O Max κυριάρχησε στο Grand Prix Στυρίας και επεκτείνει το προβάδισμά του στο πρωτάθλημα μετά τη νίκη στην έδρα της Red Bull Racing, με τρία μονοθέσια με κινητήρα Honda να κερδίζουν βαθμούς.
Ο Max ξεκίνησε τον αγώνα με τη μεσαία γόμα ελαστικών και οι άλλοι τρεις οδηγοί της Honda με τη μαλακή. Με τους οδηγούς της Red Bull και τον Pierre να κατατάσσονται στις έξι πρώτες θέσεις στην αφετηρία, ο Yuki, δυστυχώς, αναγκάστηκε να ξεκινήσει με τα μαλακά ελαστικά με τα οποία αγωνίστηκε στο Q2 παρά την ποινή τριών θέσεων που του επεβλήθη που είχε ως αποτέλεσμα να παραταχθεί στην 11η θέση του grid.
Ενώ ο Max διατηρούσε το προβάδισμα και ο Sergio έδινε μάχη για την τρίτη θέση με τον Norris, ο Pierre ήταν εξαιρετικά άτυχος ολοκληρώνοντας τον αγώνα του στον πρώτο κιόλας γύρο. Η μπροστινή πτέρυγα του Charles Leclerc χτύπησε τον αριστερό πίσω τροχό του Pierre καθώς τα μονοθέσια κατευθύνονταν προς τη στροφή 3 της αυστριακής πίστας, κάτι που είχε ως αποτέλεσμα ένα κλαταρισμένο ελαστικό, το οποίο τον έθεσε εκτός αγώνα.
Με τη μία πλευρά του γκαράζ της Scuderia AlphaTauri να μένει απογοητευμένη, ο Yuki πραγματοποίησε έναν πολύ δυνατό πρώτο γύρο που του έδωσε τη δυνατότητα να ανέβει με τη μαλακή γόμα ελαστικών στην ένατη θέση.
Μετά από δέκα γύρους, ο Sergio κατάφερε τελικά να περάσει τον Norris, κατακτώντας έτσι την τρίτη θέση. Όμως, πριν ολοκληρώσει το πρώτο του stint άρχισε να δέχεται πίεση από τον Valtteri Bottas. Με την Red Bull να επιλέγει να βάλει στα pit τον Sergio στον 26ο γύρο τοποθετώντας στο μονοθέσιό του τα σκληρά ελαστικά, ο πίσω αριστερός τροχός άργησε να βγει, κάτι που έριξε τον Μεξικάνο οδηγό στην τέταρτη θέση, πίσω από τη Mercedes.
Ο Yuki έκανε το δικό του pit stop στον ίδιο γύρο και ακολουθώντας την ίδια στρατηγική με τον Sergio, φόρεσε τα σκληρά ελαστικά, τα οποία και κράτησε μέχρι το τέλος του αγώνα κατακτώντας μια θέση στη 10άδα.
Ο Max μπήκε για τη δική του αλλαγή ελαστικών στον 29ο γύρο και διατήρησε με ευκολία το προβάδισμά του διαχειριζόμενος τη διαφορά του από τον Lewis Hamilton στην κίνηση της πίστας. Ο Sergio μείωσε τη διαφορά από τον Bottas, αλλά δεν μπόρεσε να τον πλησιάσει ώστε να εξαπολύσει την επίθεσή του. Στο σημείο αυτό η Red Bull αποφάσισε να κάνει ένα δεύτερο pit stop 17 γύρους πριν το τέλος τοποθετώντας στον Sergio τα μεσαία ελαστικά, δίνοντας του έτσι την ευκαιρία να κυνηγήσει τον Bottas στα τελευταία στάδια του αγώνα.
Στην αρχή ο Sergio έκανε τον ταχύτερο γύρο, όμως ο Hamilton έκανε την τελευταία στιγμή μία στάση προκειμένου να αλλάξει σε μαλακά ελαστικά όταν ήταν ήδη πολύ μακριά από τον Max, με αποτέλεσμα να πάρει αυτός τον έναν έξτρα βαθμό στον τελευταίο γύρο. Εν τω μεταξύ, ο Sergio κατάφερε να «πιάσει» τον Bottas, όμως δεν μπόρεσε να τον περάσει με αποτέλεσμα να τερματίσει τέταρτος με διαφορά μισού μόλις δευτερολέπτου.
Τον Yuki προσπέρασε ο Leclerc, ο οποίος ανέκαμψε, με τον Ιάπωνα να κρατά άνετα τελικά τη δέκατη θέση, πιέζοντας μάλιστα μέχρι το τέλος τον Fernando Alonso.
Ο Max κέρδισε τελικά με διαφορά πάνω από μισό λεπτό πραγματοποιώντας μια εντυπωσιακή εμφάνιση από την pole position. Ήταν η 83η νίκη για ένα μονοθέσιο με κινητήρα Honda στη Formula 1, και η τέταρτη συνεχόμενη την σεζόν που διανύουμε.
Toyoharu Tanabe
Τεχνικός Διευθυντής, Honda Racing F1
«Ο Max είχε μια άψογη απόδοση παίρνοντας την τέταρτη νίκη της χρονιάς και την τέταρτη συνεχόμενη νίκη της Red Bull Racing Honda. Όπως ήταν αναμενόμενο, δεχτήκαμε έντονη πίεση από τους αντιπάλους μας. Ένα πιο αργό από όσο συνήθως pit stop για τον Sergio, είχε ως αποτέλεσμα να μην καταφέρει να ανέβει στο βάθρο μαζί με τον ομοσταβλό του. Για την Scuderia AlphaTauri Honda, ο Yuki είχε μια σταθερή απόδοση κατακτώντας έτσι πολύτιμους βαθμούς, κάτι που θα τονώσει την αυτοπεποίθησή του μετά από μερικούς δύσκολους αγώνες. Ο αγώνας του Pierre τελείωσε αμέσως μετά την εκκίνηση και τη σύγκρουσή του με τον Leclerc. Συνολικά επομένως, είχαμε ένα καλό αποτέλεσμα, με τρία αυτοκίνητα μέσα στους βαθμούς, αλλά θα μπορούσε να ήταν πολύ καλύτερο. Εξακολουθούμε να ηγούμαστε και στα δύο πρωταθλήματα, αλλά τώρα δεν υπάρχουν περιθώρια για ολιγωρίες, καθώς ετοιμαζόμαστε να αγωνιστούμε ξανά σε αυτή την πίστα σε λίγες μέρες.»
Max Verstappen
Red Bull Racing Honda
Αγώνας: 1ος
«Είμαι πολύ χαρούμενος που κέρδισα εδώ, στο ‘σπίτι’ της ομάδας μας, στο Red Bull Ring, το οποίο είναι πάντα ξεχωριστό. Είχα έναν πραγματικά ευχάριστο αγώνα, το μονοθέσιο λειτούργησε καλά και μου αρέσει πάντα να οδηγώ σε αυτήν την πίστα. Επικεντρώθηκα στον δικό μου αγώνα και εστίασα στο πέρασμα από το apex των στροφών στα σημεία που ήθελα, φροντίζοντας τα ελαστικά μου – και αυτό απέδωσε καλά. Ποτέ δεν ξέρεις πόσο ανταγωνισμό θα βρεις την Κυριακή ή πόσο κοντά θα είναι οι ανταγωνιστές, και για να είμαι ειλικρινής, πραγματικά δεν περίμενα να είναι όπως ήταν σήμερα, καθώς ο ρυθμός μεταξύ των δύο ομάδων στα long-runs ήταν παρόμοιος όλο το Σαββατοκύριακο. Συνολικά, είχαμε ένα πραγματικά θετικό Σαββατοκύριακο και φυσικά δεν θα είναι εντελώς το ίδιο την επόμενη εβδομάδα. Όλοι οι υπόλοιποι θα μάθουν επίσης από αυτόν τον αγώνα, οπότε φυσικά θα προσπαθήσουμε να τα καταφέρουμε ακόμη καλύτερα και θα συνεχίσουμε να βελτιωνόμαστε, ώστε να μπορούμε να μείνουμε μπροστά. Πρόκειται για ομαδική προσπάθεια, οπότε σας ευχαριστώ πολύ όλους εδώ αλλά και εκείνους στο εργοστάσιο για μια ακόμη μεγάλη νίκη σήμερα.»