Ο CEO της Alfa Romeo, Jean-Philippe Imparato σε σχετική δήλωση που έκανε σε Ιταλούς δημοσιογράφους, αποκάλυψε πως η πλατφόρμα Giorgio που χρησιμοποιούν τόσο η Giulia όσο και η Stelvio, θα καταργηθεί, αφού δεν έχει εξελιχθεί προκειμένου να μπορέσει να υποστηρίξει ηλεκτρικούς κινητήρες. Εκτός όμως από την κατάργηση της Giorgio ο Imparato επιβεβαίωσε και την τρίμηνη καθυστέρηση της πρεμιέρας για την πολυαναμενόμενη Tonale, κάνοντας την εξής δήλωση «Η Tonale είναι το πρώτο εξηλεκτρισμένο μοντέλο της Alfa Romeo, οπότε πρέπει να κάνουμε δουλειά πολύ υψηλού επιπέδου. Όταν βλέπεις ότι η Ευρώπη σε αναγκάζει σε μείωση εκπομπών CO2 κατά 60% μέχρι το 2030, αυτό σημαίνει πως αν δεν εξηλεκτριστείς είσαι νεκρός. Με τη Stellantis έχουμε το πλεονέκτημα να εξοπλίσουμε την Tonale με τεχνολογικές αναβαθμίσεις, οπότε αποφάσισα πως πρέπει να το κάνουμε αμέσως».
Η πλατφόρμα Giorgio εμφανίστηκε το 2014 και στόχος της FCA τότε, ήταν να χρησιμοποιηθεί σε δεκαπέντε μοντέλα του ομίλου, αλλά τελικά την είδαμε στην Giula, Stelvio και θα την δούμε στο Jeep Gran Cherokee και στην Maserati Grecale.
Από εδώ και πέρα, η Alfa Romeo θα χρησιμοποιήσει την πλατφόρμα STLA-Large της Stellantis, προκειμένου να μπορέσει να παρουσιάσει ηλεκτρικά μοντέλα στην γκάμα της, τα οποία όμως θα μείνουν πιστά στην φιλοσοφία της εταιρείας. Ο Imparato έκλεισε τις δηλώσεις του λέγοντας πως τα μελλοντικά μοντέλα της Alfa Romeo θα είναι εξηλεκτρισμένα ή αμιγώς ηλεκτρικά και ένα από αυτά θα είναι το καινούργιο B-SUV που θα παραχθεί στο εργοστάσιο της Πολωνίας, μαζί με το νέο Fiat 500X και το Jeep Renegade.