Τα τρία αμιγώς ηλεκτρικά μοντέλα έλαβαν εντυπωσιακά πέντε αστέρια στο πλαίσιο του προγράμματος βιώσιμης αξιολόγησης (Green NCAP), επιτυγχάνοντας σχεδόν μέγιστες βαθμολογίες λόγω της υψηλής ενεργειακής απόδοσης των ηλεκτρικών τους κινητήρων.
Τα αποτελέσματα αποδεικνύουν επίσης ότι οι επενδύσεις των κατασκευαστών σε ηλεκτρικά οχήματα μπορούν να δημιουργήσουν μια επιλογή για τους καταναλωτές που λαμβάνουν υπόψη τόσο το περιβάλλον όσο και την ενεργειακή απόδοση, αλλά ταυτόχρονα προσφέρουν την απόλαυση, την άνεση και την ισχύ που απαιτείτε για να ταξιδεύσουν.
Το Tesla Model 3,με χωρητικότητα μπαταρίας 60 kWh, ένα κινητήρα, κίνηση στους πίσω τροχούς και ισχύ 280 ίππων έχει μία σπορ γοητεία. Είναι το μικρότερο όχημα στην γκάμα της Tesla και το πρώτο μοντέλο της μάρκας που δοκιμάστηκε από το Green NCAP. Το αυτοκίνητο πέτυχε υψηλή ενεργειακή απόδοση, όχι μόνο στις εργαστηριακές δοκιμές Ψυχρού και Θερμού WLTC+, αλλά και στο απαιτητικό Test αυτοκινητόδρομου με ένα πολύ εντυπωσιακό αποτέλεσμα 21,1 kWh/100 km. Το αεροδυναμικό σχήμα του λειτουργεί προς όφελος του οχήματος. Στον κύκλο δοκιμών WLTC+ σε χειμερινές -7°C θερμοκρασίες λόγω των υψηλών απαιτήσεων θέρμανσης καμπίνας, άνεσης και διαχείρισης προστασίας της μπαταρίας, η κατανάλωση αυξάνεται κατά 72% και η αυτονομία οδήγησης μειώνεται σημαντικά. Το Green NCAP επιβραβεύει την εντυπωσιακή απόδοση του Tesla με συνολική βαθμολογία 9,8 στα 10 και 5 Πράσινα αστέρια
Η NIO είναι σχετικά νεοεισερχόμενη στην ευρωπαϊκή αγορά, με το πλήρως εξοπλισμένο eT7, στοχεύοντας πιθανώς στους πελάτες της Tesla. Το αυτοκίνητο διαθέτει δύο κινητήρες και τετρακίνηση, ισχύ 643 ίππων και μπαταρία 100 kWh. Αλλά όλα αυτά προσθέτουν βάρος, και το NIO φτάνει τους 2,4 τόνους. Στην εργαστηριακή δοκιμή WLTC+, το eT7 έφτασε την αυτονομία των 580 χλμ. Σε κρύες χειμερινές συνθήκες (δοκιμή WLTC+ στους -7°C), όπως και στο Tesla, η κατανάλωση αυξάνεται κατά 72% και αυτό έχει ως αποτέλεσμα την πτώση της αυτονομίας στα 340 χλμ.
Το NIO eT7 πήρε βαθμολογία 9,6 στα 10 και 5 Πράσινα αστέρια
Οι δοκιμαστές του Green NCAP τέσταραν το Renault Megane E-Tech EV60 με χωρητικότητα μπαταρίας 60 kWh, μονοκινητήρα και κίνηση στους μπροστινούς τροχούς. Με ισχύ 215 ίππους και ευρύχωρο εσωτερικό είναι βέβαιο ότι θα γίνει επιτυχία, ιδιαίτερα με τα χαμηλά ποσοστά κατανάλωσης ενέργειας. Οι τιμές στις δοκιμές Ψυχρού και Θερμού WLTC+ είναι εντυπωσιακές, αλλά, όπως και με το NIO eT7, η κατανάλωση αυξάνεται σημαντικά στη δοκιμή αυτοκινητόδρομου, όταν το πιέζετε. Τα αποτελέσματα της κατανάλωσης στην πόλη είναι αξιοσημείωτα καθώς το Megane χρησιμοποίησε μόλις 11,8 kWh/100 km. Στην εργαστηριακή δοκιμή -7°C, η κατανάλωση του οχήματος αυξήθηκε κατά 78% σε σύγκριση με την τυπική δοκιμή.
Το Renault Megane E-Tech συγκέντωσε 9,6 στα 10 και 5 Πράσινα αστέρια.