Ταυτότητα Αυτοκινήτου | |
---|---|
Μάρκα | Hyundai |
Μοντέλο | Ioniq 5 |
Segment | C-SUV |
Power Train | Electric |
Earth A.D. 2024
Όταν παρουσιάστηκαν τα πρώτα αυτοκίνητα ήταν αναξιόπιστα, περίπλοκα στη λειτουργία τους, θορυβώδη και σίγουρα επικίνδυνα. Το μόνο σίγουρο είναι πως δεν ήταν βαρετά. Έναν αιώνα μετά, τα περισσότερα από τα χαρακτηριστικά που έκαναν τα αυτοκίνητα συναρπαστικά έχουν εξαφανιστεί. Τα σύγχρονα αυτοκίνητα παίρνουν μπροστά σε ελάχιστο χρόνο, τα φιμωμένα από καταλύτες και σιγαστήρες συστήματα εξατμίσεων περνούν ελάχιστα db στην καμπίνα, ενώ δεν χρειάζεται να κάνουμε καμία χειρωνακτική κίνηση για να κινήσουμε τα παράθυρα, τους καθρέφτες, τους υαλοκαθαριστήρες, τα καθίσματα κ.λπ. Έχουμε στη διάθεση μας οθόνες, πολλαπλά ηχεία, ελεγχόμενο κλιματισμό, έλεγχο ευστάθειας και πρόσφυσης, συστήματα που μας κρατάνε στη λωρίδα και που μας προστατεύουν από το να τρακάρουμε. Κανένα από τα παραπάνω χαρακτηριστικά δεν έχει κάνει τα αυτοκίνητά μας πιο «συναρπαστικά», απλά πιο «βαρετά». Τα αυτοκίνητά μας έχουν μετατραπεί από πολύπλοκα «μηχανικά θηρία» σε ήσυχα, άνετα και πολυτελή μεταφορικά μέσα. Αυτό δεν έχει να κάνει με την μετάβαση στην ηλεκτροκίνηση. Τα ηλεκτροκίνητα οχήματα απλά πηγαίνουν αυτή τη μείωση της αλληλεπίδρασης, της αίσθησης και του ενθουσιασμού ένα βήμα παραπέρα, ή μάλλον παραπίσω.
Όχι τα ηλεκτρικά μοντέλα δεν «χρειάζεται» να είναι ενθουσιώδη. Δεν χρειάζεται να έχουν αίσθηση στα χειριστήρια τους και να σου δίνουν την πληροφορία «με τους κουβάδες». Δεν χρειάζεται γιατί στην πραγματικότητα είναι ένα ακόμα από αυτά τα ήσυχα και άνετα μεταφορικά μέσα που αναφέραμε, κάνοντας την καθημερινή σου μετακίνηση ακόμα πιο εύκολη, αθόρυβη και άνετη. Τι γίνεται στις σπάνιες αυτές περιπτώσεις που θέλουμε αυτή την αλληλεπίδραση, την αίσθηση, τον ήχο, τα σκασίματα και την μυρωδιά από τα «βρόμικα» θερμικά μοτέρ που όλοι οι petrolhead αγαπήσαμε και θέλουμε να υπάρχουν στη ζωή μας ακόμα και αν δεν τα χρειαζόμαστε κάθε μέρα ή κάθε στιγμή; Εκεί ΝΑΙ, υπάρχει πρόβλημα. Τα ηλεκτρικά είναι ανήμπορα να εξιτάρουν τις αισθήσεις όπως μπορεί να κάνει ένα σπορ θερμικό μοντέλο. Ή μάλλον ήταν ανήμπορα. Το Hyundai Ioniq 5 N ανατρέπει όλα όσα μπορούσαμε να αντιληφθούμε και να βιώσουμε από την οδήγηση ενός ηλεκτρικού οχήματος. Μιλάμε για το πρώτο πραγματικά σπορ ηλεκτρικό αυτοκίνητο. Ώπα, ώπα, μισό λεπτό μην φεύγετε! Ακούστε με λίγο!
AN Electric to smile
Ορισμένοι υπέρμαχοι της ηλεκτροκίνησης -ευτυχώς λιγότεροι από τους βενζινολάτρες- θα πουν ότι τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα είναι πολύ πιο γρήγορα από τα αντίστοιχα θερμικά. Ναι, το να είσαι εξωφρενικά γρήγορος με το να είσαι «διασκεδαστικός» δεν είναι το ίδιο πράγμα. Το Ioniq 5 N δεν είναι μόνο εξωφρενικά γρήγορο. Είναι και ΤΡΟΜΕΡΑ fun to drive. Τίποτα από αυτά που έχω βιώσει τα τελευταία χρόνια έχοντας οδηγήσει την συντριπτική πλειοψηφία των ηλεκτρικών μοντέλων δεν μπορούσε να με προετοιμάσει για την εμπειρία που επιδεικτικά μου «έσκασε στα μούτρα» το ιστορικό αυτό επίτευγμα των μηχανικών της Hyundai και ιδίως του τμήματος N. Και αν δεν φτάνει η γνώμη των δημοσιογράφων του παγκόσμιου ειδικού τύπου, που επευφημούν την προσπάθεια της Hyundai, σίγουρα η δήλωση του αφεντικού της BMW M, Frank Van Meel: «μου αρέσει ο τρόπος που σκέφτονται, καθώς έτσι σκεφτόμαστε κι εμείς», είναι η μεγαλύτερη επιβράβευση στην αυτοκινητιστική σκακιέρα, με τα στελέχη της BMW να αναφέρουν ότι το κατασκεύασμα της Hyundai είναι ο πιο σωστός δρόμος για να φτιάξουν και εκείνοι την επόμενη πιθανότατα ηλεκτρική M3.
Με τα i30 N και i20 N η Hyundai έδειξε σε όλο τον πλανήτη ότι έχει τις γνώσεις και το «τσαγανό» να φτιάξει ένα πραγματικό σπορ hatchback. Και μπορεί η αλλαγή πλεύσης της αυτοκινητοβιομηχανίας σε πιο οικολογικές -θεωρητικά- υλοποιήσεις μετακίνησης να έριξαν τον πελέκι στα μοντέλα με το σηματάκι N, ωστόσο το N Division δεν έμεινε άπραγο. Κάθε άλλο. Το τελευταίο τους project θα βασιζόταν σε ένα ηλεκτρικό μοντέλο χωρίς η έμφαση να δίνεται στα εντυπωσιακά νούμερα (ιπποδύναμης και επιδόσεων), αλλά στην αίσθηση που θα δίνει το αυτοκίνητο στον οδηγό. Ήθελαν να δημιουργήσουν ένα πραγματικά διασκεδαστικό αυτοκίνητο, ένα που θα σας κάνει να ψάχνετε τα κλειδιά απλά για να εξερευνήσετε μία διαδρομή με έντονο στροφιλίκι.
New Player
Θεωρητικά είναι SUV. Αν και δεν είμαι σίγουρος. Μοιάζει περισσότερο με μία σύγχρονη εκδοχή της Lancia Deltona. Προκλητικά πρησμένο, με διεύρυνση των θόλων κατά 50mm και τα πρόσθετα να μην παρέχουν δήθεν εντυπωσιασμό, αλλά ουσιαστική απόδοση, καθώς διοχετεύουν αέρα για την ψύξη των φρένων και της μπαταρίας και χαμηλωμένο κατά 20mm (σε σχέση με το Ioniq 4WD 325Ps), το σύνολο συναρπάζει και αγγίζει τα όρια του απειλητικού. Μια petrolhead ματιά στο Ioniq 5 N -στο πανέμορφο Performance Blue- είναι αρκετή για να καταλάβεις ότι αυτό το αυτοκίνητο δεν αστειεύεται… Και πώς θα μπορούσε όταν πίσω από τις τεράστιες σφυρήλατες παρακαλώ ζάντες των 21in γυαλίζουν δίσκοι με διάμετρο 400mm μπροστά και 360mm πίσω.
Οι αλλαγές στο αεροδυναμικό πακέτο που πλαισιώνουν το αμάξωμα έχουν φέρει και μία μικρή αύξηση των διαστάσεων με αποτύπωμα περίπου ίσο με μια BMW M3, με το Ioniq να φέρει σημαντικά μεγαλύτερο μεταξόνιο απ’ την G80 M3. Βασίζεται φυσικά στην πλατφόρμα E-GMP του ομίλου Hyundai-KIA και φοράει την μπαταρία χωρητικότητας 84kWh που στηρίζεται σε ηλεκτρικό κύκλωμα 800V που επιτρέπει φορτίσεις με ισχύ έως 350kW. Κάπου εδώ τελειώνουν οι ομοιότητες με το «απλό» Ioniq 5 και ξεκινάνε οι μαεστρίες του Albert Biermann και της τρομερής ομάδας μηχανικών του N Division. Το σασί έχει δεχθεί 42 επιπλέον πόντες συγκόλλησης, ενώ έχουν ενισχυθεί το μπροστινό και το πίσω υποπλαίσιο, αλλά και τα σημεία έδρασης των ηλεκτροκινητήρων. Ο μπροστινός αποδίδει 238Ps και ο πίσω 412Ps και περιστρέφονται ως τις 21.000rpm για να μπορέσουν συνδυαστικά να αποδώσουν 609Ps ή 650Ps για 10 δευτερόλεπτα με την λειτουργία N Grin Boost.
Το εσωτερικό έχει δεχθεί «παραδοσιακές» αναβαθμίσεις σπορ μοντέλου, δηλαδή πεντάλ με επένδυση αλουμινίου, γαλάζιες ραφές στις επενδύσεις, σπορ τιμόνι 370mm και ένα καταπληκτικό ζευγάρι bucket καθισμάτων που αγκαλιάζουν τέλεια το σώμα χωρίς να σε κουράζουν. Είναι επίσης κατεβασμένα κατά 2cm χαμηλότερα από ό,τι στο απλό Ioniq 5, η θέση οδήγησης του οποίου δεν θα ήταν κατάλληλη για την περίσταση. Οι διπλές οθόνες παρέχουν και εδώ το απαραίτητο ψηφιακό προφίλ, με τον πίνακα οργάνων να έχει δεχθεί πολλές πινελιές του τμήματος Ν και να είναι πλήρως παραμετροποιήσιμος. Το μενού του infotainment, παρότι έχει τρομερό βάθος σε επιλογές και ρυθμίσεις (ακόμα και συμβουλές οδήγησης σε πίστα), είναι εύκολο στη χρήση, μέχρι να φτάσεις στην dedicated σελίδα του N Mode!
Welcome to “N Mode”
Συγχαρητήρια. Μόλις μπήκατε στον “Virtual Tuning” χώρο του Ioniq, που μοιάζει με το GT Auto (στο Gran Turismo, βρε στραβάδια…). Χρησιμοποιώντας το infotainment και αποθηκεύοντας τις επιλογές σου στα 2 κουμπιά-συντομεύσεις στο τιμόνι μπορείς να «μεταλλάξεις» το Ioniq 5 N με το πάτημα ενός πλήκτρου. Οι ρυθμίσεις αφορούν την ισχύ και απόκριση των κινητήρων, την κατανομή ροπής της τετρακίνησης (N Torque Distribution) στον εμπρός και πίσω άξονα, σε 11 συνολικά διαφορετικά επίπεδα, το βάρος του τιμονιού, τη σκληρότητα των ηλεκτρονικά ελεγχόμενων αμορτισέρ, την παρεμβατικότητα του ESP και το soundtrack των κινητήρων… WTF;;;!!! Ξεπερνώντας τα κάπως διασκεδαστικά αλλά με λίγη ουσία προφίλ Supersonic και Evolution, θα κολλήσεις με το Ignition, που θυμίζει σε μεγάλο βαθμό έναν δυνατό 4κύλινδρο κινητήρα turbo. Οκτώ ηχεία στην καμπίνα και δύο στο αμάξωμα δημιουργούν μία εξαιρετικά πειστική ψευδαίσθηση που σε κάνει να χαμογελάς ακόμα και αν είσαι αρνητικά προκατειλημμένος με τα EVS. Ξέρεις ότι είναι ψεύτικο, αλλά, Θεέ μου, είναι τόσο πειστικό (π.χ. τα πίσω ηχεία παίζουν τα σκασίματα και καλά από την εξάτμιση..) σαν να ηχογράφησαν τον ήχο μίας Merc A45 AMG. Ακόμα και η βελόνα του virtual στροφομέτρου τρεμοπαίζει στο «ρελαντί» θυμίζοντας θερμικό μοτέρ! Δεν υπάρχουν οι τύποι!
Το N e-Shift είναι ένα από τα κυριότερα όπλα του Ioniq 5 έναντι στα παραδοσιακά ηλεκτρικά, καθώς προσομοιώνει ένα κανονικό οκτατάχυτο κιβώτιο (!). Με την ενεργοποίησή του, αναπροσαρμόζεται η καμπύλη ροπής των ηλεκτροκινητήρων (ώστε να θυμίζουν βενζινοκίνητο μοτέρ) και εμφανίζεται ένα στροφόμετρο με κόκκινη περιοχή στις 8.000rpm (!!). Οι αλλαγές γίνονται με τα paddles στο τιμόνι και η διαδικασία είναι τόσο αληθοφανής που τρως ακόμα και ένα μικρό «κλότσημα» κάθε φορά που ανεβάζεις σχέση με το γκάζι στο πάτωμα (!!!). Οι “petrolhead Nerds” της Hyundai κυριολεκτικά πήγαν σε άλλο επίπεδο και έστειλαν την μπάλα εκτός γηπέδου, για τον ανταγωνισμό!
More meaNs more
Ξεπερνώντας τις άπειρες σπορ ρυθμίσεις μπορείς να το αφήσεις στο Normal ή στο ECO και να «προσποιηθείς» ότι το Ioniq 5 N είναι ένα ακόμα ηλεκτρικό μοντέλο. Ένα ηλεκτρικό μοντέλο που προσπερνά ό,τι βρεθεί μπροστά σου με τη σκέψη και την παραμικρή πίεση του δεξιού πεντάλ. Παρότι δεν είναι τόσο άνετο όσο η συμβατική σειρά Ioniq έχει παραπάνω από αποδεκτή ποιότητα κύλισης. Αν αναλογιστείς όμως την σφιχτή ρύθμιση των αμορτισέρ και τους θηριώδεις τροχούς, διάστασης 275/35, με τα «φασαριόζικα» Pirelli P-Zero, δεν μπορείς παρά να εντυπωσιαστείς με τον τρόπο που το Ioniq «σιδερώνει» το ανάγλυφο της ασφάλτου αφήνοντας μόνο τις ιδιαίτερα έντονες ανωμαλίες να γίνουν αντιληπτές στους επιβάτες και αυτό κυρίως σε χαμηλές ταχύτητες.
Σε φυσιολογικούς ρυθμούς κινείται ιδιαίτερα σβέλτα, με κατανάλωση 20-22kWh, κάτι που σημαίνει αυτονομία κοντά στα 380km, ενώ χάρη στη δυνατότητα ταχυφόρτισης έως 350kW μπορεί να αναπληρώσει το μεγαλύτερο μέρος του επιπέδου φόρτισης σε 15-20 λεπτά. Μόλις περάσεις στο πρόγραμμα Sport, το παιχνίδι αλλάζει και το Ioniq Ν αρχίζει να δείξει ότι «δεν είναι μόνο Ioniq». Νιώθεις αστραπιαία το αυτοκίνητο να «σοβαρεύει», το τιμόνι αποκτά περισσότερο βάρος και το δεξί πεντάλ ανταποκρίνεται πολύ πιο άμεσα, ανεβάζοντας τα χιλιόμετρα ταχύτατα. Προσπερνάς τα αυτοκίνητα στις άλλες λωρίδες σαν αυτά τα παιχνίδια στο Smartphone που μαζεύεις τα νομίσματα, θέλει όμως και ιδιαίτερη προσοχή σε δημόσιο δρόμο, αφού πλησιάζεις με τρομακτική αμεσότητα και πλεόνασμα χιλιομέτρων τα προπορευόμενα αυτοκίνητα που πολλές φορές νοιώθεις ότι δεν κινούνται καν.
Το τιμόνι σού προσφέρει γνήσια πληροφορία ακόμα και με κάπως τεχνητό τρόπο (κάτι που γίνεται και με τα τελευταία BMW M μοντέλα, οπότε δεν μπορούμε να γκρινιάξουμε σε ένα EV) και η σφικτή ανάρτηση μηδενίζει τις τάσεις πλεύσεις του αμαξώματος. Ναι, ζυγίζει 2,2 τόνους, το κρύβει όμως εντυπωσιακά, όπως ξέρουν να κάνουν «καλά» οι Γερμανοί κατασκευαστές. Η κατανομή της ισχύος από την τετρακίνηση είναι ταχύτατη και μπορεί να εισέρχεται με μία υποψία υποστροφής, γρήγορα όμως αυτή μετατρέπεται σε μία γραμμική τοποθέτηση με το άνοιγμα της ουράς. Μπορείς να δώσεις παραπάνω γωνία αρκεί να μην είσαι απότομος με το γκάζι, γιατί η ισχύς δεν αστειεύεται. Με την πλήρη απενεργοποίηση του ESP (υπάρχει και ενδιάμεση ρύθμιση ESP Sport) μπορεί να δώσει μπόλικο θέαμα (υπάρχει και το Ν Drift Optimizer, ένα μαγικό setup για τους πιο άτακτους, το οποίο ενδείκνυται για καμία αλάνα) στέλνοντας το 70% της ροπής στον πίσω άξονα αρκεί να έχεις σύνεση, ακρίβεια και γρήγορα αντανακλαστικά στο τιμόνι σου.
Όλη αυτή η έκρηξη αδρεναλίνης γίνεται με έναν τρόπο διαδραστικό, δεν νοιώθεις αποκομμένος από την διαδικασία, όπως συμβαίνει με τα περισσότερα σπορ ηλεκτρικά. Τα φρένα εντυπωσιάζουν με τη δύναμη και την αντοχή τους παρά το γεγονός ότι μεγάλο μέρος της επιβράδυνσης γίνεται από το regeneration, οι μονομπλόκ τετραπίστονες με τα αεριζόμενα ταψιά 400mm στον μπροστά άξονα όμως είναι εκεί να τιθασεύσουν κάθε υπερβολή στην οποία αναμφίβολα θα υποπέσεις. Υπάρχει και μία ακόμα καταπληκτική λειτουργία, το N Pedal, που δρα με έντονο φρενάρισμα (κοντά στα 0,6g) για να προσομοιώσει την τεχνική «μύτη-τακούνι» για καλύτερη τοποθέτηση!
Και κάπου εκεί, εθισμένος από την απίστευτη ισχύ των 2 ηλεκτροκινητήρων, αποφασίζεις να πατήσεις αυτό το κόκκινο κουμπάκι στο τιμόνι που ενεργοποιεί το N Grin Boost -και σαν το αστεράκι στο Mario Kart- απελευθερώνει για 10 εθιστικά δευτερόλεπτα την μέγιστη απόδοση των 650 ίππων και των 78,5kgm! Σαν Video Game σου γράφει στον πίνακα οργάνων: Ready? Και μόλις πατήσεις τέρμα το γκάζι, μετράει αντίστροφα τα 10sec όσο εσύ νοιώθεις σαν να βρέθηκες σε χωροστρέβλωση, σαν το εφέ του Hyperdrive στα Sci-Fi διαστημόπλοια! Πρέπει να δω τι χρόνους θα γράψει το γαλάζιο RD-2D της Hyundai!
To N Launch Control (έχει 3 ρυθμίσεις, ανάλογα με την εκτιμώμενη πρόσφυση του ασφαλτοτάπητα!), είναι εξαιρετικό για να δοκιμάσεις τις αντοχές του αυχένα σου, αφού τα 650Ps εκτοξεύουν τα 2.235kg του αμαξώματος (και τα 102kg του γράφων) στα πρώτα 18m σε 2,11sec, με τα 100km/h να είναι υπόθεση 3,44sec. Το διαβολεμένο Κορεάτικο κατασκεύασμα δεν κόβει καθόλου ρυθμό και συνεχίζει στα 160km/h σε 6,5sec και τα 200km/h σε 10,42sec, ενώ από το 400άρι βγαίνει με 204,78km/h σε 11,18sec!!! Το πιο κουφό νούμερο πρέπει να είναι το 60-120km/h που χρειάζεται μόλις 1,97sec!!!
Mind BlowN
To Ioniq 5 Ν είναι μία υπερπαραγωγή τεχνολογικού επιπέδου που κάνει reboot σε αυτά που θεωρούσαμε ότι είναι ικανά τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα. Η μηχανολογική τρέλα των συντελεστών του N Division μετατρέπεται με ποιότητα και βάθος σε μία οντότητα που έχει ψυχή και υπόσταση αρκεί να το επιθυμεί ο οδηγός του. Με τιμή €74.990 (ή €65.990 με επιδότηση) είναι ίσως το κορυφαίο bargain όλης της αγοράς, καθώς τίποτα θερμικό δεν έρχεται κοντά στα χρήματα που κοστίζει, όχι μόνο σε επίπεδο επιδόσεων (θες πάνω από τα διπλάσια), αλλά και σε επίπεδο οδηγικής πολυφωνίας. Και αν μέχρι τώρα θεωρούσαμε ότι τα πιο «σπορ ηλεκτρικά» από τις Audi (RS e Tron GT), BMW (i4 M50) και Porsche (Taycan) ως τα benchmarks, μπορείτε να τα διαγράψετε όλα, καθώς there’s a New kid iN towN!!!
Τιμή βασικής έκδοσης: €74.990 (€65.990 με κρατική επιδότηση)
ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ: ΓΙΑΝΝΗΣ ΚΟΥΣΚΟΥΤΗΣ
Μας άρεσε | Δεν μας άρεσε |
---|---|
Εξωφρενικές επιδόσεις | Αυτονομία |
Το πιο fun-to-drive ηλεκτρικό της αγοράς | Βάρος |
Οδηγική συμπεριφορά και αίσθηση | |
Τεχνολογία στην υπηρεσία του οδηγού | |
Χώροι-πρακτικότητα | |
Τιμή (αναλογικά με τις επιδόσεις του) |
Τεχνικά Χαρακτηριστικά | ||
---|---|---|
ΚΙΝΗΤΗΡΑΣ | ||
Τύπος | 2 Ηλεκτροκινητήρες, σύγχρονου τύπου και μόνιμου μαγνήτη | |
Θέση | Εμπρός και πίσω, εγκάρσια | |
ΑΝΑΡΤΗΣΗ | ||
Εμπρός | Γόνατα McPherson, ηλεκτρονικά ελεγχόμενα αμορτισέρ, αντιστρεπτική δοκός | |
Πίσω | Πολλαπλών συνδέσμων, ηλεκτρονικά ελεγχόμενα αμορτισέρ, αντιστρεπτική δοκός | |
ΜΕΤΑΔΟΣΗ | ||
Κίνηση | Στους τέσσερις τροχούς | |
Κιβώτιο | 1 σχέσης με προσομοίωση N e-Shift | |
Διαφορικά | Ελεύθερα, e-LSD στον πίσω άξονα | |
ΦΡΕΝΑ | ||
Εμπρός | Αεριζόμενοι δίσκοι 400x34mm με τετραπίστονες μονομπλόκ δαγκάνες | |
Πίσω | Αεριζόμενοι δίσκοι 360x20mm με μονοπίστονες δαγκάνες | |
ΤΡΟΧΟΙ | ||
Ζάντες | 9,5J x 21in | |
Ελαστικά | 275/35 | |
ΑΜΑΞΩΜΑ | ||
Μήκος (mm) | 4.715 | |
Πλάτος (mm) | 1.940 | |
Ύψος (mm) | 1.585 | |
Μεταξόνιο (mm) | 3.000 | |
Βάρος (kg) | 2.235 | |
Χώρος αποσκευών (lt) | 480 | |
ΕΠΙΔΟΣΕΙΣ ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΗ | ||
Ονομαστική ισχύς (Ps/rpm) | 609 / 650 (με N Grin Boost) | |
Ονομαστική ροπή (kgm/rpm) | 75,4 / 78,5 (με N Grin Boost) | |
0-100km/h (sec) | 3,4 | |
Τελική ταχύτητα (km/h) | 260 | |
ΕΚΠΟΜΠΕΣ ΡΥΠΩΝ | ||
C02 (gr/km) | 0 (WLTP) | |
ΜΕΣΗ ΚΑΤΑΝΑΛΩΣΗ | ||
Ονομαστική (kWh/100km) | 21,2kWh/100km (WLTP) | |
Δοκιμής (kWh/100km) | 22,6kWh/100km | |
ΑΥΤΟΝΟΜΙΑ | ||
Ονομαστική (km) | 448 (WLTP) | |
Δοκιμής (km) | 370 | |
ΕΠΙΤΑΧΥΝΣΗ ΑΠΟ ΣΤΑΣΗ | ||
ΚΜ/Η | SEC | |
0-60 | 2,14 | |
0-80 | 2,86 | |
0-100 | 3,44 | |
0-120 | 4,21 | |
0-140 | 5,22 | |
0-160 | 6,51 | |
0-180 | 8,17 | |
0-200 | 10,42 | |
0-220 | 14,23 | |
AΠΟΜΑΚΡΥΝΣΗ ΑΠΟ ΣΤΑΣΗ | ||
ΚΜ/Η | SEC | |
18 | 2,11 | |
60 | 3,96 | |
100 | 5,12 | |
200 | 7,43 | |
400 | 11,18 |