Δισδιάστατα σχήματα, διαφορετικά υλικά ακόμη και μία διαφορετική γραμματοσειρά είναι λεπτομέρειες, που κάνουν τα logo της Audi να ξεχωρίζουν και να δείχνουν μία νέα ταυτότητα. Τα τέσσερα δαχτυλίδια του σήματος της εταιρείας, έχουν έναν μοντέρνο σχεδιασμό. Ακόμα και αυτά, που αποτελούν τα χαρακτηριστικά γνωρίσματα των αυτοκινήτων της Audi έχουν επανεξεταστεί. Τους λόγους εξηγούν ο σχεδιαστής Andre Georgi και ο υπεύθυνος στρατηγικής της μάρκας Frederik Kalisch.
Τα τέσσερα δαχτυλίδια είναι ένα από τα πιο σημαντικά αναγνωριστικά στοιχεία της Audi και σύμφωνα με τον Frederik Kalisch, η Audi στοχεύει σε μοντέρνους πελάτες που εκτιμούν την υψηλή ποιότητα σχεδίασης και την προσοχή στη λεπτομέρεια. Υπάρχουν πραγματικά μόνο δύο βασικές τάσεις στην παρουσίαση της μάρκας και στο σχεδιασμό προϊόντων σήμερα που εκφράζουν ακριβώς αυτήν την κορυφαία ποιότητα. Από τη μια πλευρά η εικόνα του δυνατού και πολύ τολμηρού και από την άλλη η αίσθηση του συγκρατημένου, του αγνού και καθαρού. Όσο για τον
Andre Georgi, οι ισχυρές μάρκες κερδίζουν τους πελάτες κυρίως μέσω των προϊόντων τους που βασίζονται στην έντονη παρουσία και στα μοναδικά στοιχεία αναγνώρισης. Είναι αυτά που κάνουν ένα Audi να αναγνωρίζεται αμέσως ότι πρόκειται για ένα Audi. Η νέα δισδιάστατη εμφάνιση δίνει στα «δαχτυλίδια» μια σημαντικά πιο μοντέρνα και ακόμη πιο γραφιστική διαμόρφωση, αν και η γεωμετρία τους είναι σχεδόν ίδια με τα προηγούμενα.
Σύμφωνα με τον Kalisch: «Τα δισδιάστατα λογότυπα φαίνεται να είναι η τρέχουσα τάση στη αυτοκινητοβιομηχανία. Οι δισδιάστατοι δακτύλιοι προέκυψαν από την Audi το 2016 ως συνέπεια της ψηφιοποίησης, ουσιαστικά για να απεικονίσουν τα δαχτυλίδια με τρόπο που να ταιριάζει στα νέα μέσα επικοινωνίας».
Από την πλευρά του Georgi: «Η χρήση ενός δισδιάστατου λογότυπου στο εξωτερικό των μοντέλων της Audi εμφανίστηκε για πρώτη φορά το 2019. Θέλουμε τα τέσσερα δαχτυλίδια να φαίνονται ίδια παντού στο μέλλον: Είτε σε ένα περιοδικό, είτε στο smartphone σας ή σε μια διαφημιστική αφίσα – και παράλληλα να είναι το ίδιο πάνω ή μέσα και στο αυτοκίνητο».
Όμως τι ακριβώς έχει αλλάξει σχεδιαστικά; Kalisch: «Το λογότυπο του οχήματός μας αποτελείται από τρία στοιχεία. Έχει απαλλαχθεί από χρώμιο, επιλέγοντας μία ασπρόμαυρη εμφάνιση υψηλής αντίθεσης. Είναι σαν τα λευκά δαχτυλίδια να επιπλέουν πάνω σε μία μαύρη γυάλινη επιφάνεια για ακόμα μεγαλύτερη λάμψη. Τονίζοντας οπτικά το λογότυπο, το λευκό προσδίδει στα δαχτυλίδια μια επίπεδη, κορυφαίας ποιότητας εμφάνιση, η οποία εξακολουθεί να φαίνεται τρισδιάστατη στις λεπτομέρειές της». Georgi: Δεν είναι μόνο ότι η οπτική αντίληψη ενός Audi έχει γίνει πιο premium. Έχουμε επίσης τυποποιήσει τις γραμματοσειρές μέσα και πάνω στο όχημα. Στο μέλλον, τα μοντέλα μας θα χρησιμοποιούν μόνο την αποκλειστική γραμματοσειρά της Audi, γνωστή ως "Audi Type". Η οπτική ταυτότητα και ο σχεδιασμός του οχήματος λειτουργούν πλέον ως ένα ενιαίο σύνολο που ευθυγραμμίζεται με τη νέα φιλοσοφία για την θέση της Audi στην αγορά».