Το νέας γενιάς Peugeot 308 ετοιμάζεται και θα χρησιμοποιεί μια αναβαθμισμένη έκδοση της πλατφόρμας ΕΜΡ2, την οποία συναντάμε στο υπάρχον μοντέλο, αλλά και σε άλλα αυτοκίνητα του PSA Group. Το νέο 308 θα έχει πολλές εκδόσεις, που θα περιλαμβάνουν και ένα plug-in hybrid, που θα συνδυάζει τον 1.6lt κινητήρα βενζίνης με έναν ηλεκτροκινητήρα τοποθετημένο στον μπροστινό άξονα. Το βρετανικό περιοδικό Autocar ισχυρίζεται μάλιστα ότι θα υπάρξει υβριδική έκδοση με συνδυασμό θερμικού και ηλεκτρικού κινητήρα μπροστά και ενός επιπλέον ηλεκτρικού στον πίσω άξονα, με συνδυαστική ισχύ τα 300Ps. Το εικάζον μοντέλο θα είναι φυσικά απόρροια της Peugeot Sport χωρίς όμως να διευκρινίζεται ή να γίνεται γνωστό ότι θα φέρει το λογότυπο GTi. Πέρα όμως της έκδοσης που πιθανόν να ανταγωνίζεται μοντέλα όπως το VW Golf R, το 308 θα έρθει με μια ευρεία γκάμα κινητήρων βενζίνης και πετρελαίου και φυσικά δεν θα λείψουν οι υβριδικές εκδόσεις και η πιθανότητα μιας αμιγώς ηλεκτροκίνητης. Άλλωστε, ο CEO της Peugeot, Jean Pilippe Imparato, είδε δηλώσει ότι το 308 αρχικά θα κυκλοφορήσει ως plug-in hybrid, αλλά είναι πολύ πιθανό να βγει και ως ηλεκτροκίνητο.