Τίς πταίει στις χαμηλές πωλήσεις της Maserati;

Τίς πταίει στις χαμηλές πωλήσεις της Maserati;

Η Maserati αποτελεί η μοναδική μάρκα αυτοκινήτων από τις 14 που διαθέτει το Stellantis Group, όπου ανακοινώνονται τα νούμερα και τα ποσοστά πωλήσεων των μοντέλων της. Συγκεκριμένα, μόνο 6.500 μοντέλα Maserati παραδόθηκαν σε πελάτες τον περασμένο Ιούνιο, ενώ συγκριτικά με τον περσινό Ιούνιο πωλήθηκαν 15.300 μοντέλα, δηλαδή υπάρχει πτώση της τάξης του 42%. Επίσης, η Maserati είχε απώλεια 89.000.000 για το πρώτο εξάμηνο του 2024, καθώς το κέρδος της ήταν 81.000.000 για την συγκεκριμένη χρονική περίοδο, ενώ το πρώτο εξάμηνο του 2023 τα κέρδη της ήταν 131.000.000 ευρώ.

Ο CEO και η CFO της Stellantis, Carlos Tavares και Natalie Knight αντίστοιχα, έσπευσαν να δηλώσουν πως οι μη κερδοφόρες μάρκες αυτοκινήτου θα δουν την πύλη εξόδου από τον Όμιλο παρά το γεγονός πως ο πρώτος είχε δεσμευτεί πριν από τρία χρόνια πως και οι 14 αυτοκινητοβιομηχανίες θα παραμείνουν ως έχουν μέχρι το τέλος της δεκαετίας. Η Stellantis, ωστόσο, αμέσως βγήκε και τους διέψευσε τον περασμένο μήνα δηλώνοντας πως η Maserati αποτελεί την μοναδική μάρκα πολυτελείας στον όμιλο και θα κρατήσει την θέση της. Ωστόσο, ο Tavares προσπαθεί να καταλάβει πού οφείλονται οι χαμηλές πωλήσεις της Maserati, καθώς οι τιμές των μοντέλων της είναι ελκυστικές δεδομένου ότι μιλάμε για αυτοκίνητα πολυτελείας, και αποδίδει την μείωση των εσόδων σε αναποτελεσματικό μάρκετινγκ. Η Maserati ελπίζει να ανακάμψει με την ανανέωση του στόλου της, καθώς νωρίτερα φέτος λανσαρίστηκε το GranCabrio Folgore, ενώ το 2025 θα κάνει πρεμιέρα το MC20 Folgore. Άλλα δύο μοντέλα να αναμένονται να βγουν τα επόμενα τέσσερα χρόνια, με ένα αμιγώς ηλεκτρικό SUV να αναμένεται το 2027, ενώ μία χρονιά μετά το sedan Quattroporte θα συστηθεί στο κοινό.

Τίς πταίει στις χαμηλές πωλήσεις της Maserati;

«Με την Maserati, έχουμε τα κατάλληλα αυτοκίνητα και τις κατάλληλες τεχνολογίες. Μπορούμε να προσφέρουμε αυτοκίνητα με κινητήρες εσωτερικής καύσης ή αμιγώς ηλεκτρικά σπορ αυτοκίνητα πολυτελείας. Αν οι πωλήσεις είναι καχεκτικές αυτή την στιγμή, είναι θέμα μάρκετινγκ. Έχουμε επίσης βελτιώσει πρωτίστως πολύ την ποιότητα, αλλά τώρα χρειάζεται να δουλέψουμε πάνω στο μάρκετινγκ. Μας λείπουν προοπτικές, πρέπει να προσεγγίσουμε υποψήφιους πελάτες και να δώσουμε το σωστό μήνυμα για την κατάλληλη χωροθέτηση», δήλωσε ο Tavares.