγραμμένους οδηγούς να εκκινούν το EV χωρίς τη χρήση κλειδιού. Επίσης, η σύνδεση με τις πλατφόρμες Apple CarPlay και Android Auto γίνεται πλέον ασύρματα. Η αναβάθμιση στο ψηφιακό υπόβαθρο του νέου EV6 εντοπίζεται στο αναβαθμισμένο head-up display 12in, στο νέο σύστημα πλοήγησης επαυξημένης πραγματικότητας, στον ψηφιακό καθρέπτη οπισθοπορείας και στις over-the-air αναβαθμίσεις που πλέον περιλαμβάνουν την πλειοψηφία των ηλεκτρονικών συστημάτων του οχήματος, και όχι μόνο το σύστημα πλοήγησης.

Το ανανεωμένο Kia EV6 θα έχει μεγαλύτερη μπαταρία και πιο προηγμένο εξοπλισμό

Όσον αφορά το σύστημα κίνησης, το ανανεωμένο EV6 θα διαθέτει μία νέα μπαταρία με χωρητικότητα 84kWh, που αντικαθιστά αυτή των 77,4kWh. Η εταιρεία αναφέρει ότι η πισωκίνητη έκδοση με τροχούς 19 ιντσών έχει αυτονομία άνω των 500km, περίπου 25km περισσότερα από το απερχόμενο μοντέλο, σύμφωνα με τον κύκλο μετρήσεων της Ν. Κορέας. Η νέα μπαταρία υποστηρίζει ταχεία φόρτιση έως 350 kW που μεταφράζεται σε αναπλήρωση ενέργειας από 10% στο 80% σε μόλις 18 λεπτά. Άλλες αλλαγές αφορούν τα αμορτισέρ και τα ελατήρια, που σε συνδυασμό με το επιπλέον ηχομονωτικό υλικό γύρω από τον πίσω ηλεκτροκινητήρα θα προσφέρουν ακόμα καλύτερη άνεση και ποιότητα κύλισης. Η ισχύς παραμένει ίδια στα 229Ps για την RWD έκδοση και στα 325Ps για την τετρακίνητη.

Το ανανεωμένο Kia EV6 θα έχει μεγαλύτερη μπαταρία και πιο προηγμένο εξοπλισμό