Η Nissan φέρεται να σχεδιάζει πλήρως ηλεκτρικές παραλλαγές των Juke, Qashqai και X-Trail, που αναμένεται να κυκλοφορήσουν στην αγορά μεταξύ 2025 και 2027. Τα EV πιθανότατα θα πωλούνται μαζί με τις υπάρχουσες υβριδικές εκδόσεις e-Power για μερικά χρόνια μέχρι την απαγόρευση των θερμικών κινητήρων που εφαρμόζεται στην Ευρώπη.
Ο Guillaume Cartier, επικεφαλής της Nissan Europe, δήλωσε στο Autocar ότι η μετάβαση στην ηλεκτροκίνηση ξεκινά με τα υβριδικά e-Power πριν προχωρήσει στο BEV. Είπε ότι η εταιρεία «πρέπει να επωφεληθεί» από ένα ηλεκτρικό σύστημα κίνησης στο Qashqai, περιγράφοντάς το ως μια φυσική εξέλιξη. Το ίδιο φέρεται να συμβεί με το μικρότερο Juke και το μεγαλύτερο X-Trail.
Τα ηλεκτρικά SUV αναμένεται να κυκλοφορούν σε πλατφόρμες αποκλειστικά για EV από τη Συμμαχία Renault-Nissan-Mitsubishi, πράγμα που σημαίνει ότι θα έρθουν ως -έμμεσα κατά την κυκλοφορία- αντικαταστάτες για τα υπάρχοντα μοντέλα με θερμικκό κινητήρα και υβριδικά. Το Nissan Juke δεύτερης γενιάς που εμφανίστηκε το 2019 βασίζεται στην πλατφόρμα CMF-B, ενώ το Qashqai τρίτης γενιάς και το X-Trail τεσσάρων γενιών που εμφανίστηκαν το 2021 χρησιμοποιούν την CMF-CD.
Η αρχιτεκτονική CMF-EV που χρησιμοποιείται ήδη στα Nissan Ariya και Renault Megane E-Tech θα μπορούσε να επεκταθεί για τα ηλεκτρικά Qashqai και X-Trail. Στην πραγματικότητα, το Ariya βρίσκεται ακριβώς ανάμεσα στο μικρότερο Qashqai και το μεγαλύτερο X-trail όσον αφορά το μέγεθος. Όσο για το Juke, η αρχιτεκτονική CMF B-EV που θα κάνει το ντεμπούτο του σύντομα στο Renault 5 supermini ακούγεται σαν μια πιο κατάλληλη επιλογή, αν και σε αυτό το σημείο μπορούμε μόνο να κάνουμε εικασίες.