Το ADAC Opel e-Rally Cup γιορτάζει μία δυναμική πρώτη σεζόν

Το ADAC Opel e-Rally Cup γιορτάζει μία δυναμική πρώτη σεζόν

Ήδη από την πρώτη του σεζόν, το ADAC Opel e-Rally Cup κατάφερε να καθιερωθεί στο χώρο του μηχανοκίνητου αθλητισμού συμβάλλοντας, συγχρόνως, ουσιαστικά στο μέλλον των  αγώνων ράλι στη Γερμανία. Το πολυαναμενόμενο, πρώτο παγκόσμιο κύπελλο αγώνων ράλι ενιαίου τύπου με ηλεκτρικά αυτοκίνητα ξύπνησε τον ενθουσιασμό, τόσο με τη δυναμική που επέδειξε το Opel Corsa-e Rally των 100 kW/136 hp, όσο και με δυνατή λίστα συμμετοχών που ένωσε νεαρά ταλέντα από έξι χώρες προσφέροντας ένα συναρπαστικό θέαμα.

Οι επτά αγώνες – εκ των οποίων οι τρεις στο πλαίσιο του Γερμανικού Πρωταθλήματος Ράλι και των εθνικών αγώνων R70 και αποκορύφωμα την πρεμιέρα στον Τσέχικο γύρο του Ευρωπαϊκού Πρωταθλήματος Ράλι στο Ζλιν - απέδειξαν την ποιότητα της επαναστατικής ιδέας. «Δείξαμε ότι ένας θεσμός ράλι με ηλεκτρικά αυτοκίνητα μπορεί να γίνει πραγματικότητα», δήλωσε ο Διευθυντής της Opel Motorsport, JörgSchrott. «Για να αντιμετωπίσεις τις πολλές προκλήσεις ενός τόσο πρωτοποριακού έργου, χρειάζεται να διαθέτεις καινοτόμο πνεύμα, θάρρος και ισχυρές συνέργειες. Και αυτά τα είχαμε, χάρη στους συνεργάτες μας. Θα ήθελα να αναφερθώ ιδιαίτερα στην ADAC, με την οποία συνεργαζόμαστε με επιτυχία εδώ και πολλά χρόνια καθώς οι άνθρωποί της ήταν πεπεισμένοι για το εγχείρημα από την πρώτη στιγμή. Επίσης συνεργάτες μας από την αρχή είναι οι TotalEnergies και eLoaded. Χωρίς τους ειδικούς της eloaded, οι οποίοι ανέπτυξαν μαζί μας την υποδομή φόρτισης, η υλοποίηση σε επαγγελματικό επίπεδο του ADAC Opel e-Rally Cup δεν θα ήταν δυνατή».

Το ADAC Opel e-Rally Cup γιορτάζει μία δυναμική πρώτη σεζόν

Σε αγωνιστικό επίπεδο, ο οδηγός που άφησε το στίγμα του ήταν ο 26χρονος Γάλλος Laurent Pellier από την Saintéloc Junior Team, ο οποίος τη φετινή σεζόν πανηγύρισε έξι νίκες και έτσι στέφθηκε ο πρώτος νικητής ενός ράλι ενιαίου τύπου με ηλεκτρικά αυτοκίνητα. Ο Pellier δήλωσε: «Ήταν υπέροχο το συναίσθημα της νίκης στον πρώτο αγώνα στο Stemwede και είναι εξίσου υπέροχο να μπορώ τώρα να αποκαλούμαι ο πρώτος πρωταθλητής του ADAC Opel e-Rally Cup. Ενθουσιάστηκα όταν έμαθα για μια τόσο νέα σειρά αγώνων, αλλά οι προσδοκίες μου ξεπεράστηκαν. Οι αγώνες ράλι με ηλεκτρικά αυτοκίνητα δεν είναι λιγότερο συναρπαστικοί από εκείνους με κινητήρες εσωτερικής καύσης, και το απόλαυσα τρομερά».

Στη μάχη για τη δεύτερη θέση στο ADAC Opel e-Rally Cup, ο νεαρός Γερμανός Max Reiter ήταν αυτός που επικράτησε στο τέλος. Μετά τη νίκη του στο ADAC 3-City Rally, ο 21χρονος τερμάτισε τρίτος στον τελικό του AvD Saxony Rally, αφήνοντας πίσω του στην τελική κατάταξη τους αντιπάλους του Timo van der Marel (32, Ολλανδία) και Luca Waldherr (27, Αυστρία). Στο τέλος, τέσσερις οδηγοί από τέσσερις διαφορετικές χώρες κατέλαβαν τις τέσσερις πρώτες θέσεις της γενικής κατάταξης.

Το ADAC Opel e-Rally Cup βρήκε αμέσως νέους φίλους - πέραν των κλασικών συμμετοχών - στις τάξεις διακεκριμένων προσκεκλημένων οδηγών, όπως ο αστέρας του WRC, Yohan Rossel, και οι επιτυχημένοι οδηγοί σε αγώνες πίστας Timo Scheider και Lance David Arnold, που επέδειξαν τις ικανότητές τους με το Corsa -e Rally.

Δυνατό ντεμπούτο για το OpelCorsaRally4 απέναντι σε σκληρό ανταγωνισμό

Το δικό του εντυπωσιακό στίγμα στο ντεμπούτο του άφησε και το Opel Corsa Rally4. Το αγωνιστικό αυτοκίνητο των 153 kW/208 hp απέσπασε πολλές νίκες σε διάφορες κατηγορίες και θέσεις στο βάθρο τόσο στη Γερμανία όσο και σε άλλες ευρωπαϊκές χώρες. Στην πρώτη τους διεθνή εμφάνιση στο Barum Czech Rally Zlín, ο εργοστασιακός οδηγός της Opel MarijanGriebel και ο Tobias Braun είχαν υπό τον έλεγχό τους τον ανταγωνισμό με το νέο Corsa Rally4, πριν εγκαταλείψουν με πρόβλημα λίγο πριν τον τερματισμό. «Αυτό ακριβώς συμβαίνει σε ένα ράλι», είπε ο Griebel. «Ήταν πολύ πιο σημαντικό να αποδείξουμε ότι το Corsa Rally4 είναι πλήρως ανταγωνιστικό ακόμα και σε αυτό το εξαιρετικά ισχυρό ανταγωνιστικό περιβάλλον. Και αναμφίβολα το καταφέραμε.»