Test: CUPRA Formentor VZ DSG e-Hybrid 245Ps & Renault Austral E-Tech Full Hybrid 200Ps

Test: CUPRA Formentor VZ DSG e-Hybrid 245Ps & Renault Austral E-Tech Full Hybrid 200Ps

Πάντα ανάμεσα στα μοντέλα της ίδιας κατηγορίας υπάρχουν και αυτά τα οποία καταθέτουν μια διαφορετική προσέγγιση στα πράγματα. Στις δημοφιλέστερες κατηγορίες αυτοκινήτων τέτοιες προτάσεις προκύπτουν από την ανάγκη των κατασκευαστών τους να διαφοροποιηθούν, πάντα όμως με γνώμονα να καλύπτουν τα βασικά πλαίσια της κατηγορίας. Δύο τέτοια παραδείγματα δοκιμάζουμε εδώ, με το μεν Formentor να καταθέτει την πρόταση της Cupra για τα C-SUV μοντέλα της αγοράς, ενώ το νεότερο μοντέλο της Renault, το Austral, έρχεται να εμπλουτίσει τις επιλογές της μάρκας στα SUV και να συνεχίσει τη θετική παράδοσή της στη συγκεκριμένη κατηγορία.

Test: CUPRA Formentor VZ DSG e-Hybrid 245Ps & Renault Austral E-Tech Full Hybrid 200Ps

Παρά το δεδομένα ίδιο τους προσανατολισμό και τα δύο ενισχύουν επιπλέον τη διαφορετικότητά τους από την υβριδική τεχνολογία που χρησιμοποιούν. Στην περίπτωση της Cupra προκύπτει από την (επαναφορτιζόμενη) Plug-In Hybrid τεχνολογία που χρησιμοποιεί το Group VW, αλλά με μια πιο σπορ εστίαση και τη Renault να εφαρμόζει την προχωρημένη (αυτοφορτιζόμενη) τεχνολογία της που έχουμε συναντήσει και στα υπόλοιπα υβριδικά της μοντέλα (σ.σ. Clio, Captur, Arkana), αλλά και με ένα εντελώς νέο συνεργάτη όσον αφορά το θερμικό μοτέρ αυτής της τεχνολογίας.

Σε κάθε περίπτωση, μιλάμε για δύο εντελώς ξεχωριστής αισθητικής και φιλοσοφίας μοντέλα που παρά τα διαφορετικά μεταξύ τους χαρακτηριστικά, συνασπίζονται με στόχο τη χαμηλή κατανάλωση δεδομένης και της υψηλής τους απόδοσης, τον premium αέρα τους, αλλά και της τιμής τους.

SUV ή Crossover;

Η ειδοποιός διαφορά των δύο μοντέλων και αυτή που εν τέλει καθορίζει στο σύνολο την εικόνα τους και στους υπόλοιπους τομείς είναι η εμπορική τους τοποθέτηση στις τάξεις της C-SUV κατηγορίας. Το Formentor δείχνει και είναι ένα περισσότερο crossover μοντέλο, παραπέμποντας σε ένα υπερυψωμένο hatchback με στοιχεία που εκφράζουν έντονο δυναμισμό. Οι ρευστές γραμμές στα 4,45m του μήκους του, το μυώδες ρύγχος και οι λεπτομέρειες της εμφάνισής του το τοποθετούν ανάμεσα στα πιο ενδιαφέροντα και σίγουρα εντυπωσιακά μοντέλα της κατηγορίας. Οι έντονες ακμές του αμαξώματος, οι πανέμορφες ζάντες των 19in, ο διαχύτης πίσω με τις fake απολήξεις των εξατμίσεων είναι στοιχεία που τονίζουν τον επιθετικό του χαρακτήρα και που το καθιστούν ένα από τα πιο ξεχωριστά μοντέλα της κατηγορίας.

Test: CUPRA Formentor VZ DSG e-Hybrid 245Ps & Renault Austral E-Tech Full Hybrid 200Ps

Από την άλλη, το Renault Austral υιοθετεί πιο συμβατικά -για την κατηγορία των SUV- σχεδιαστικά πρότυπα με τη νέα σχεδιαστική γλώσσα «Sensual Tech». Είναι εμφανώς πιο SUV, αλλά και με ορισμένα MPV χαρακτηριστικά προς όφελος της πρακτικότητας, συνθέτοντας ένα σύνολο που προβάλλει στοιχεία από τις δυο αγαπημένες κατηγορίες οχημάτων της Renault. Με μήκος στα 4,5m, το Austral είναι το μεγαλύτερο μοντέλο της Renault στην κατηγορία μετά το Arkana αυτή τη στιγμή και αντίθετα με το κουπέ SUV της Renault που πατάει πάνω στο Captur και την CMF-B πλατφόρμα, το Austral χτίστηκε στην τρίτη γενιά της μεγαλύτερης, ελαφρύτερης και πιο άκαμπτης πλατφόρμας CMF-CD του ομίλου Renault-Nissan-Mitsubishi. Αισθητικά είναι ιδιαίτερα επιβλητικό, εκφράζοντας έναν περισσότερο εκλεπτυσμένο χαρακτήρα χωρίς ωστόσο να του λείπει και ο δυναμισμός. Ως προς το πρώτο και παρά τις αυξημένες του διαστάσεις, το αμάξωμα του Austral είναι κομψό και ξεχωρίζει για το στυλ του, διαθέτοντας κάποια ιδιαίτερα χαρακτηριστικά, όπως είναι τα LED φωτιστικά σώματα εμπρός και πίσω, ενώ τον δυναμισμό του τον οφείλει κυρίως στην επιβλητική μάσκα, τους μυώδεις προφυλακτήρες και τις 19in ζάντες του.

Γλυκοκοιτάζοντας τα Premium

Μπαίνοντας στο εσωτερικό των δύο αυτοκινήτων αντιλαμβάνεσαι άμεσα πως έχεις να κάνεις με δύο ιδιαίτερα καλοφτιαγμένες, και με αυξημένες δόσεις premium αέρα, προτάσεις. Και αν από την Cupra αυτό το περιμένεις μιας και μας συστήθηκε ως το premium παρακλάδι της Seat, κάτι που το αποδεικνύει με κάθε μοντέλο της γκάμας της, το Austral είναι αυτό που κάνει μια σχετική υπέρβαση σε αυτό το πεδίο για τη Renault. Κάτι απόλυτα λογικό πάντως, αν αναλογιστούμε πως κοστίζει κάτι λιγότερο από €50.000. Το ποσό αυτό βέβαια το δικαιολογεί τόσο σε εξοπλιστικό όσο και σε ποιοτικό αλλά και σε τεχνολογικό επίπεδο. Για τα πρώτα δύο που θα ασχοληθούμε σε αυτή την ενότητα δεν υπάρχει καμία αμφιβολία. Το μαλακό υλικό που ντύνει το εσωτερικό στα περισσότερα σημεία του είναι κορυφαίας ποιότητας, όμως ο premium αέρας του πηγάζει τόσο από το φινίρισμα που ξεπερνάει σε επίπεδο κάθε άλλο μοντέλο της Renault, αλλά και την εξαιρετική συναρμογή.

Test: CUPRA Formentor VZ DSG e-Hybrid 245Ps & Renault Austral E-Tech Full Hybrid 200Ps

Ο διάκοσμος είναι όμορφος και σύγχρονος και συντίθεται από το πάνελ με τον ψηφιακό πίνακα οργάνων των 12,3in και το OpenR Link σύστημα πολυμέσων με την οθόνη αφής των 12in με εφαρμογές της Google. Ο εξοπλισμός περιλαμβάνει ό,τι μπορεί να ζητήσει κανείς από ένα σύγχρονο αυτοκίνητο αυτής της τιμής, συμπεριλαμβανομένων των 32 συστημάτων για την υποβοήθηση της οδήγησης, την άνεση και την ασφάλεια των επιβατών του. Ο οδηγός κάθεται ψηλά (αρκετά cm πάνω από το Formentor), αλλά άνετα και για την επιλογή του οδηγικού προφίλ έχει στη διάθεσή του το Μulti-Sense διακόπτη πάνω στο τιμόνι με τα διαθέσιμα προγράμματα λειτουργίας. Οι χώροι είναι άφθονοι για τους επιβάτες του με μεγάλο χώρο στο πίσω κάθισμα για τα κεφάλια και τα πόδια των επιβατών του, καθώς και επαρκές εσωτερικό πλάτος. Η πολυχρηστική οντότητα της Renault δίνει το παρών και μέσω του συρόμενου πίσω καθίσματος, το οποίο αυξομειώνει ανάλογα το χώρο για τις αποσκευές από τα 430-555lt και ικανοποιεί και με το παραπάνω, συμπληρώνοντας με τον καλύτερο τρόπο τον οικογενειακό χαρακτήρα του Austral.

Test: CUPRA Formentor VZ DSG e-Hybrid 245Ps & Renault Austral E-Tech Full Hybrid 200Ps

Τον οποίο προφανώς δεν θα τον βρεις σε αντίστοιχα επίπεδα στο εσωτερικό του Cupra Formentor, άσχετα αν οι χώροι του είναι ικανοί να βολέψουν πολύ άνετα 4 επιβάτες, όχι όμως και τις αποσκευές τους (με αρκετά μικρότερη χωρητικότητα στα 345lt). Η εικόνα του είναι εμφανώς σπορτίφ, κάτι που οφείλεται τόσο στη σχεδίαση και τις επιλογές της Cupra για τα μοντέλα της, αλλά και στη γραμμή εξοπλισμού VZ στην οποία διατίθεται αποκλειστικά η Plug-In Hybrid έκδοση των 245 ίππων.

Γενικότερα η σχεδίαση ακολουθεί ένα πιο συμβατικό και πιο κοντινό σε χάτσμπακ μοντέλο (στο Leon 4ης γενιάς) μοτίβο, το οποίο κρίνεται απόλυτα ευχάριστο, αλλά του λείπει η πρακτικότητα και η ευκολία που προσφέρουν οι παραδοσιακές SUV προτάσεις της αγοράς και δεν εννοώ μόνο το Austral. Η θέση οδήγησης έχει και αυτή σπορ καταβολές, πρακτικά διαφοροποιείται ελάχιστα σε σχέση με τα hatchback μοντέλα του ομίλου και προσφέρει με τη σειρά της πολλά στην ευχάριστη αίσθηση που λαμβάνει ο οδηγός του, αν και ο ίδιος θα έχει παράπονα από την γενικότερη εργονομία, αλλά και, ειδικότερα, από το χειρισμό του συστήματος πολυμέσων μέσα από την οθόνη αφής των 12in με το πολύπλοκο και δύσχρηστο μενού. Κατά τα λοιπά, το εσωτερικό του είναι πολύ καλό ποιοτικά και επιδεικνύει συναρμολόγηση υψηλού επιπέδου, κερδίζοντας τις εντυπώσεις με τα σπορ στοιχεία της έκδοσης.

Τech-freaks σε υβριδική εκτέλεση

Και οι δύο επιλογές που δοκιμάζουμε, στηρίζουν πολλά στην υβριδική τεχνολογία που χρησιμοποιούν. Συγκεκριμένα, το Cupra Formentor VZ διαθέτει στην συμβατική του γκάμα και δύο επιλογές με επαναφορτιζόμενο υβριδικό σύστημα, με απόδοση 204 και 245Ps, εκ των οποίων εξετάζουμε την ισχυρότερη. Αυτή η έκδοση συνδυάζει με τον καλύτερο τρόπο τις επιδόσεις με την οικονομία και ταιριάζει γάντι στην γενικότερη φιλοσοφία του μοντέλου. Πηγή του συστήματος είναι ο θερμικός τετρακύλινδρος βενζινοκινητήρας 1.4TSI, o oποίος συνδυάζεται με έναν ηλεκτροκινητήρα 116Ps, με την συνολική απόδοση των 245Ps να περνάει στους εμπρός τροχούς από το αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη DSG. Η μπαταρία του συστήματος έχει ωφέλιμη χωρητικότητα 10,8kWh και η φόρτισή της γίνεται από εξωτερική πηγή, η οποία στις 3,4kWh ισχύος μπορεί να φορτίσει σε 3 ½ ώρες. Αυτό συνεπάγεται πως το Formentor μπορεί να καλύψει με άνεση περίπου 40-45km, καταναλώνοντας αποκλειστικά και μόνο την ηλεκτρική ενέργεια του συσσωρευτή του, κάτι που με τη σειρά του συνεπάγεται χαμηλές καταναλώσεις. Η μέση τιμή των 6,7lt/100km στην αυτόματη υβριδική λειτουργία είναι μια εξαιρετική τιμή σε συνάρτηση με τις επιδόσεις του (7sec για το 0-100km/h και 210km/h τελικής).

Test: CUPRA Formentor VZ DSG e-Hybrid 245Ps & Renault Austral E-Tech Full Hybrid 200Ps

Από την άλλη, η γκάμα του νέου Austral της Renault βασίζεται στην υβριδική τεχνολογία, διαθέτοντας αποκλειστικά ήπια υβριδικές εκδόσεις και την αυτοφορτιζόμενη υβριδική Ε-Tech που δοκιμάζουμε, όχι όμως και με PHEV εκδόσεις. Το κορυφαίο Austral των 200 ίππων, λοιπόν, είναι αυτοφορτιζόμενο και δανείζεται την υψηλή τεχνολογία των υπόλοιπων μοντέλων της Renault. Η «βάση» ωστόσο είναι νέα και προκύπτει από την χρήση ενός τρικύλινδρου υπερτροφοδοτούμενου κινητήρα 1.2lt, ο οποίος αποδίδει 131Ps. Τα δύο ηλεκτρικά μοτέρ έχουν απόδοση 68 και 34Ps, με τη συνολική απόδοση να ανέρχεται έτσι στους 200 ίππους και τα 41kgm ροπής. Ο ισχυρότερος εκ των δύο ηλεκτροκινητήρας κάνει τη βασική δουλειά για την κίνηση του αυτοκινήτου και την φόρτιση της μπαταρίας των 1,73kWh του, ενώ ο δεύτερος έχει υπό τον έλεγχό του το αυτόματο multi-mode κιβώτιο ταχυτήτων με τους 15 διαφορετικούς  συνδυασμούς, τη λειτουργία της μίζας, αλλά και την μικρότερη αρωγή του στην φόρτιση της μπαταρίας. Το Austral ικανοποιεί απόλυτα στην πράξη με το θετικό τράβηγμα δείχνοντας πολύ ζωντανό ως σύνολο στο δρόμο, όμως η απόλυτη ικανοποίηση έρχεται από την πλευρά της οικονομίας. Η μέση κατανάλωσή του δύσκολα ξεπερνά τα 6,8lt/100km, τιμή που προφανώς στην πόλη, εκεί όπου καλύπτει έως και το 80% των μετακινήσεων με την ηλεκτρική του ενέργεια, σπάνια θα ξεπεράσει τα 5lt/100km

Άλλη φιλοσοφία, άλλες ανάγκες

Η Cupra ήταν πολύ συγκεκριμένη από την σύστασή της ως ξεχωριστή φίρμα μέσα στο Group για το οδηγικό ταπεραμέντο των μοντέλων της, το οποίο ταλέντο μην ξεχνάμε πως συνόδευε και τις ομώνυμες εκδόσεις για τα μοντέλα της Seat πριν. Οπότε δεν θα μπορούσε το Formentor να απέχει από αυτή την εταιρική «γραμμή», μόνο που τώρα μιλάμε για ένα Plug-In Hybrid αυτοκίνητο το οποίο προφανώς και επηρεάζεται από το αυξημένο βάρος της τεχνολογίας που ενσωματώνει. Ευτυχώς όμως ελάχιστα θυσιάζονται λόγω αυτού και κυρίως όσον αφορά την αποτελεσματικότητά του στην αρχική τοποθέτησή του σε μια στροφή. Δεν είναι τόσο ακριβές και άμεσο όπως τα συμβατικά του αδελφάκια, όμως κατά τα άλλα ακόμα και στην πίεση δύσκολα θα ανοίξει την τροχιά του μπροστινού. Τα 1.704kg (148kg περισσότερα από την 2λιτρη VZ έκδοση) δεν επενεργούν πουθενά αλλού αρνητικά σε επίπεδο οδικής συμπεριφοράς και αίσθησης, με το Formentor να παραδίδει μαθήματα στην κατηγορία των Plug-In Hybrids μέσω της οδηγικής του ταυτότητας. Το τιμόνι είναι άμεσο, το πλαίσιο ακλόνητο, η πρόσφυση υψηλή και η ουρά δεν θα διστάσει να ανοίξει την τροχιά της ελάχιστα σε γρήγορο ρυθμό. Η ανάρτησή του με τα ηλεκτρονικά ρυθμιζόμενα αμορτισέρ είναι πάντως σφιχτή σε κάθε μία από τις 15 θέσεις ρύθμισης ή τα προγράμματα οδήγησης, ικανοποιεί όμως και ως προς την άνεση όσο και με τη διαχείριση του αμαξώματος.

Test: CUPRA Formentor VZ DSG e-Hybrid 245Ps & Renault Austral E-Tech Full Hybrid 200Ps

Αν το ζητούμενο είναι η άνεση, η Renault με το Austral τα καταφέρνει καλύτερα στον τομέα. Το οποίο Αustral, ως γνήσιο μέλος της οικογένειας της Renault, προσφέρει επιπλέον πολύ στιβαρό πάτημα και εξαιρετικά ποιοτική κύλιση χωρίς μάλιστα η ανάρτησή του να χαρακτηρίζεται μαλακή. Η υβριδική έκδοση E-Tech επωφελείται από τον άξονα πολλαπλών συνδέσμων πίσω, γεγονός που το κάνει πιο ευχάριστο οδηγικά, χωρίς βέβαια να μπορεί να προσφέρει τα σπορ στοιχεία και την αίσθηση του Formentor. Η ευκολία στην οδήγησή του είναι δεδομένα καλύτερη, ενώ ενισχύεται από την προαιρετική ενεργητική τετραδιεύθυνση που στρίβει τους πίσω τροχούς έως 5ο αντίθετα από τους εμπρός σε χαμηλές ταχύτητες βοηθώντας στις μανούβρες ή κατά 1ο προς την ίδια κατεύθυνση των εμπρός σε ταχύτητες άνω των 50 km/h για βελτίωση της σταθερότητας σε υψηλές ταχύτητες. Ένα ακόμα όφελος για να επιλέξετε την τετραδιεύθυνση είναι τα μεγαλύτερα φρένα που εξοπλίζουν την συγκεκριμένη έκδοση (δίσκοι διαμέτρου 350mm μπροστά και 330mm πίσω έναντι 320 και 292mm αντίστοιχα). Το τιμόνι του Austral δεν είναι τόσο «συμμετοχικό» όσο του Formentor, όμως ικανοποιεί απόλυτα τον αγοραστή που θέλει ένα premium SUV με καλές επιδόσεις (επιτάχυνση 0-100km/h σε 8,4sec).

Test: CUPRA Formentor VZ DSG e-Hybrid 245Ps & Renault Austral E-Tech Full Hybrid 200Ps

Στο ταμείο

Το Cupra Formentor κοστίζει €45.390 στο αποκλειστικά επίπεδο εξοπλισμού VZ. Πρόκειται για μία από τις πιο προσιτές PHEV επιλογές στην κατηγορία που ξεχωρίζει για τον έντονα σπορ του χαρακτήρα, τον πλούσιο εξοπλισμό του και την προηγμένη Plug-In Hybrid τεχνολογία του, στοιχεία που το καθιστούν πιο συμφέρουσα ως επιλογή ειδικά αν επιλεχθεί και ως εταιρικής χρήσης αυτοκίνητο. Το Renault Austral E-Tech με τη σειρά του κοστίζει €49.700 στην υβριδική του έκδοση, είναι όμως συνολικά πιο ισορροπημένο ως αυτοκίνητο και απόλυτα εστιασμένο στα χαρακτηριστικά που αναζητά ο αγοραστής ενός σύγχρονου C-SUV, με ξεχωριστή εμφάνιση, τεχνολογικά προηγμένο σύνολο κίνησης και ποιοτική κατασκευή.

Τιμή βασικής έκδοσης Formentor 1.5TSI 150Ps: €32.990

Τιμή έκδοσης δοκιμής Formentor VZ 1.4 eHybrid DSG 245Ps: €45.390

Τιμή βασικής έκδοσης Austral Mild Hybrid 130Ps Advanced Equilibre: €38.450 

Τιμή βασικής έκδοσης Austral E-TECH Full Hybrid 200Ps Techno: €49.700

ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ: ΓΙΑΝΝΗΣ ΣΤΑΘΗΣ

Τεχνικά Χαρακτηριστικά
CUPRA Formentor eHybrid VZ 245Ps DSG
ΚΙΝΗΤΗΡΑΣ
ΤύποςΤετρακύλινδρος βενζινοκινητήρας σε σειρά με μπλοκ και κυλινδροκεφαλή από αλουμίνιο, 2ΕΕΚ, 4 βαλβίδες ανά κύλινδρο
Κυβισμός1.395 cc
Διάμετρος x Διαδρομή74,5mm x 80mm
Σχέση Συμπίεσης10
ΤροφοδοσίαΆμεσος ψεκασμός, υπερτροφοδότης καυσαερίων
ΜΕΤΑΔΟΣΗ
ΚίνησηΣτους εμπρός τροχούς
ΚιβώτιοΑυτόματο διπλού συμπλέκτη 6 σχέσεων
ΔιαφορικόΕλεύθερο
ΑΜΑΞΩΜΑ
Μήκος (mm)4.450
Πλάτος (mm)1.839
Ύψος (mm)1.510
Μεταξόνιο (mm)2.680
Βάρος (kg)1.681
Χώρος αποσκευών (lt)345-1.415lt
ΑΝΑΡΤΗΣΗ
ΕμπρόςΓόνατα McPherson, αμορτισέρ αερίου, αντιστρεπτική δοκός
ΠίσωΠολλαπλών συνδέσμων, αμορτισέρ αερίου, αντιστρεπτική δοκός
ΦΡΕΝΑ
ΕμπρόςΑεριζόμενοι δίσκοι 340mm
ΠίσωΣυμπαγείς δίσκοι 310mm
ΤΡΟΧΟΙ
Ζάντες8J x 19in
Ελαστικά245/40
ΕΠΙΔΟΣΕΙΣ ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΗ
Συνδυαστική ονομαστική ισχύς (Ps/rpm)245
Συνδυαστική ονομαστική ροπή (kgm/rpm)40
0-100km/h (sec)7,0
Τελική ταχύτητα (km/h)210
ΕΚΠΟΜΠΕΣ ΡΥΠΩΝ
C02 κατά WLTP (gr/km)31-35
ΜΕΣΗ ΚΑΤΑΝΑΛΩΣΗ
Ονομαστική (lt/100km)1,5
Δοκιμής (lt/100km)6,7
Renault Austral E-TECH Full Hybrid
ΚΙΝΗΤΗΡΑΣ
ΤύποςΤρικύλινδρος βενζινοκινητήρας σε σειρά με μπλοκ και κυλινδροκεφαλή από αλουμίνιο, 2ΕΕΚ, 4 βαλβίδες ανά κύλινδρο
Κυβισμός1.199 cc
Διάμετρος x Διαδρομή75,5mm x 89,3mm
Σχέση Συμπίεσης12
ΤροφοδοσίαΆμεσος ψεκασμός, υπερτροφοδότης καυσαερίων VGT
ΜΕΤΑΔΟΣΗ
ΚίνησηΣτους εμπρός τροχούς
ΚιβώτιοΑυτόματο multimode
ΔιαφορικόΕλεύθερο
ΑΜΑΞΩΜΑ
Μήκος (mm)4.510
Πλάτος (mm)1.843
Ύψος (mm)1.618
Μεταξόνιο (mm)2.667
Βάρος (kg)1.627
Χώρος αποσκευών (lt)430-555lt
ΑΝΑΡΤΗΣΗ
ΕμπρόςΓόνατα McPherson, αμορτισέρ αερίου, αντιστρεπτική δοκός
ΠίσωΠολλαπλών συνδέσμων, αμορτισέρ αερίου, αντιστρεπτική δοκός
ΦΡΕΝΑ
ΕμπρόςΑεριζόμενοι δίσκοι 350mm
ΠίσωΣυμπαγείς δίσκοι 330mm
ΤΡΟΧΟΙ
Ζάντες7J x 19in
Ελαστικά205/55
ΕΠΙΔΟΣΕΙΣ ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΗ
Συνδυαστική ονομαστική ισχύς (Ps/rpm)200
Συνδυαστική ονομαστική ροπή (kgm/rpm)41
0-100km/h (sec)8,4
Τελική ταχύτητα (km/h)180
ΕΚΠΟΜΠΕΣ ΡΥΠΩΝ
C02 κατά WLTP (gr/km)104-106
ΜΕΣΗ ΚΑΤΑΝΑΛΩΣΗ
Ονομαστική (lt/100km)4,6-4,7
Δοκιμής (lt/100km)6,3