Η πανδημία του SARS CoV-2 όπως ήταν αναμενόμενο έπληξε και την αυτοκινητοβιομηχανία με τις εταιρείες να βλέπουν πτώση στις πωλήσεις τους για το 2020. Η Subaru δεν αποτέλεσε εξαίρεση και πέρασε μια δύσκολη χρονιά με μειωμένες πωλήσεις και μικρό τζίρο. Ένα μέρος των μειωμένων πωλήσεων για το 2020, είναι πως η Subaru έκανε προ-ταξινομήσεις μοντέλων το 2019, τα οποία όμως πούλησε το 2020 και αυτό για να αποφύγει τα πρόστιμα των εκπομπών ρύπων.
Πιο συγκεκριμένα, το 2019 η Subaru είχε πουλήσει στην Ευρώπη 32.299 αυτοκίνητα, ενώ το 2020 το αντίστοιχο νούμερο ήταν στα 17.000 με τα 6.122 από αυτά να αφορούν τις προ-ταξινομήσεις. Στην χώρα μας πουλήθηκαν 38 αυτοκίνητα το 2020, ενώ στην Αμερική οι πωλήσεις της εταιρείας έφτασαν τα 611.938.
Ο υπεύθυνος της Subaru UK, John Hurting δήλωσε πως το κοινό της Subaru για την Βρετανία είναι κατά κύριο λόγο μεγαλύτερης ηλικίας άνθρωποι, οι οποίοι επειδή ανήκουν στις ομάδες υψηλού κινδύνου απέφευγαν να βγουν από το σπίτι τους και να αγοράσουν αυτοκίνητα. Πλέον όμως υπάρχει η δυνατότητα να αγοράσουν αυτοκίνητα online, κάτι που κατά το πρώτο lockdown δεν ήταν εφικτό.
Η Subaru επίσης πιστεύει πολύ στα νέα της μοντέλα, τα οποία είναι τα ανανεωμένα Forester και XV, καθώς και η νέα γενιά του Outback, ενώ μέσα στο 2021, θα παρουσιάσει το πρώτο της αμιγώς ηλεκτροκίνητο μοντέλο το οποίο θα προκύψει από την συνεργασία της με την Toyota. Το αυτοκίνητο αυτό θα είναι SUV και θα ξεκινήσει τις πωλήσεις του μέχρι το 2025. Μεγάλο πλεονέκτημα επίσης της Subaru είναι πως επειδή έχει μικρές πωλήσεις στην Ευρώπη, θεωρείται ως εξειδικευμένος κατασκευαστής και για αυτό τον λόγο δεν χρειάζεται να περιορίζεται από τους αυστηρούς κανονισμούς εκπομπών ρύπων που ισχύουν στις χώρες της Ευρώπης.