Η Toyota πειραματίζεται με τους κινητήρες υδρογόνου για αρκετές δεκαετίες και έχει δημιουργήσει μια εναλλακτική τάση και στις υπόλοιπες βιομηχανίες που τους βλέπουν ως λύση για μεγαλύτερα σε μέγεθος οχήματα όπως τα φορτηγά και τα λεωφορεία. Όμως το νέο μοντέλο με κινητήρα υδρογόνου που κατασκευάστηκε, είναι κατά δέκα φορές μικρότερο και έγινε πράξη σε συνεργασία με την γιαπωνέζικη εταιρεία κατασκευής στατικών και τηλεκατευθυνόμενων μοντέλων Tamiya και της Bramble Energy. Πρόκειται για ένα μοντέλο του Toyota Mirai στην 1/10, το οποίο χρησιμοποιεί ακριβώς την ίδια τεχνολογία με το πραγματικό Mirai. Χρησιμοποιεί το τετρακίνητο σασί TT-02 της Tamiya και οι κυψέλες υδρογόνου που χρησιμοποιεί μπορούν να παράγουν 20 Watt. Το υδρογόνο αποθηκεύεται σε δύο μικρές δεξαμενές οι οποίες μπορούν να αλλαχθούν εύκολα, με την αυτονομία του τηλεκατευθυνόμενου να είναι διπλάσια σε διάρκεια από ένα αντίστοιχο με μπαταρίες. Πέρα όμως από το μικρό τηλεκατευθυνόμενο Mirai, η Toyota σχεδιάζει την κατασκευή τραίνων, λεωφορείων και καραβιών με κυψέλες υδρογόνου και έχει σκοπό την αύξηση της παραγωγής των fuel cells στις 30.000 το χρόνο.