Μεταξύ άλλων ο Υπουργός δήλωσε πως τα εργοτάξια λειτουργούν στο φουλ και πως το έργο έχει μπει στις ράγες υλοποίησης. Πρόκειται για ένα ιδιαίτερα σημαντικό έργο, που θα διαφυλάξει την ασφάλεια των χρηστών του, αντικαθιστώντας το υπάρχον και άκρως επικίνδυνο δίκτυο. Με την ολοκλήρωση του άξονα, η απόσταση Αθήνα-Πύργος θα μπορεί να διανυθεί σε 2 ώρες και 45 λεπτά και θα δώσει σημαντική ανάπτυξη στην Δυτική Πελοπόννησο και στα νησιά του Ιονίου. Το κόστος του άξονα ανέρχεται στα 332 εκατομμύρια ευρώ, από τα οποία τα 216 εκατομμύρια χρηματοδοτούνται από την Ολυμπία Οδό, ενώ τα υπόλοιπα από την Ευρωπαϊκή Ένωση και το ελληνικό Δημόσιο. Το συνολικό μήκος ανέρχεται στα 75 χιλιόμετρα και περιλαμβάνει την αναβάθμιση του τμήματος Μιντιλόγλι-Κάτω Αχαγιά, μήκους 13 χιλιομέτρων, καθώς και την κατασκευή ενός νέου αυτοκινητόδρομου μήκους 61 χιλιομέτρων. Τα πρώτα 21 χιλιόμετρα τα έχει αναλάβει ο Όμιλος ΑΒΑΞ, ενώ η Ελλάκτωρ έχει αναλάβει το τμήμα από τα Καραίικα μέχρι τη Γαστούνη και η ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ από την Γαστούνη μέχρι τον Πύργο. Ο νέος αυτοκινητόδρομος θα έχει δύο λωρίδες και Λ.Ε.Α. ανά κατεύθυνση με κεντρική διαχωριστική νησίδα, ενώ μεταξύ άλλων θα κατασκευαστούν 8 κόμβοι, δύο πλευρικοί σταθμοί διοδίων (σε Κάτω Αχαΐα και Αμαλιάδα), 15 γέφυρες, καθώς και 27 άνω και 37 κάτω διαβάσεις.