Τα σύγχρονα αυτοκίνητα έρχονται συχνά με θερμαινόμενα καθίσματα και θερμαινόμενα τιμόνια, ωστόσο, η ZF έκανε ένα βήμα παραπέρα εισάγοντας μια θερμαινόμενη ζώνη ασφαλείας. Σύμφωνα με την εταιρεία, αυτή η τεχνολογία μπορεί να βελτιώσει την ενεργειακή απόδοση των EV σε κρύο καιρό, με αποτέλεσμα την μεγαλύτερη εμβέλεια.
Η Ζώνη θερμότητας ZF έχει σχεδιαστεί «για να παρέχει ομοιόμορφη ζεστασιά κοντά στο σώμα» και χρησιμοποιείται καλύτερα σε συνδυασμό με θερμαινόμενα καθίσματα. Παρέχει ζεστασιά αμέσως μετά την έναρξη της οδήγησης, εκπέμποντας θερμοκρασία μεταξύ 36-40 βαθμών Κελσίου.
Το σύστημα μειώνει την ενέργεια που απαιτείται για τη θέρμανση σε σύγκριση με τις συμβατικές μεθόδους κλιματισμού, καθώς εστιάζει στο σώμα του οδηγού/συνοδηγού αντί σε ολόκληρο τον χώρο της καμπίνας. Τα οφέλη εξοικονόμησης ενέργειας είναι πιο σημαντικά στα πλήρως ηλεκτρικά οχήματα όπου ο έλεγχος του κλίματος τροφοδοτείται από την μπαταρία, σε αντίθεση με τα οχήματα που κινούνται με θερμικούς κινητήρες που χρησιμοποιούν την θερμότητα που προέρχεται από τον κινητήρα.
Η χρήση λιγότερης ενέργειας από την μπαταρία έχει ως αποτέλεσμα αυξημένη αυτονομία οδήγησης έως και 15% σε κρύες καιρικές συνθήκες, όπου τα EV υποφέρουν περισσότερο. Για ένα καλό μέτρο, αυτό σημαίνει ότι ένα όχημα με αυτονομία 322km σε αυτές τις συνθήκες, θα λάβει επιπλέον 48 km εάν ο οδηγός επιλέξει τη θερμαινόμενη ζώνη ασφαλείας αντί για την κανονική θέρμανση.