Η επόμενη γενιά Mercedes-AMG C63 θα είναι η πρώτη που θα εγκαταλείψει τον εμβληματικό V8 και τη θέση του θα πάρει ένας υβριδικός τετρακύλινδρος κινητήρας, που θα έχει συνδυαστική απόδοση στα 680Ps. Η επερχόμενη C63 θα χρησιμοποιεί τον τετρακύλινδρο κινητήρα «M139» που είδαμε για πρώτη φορά στη Mercedes-AMG A 45 των 416Ps Και στα σχετικά μοντέλα της. Ωστόσο, για την τελευταία C63, ο κινητήρας αποδίδει πλέον 476Ps με επιπλέον 204Ps να προέρχονται από έναν ηλεκτροκινητήρα τοποθετημένο στο πίσω μέρος, σύμφωνα με το βρετανικό περιοδικό Evo. Αυτό σημαίνει ότι το νέο σύστημα μετάδοσης «P1» του νέου C63 θα είναι ικανό να αποδίδει 680Ps, που είναι 167 ίπποι περισσότεροι από τον κύριο ανταγωνιστή του, τη BMW M3, καθώς και 73,6kgm ροπής, που είναι κατά 5kgm παραπάνω σε σχέση με την υπάρχουσα C63 S 4Matic. Η νέα C63 θα χρησιμοποιεί έναν ηλεκτρικό στροβιλοσυμπιεστή που αναπτύχθηκε σε συνεργασία με την Garrett για να προσφέρει ώθηση στον ισχυρό 4κύλινδρο κινητήρα. Ένας μικρός ηλεκτρικός κινητήρας, που τροφοδοτείται από ένα ηλεκτρικό υποσύστημα των 400V, περιστρέφει την φτερωτή του συμπιεστή πριν τα καυσαέρια του οχήματος φτάσουν στο turbo, βοηθώντας ουσιαστικά στην εξάλειψη turbo lag. Η συστοιχία των μπαταριών των 6,1kWh χρησιμοποιεί 560 κυψέλες, ζυγίζει 89kg και ψύχεται μέσω κυκλώματος ψυκτικού υγρού των 14lt, ενώ είναι τοποθετημένη με τέτοιο τρόπο που βελτιώνει την κατανομή βάρους. Ο ηλεκτροκινητήρας έχει ένα κιβώτιο ταχυτήτων των δύο σχέσεων, με την δεύτερη σχέση να εμπλέκεται στα 140km/h.