Το I-Pace αποτέλεσε το πρώτο ηλεκτρικό μοντέλο της Jaguar και άνοιξε τον δρόμο για τον «εξηλεκτρισμό» κι άλλων μοντέλων. Λανσαρίστηκε το 2018 και αμέσως κέρδισε το ενδιαφέρον με την σχεδιαστική του φιλοσοφία, καθώς και με την φινέτσα που απέπνεε η καμπίνα. Διέθετε δύο ηλεκτροκινητήρες και μπαταρία ιόντων λιθίου χωρητικότητας 90kWh με την συνολική απόδοση και ροπή να αγγίζουν τα 400Ps και 70,97Kgm αντίστοιχα. Μέσα σε 4,8 δευτερόλεπτα έκανε το σπριντ των 0-100Km/h, ενώ η αυτονομία έφτανε τα 470Km στον κύκλο WLTP. Κατασκευαζόταν στο εργοστάσιο Magna Steyr της Αυστρίας και συνολικά κατάφερε να κερδίσει 62 βραβεία ανάμεσα στα οποία ήταν και το βραβείο για το «Καλύτερο αυτοκίνητο της χρονιάς».
Αν και ο τωρινός πρόεδρος της Jaguar είχε δηλώσει πως η γκάμα μοντέλων θα μείνει απαράλλακτη, τα σχέδια άλλαξαν για την I-Pace, καθώς η χαμηλή ζήτησή της, το υψηλό κόστος παραγωγής και η μεγάλη ανταγωνιστικότητα στην κατηγορία των SUV ήταν μείζονα προβλήματα για την εταιρεία τα τελευταία χρόνια. Ωστόσο, ακόμα δεν έχει ανακοινωθεί ποιο μοντέλο θα πάρει την θέση της I-Pace στο portofolio της Jaguar, αλλά προβληματίζει το πόσο άμεσα πάρθηκε η απόφαση για την απόσυρση του συγκεκριμένου μοντέλου, καθώς η παραγωγή του αναμένεται να σταματήσει στα τέλη του τρέχοντος έτους.