Το νέο Nissan Qashqai δεν θα εξοπλίζεται με diesel κινητήρα κα επίσης δεν θα παράγεται ως αμιγώς ηλεκτρικό. Η Nissan ανακοίνωσε πως θα χρησιμοποιεί το νέο σύστημα e-Power που θα το δούμε για πρώτη φορά στην Ευρώπη στο Qashqai, καθώς και τον 1.3 DiG-T με ήπιο υβριδικό σύστημα των 12V.
Η νέα πλατφόρμα που θα χρησιμοποιεί, είναι η CMF-C, που προέκυψε από την κοινή συμμαχία μεταξύ Nissan, Renault και Mitsubishi, η οποία προσδίδει 41% περισσότερη στρεπτική ακαμψία στο Qashqai και έχει χρησιμοποιηθεί κατά 50% περισσότερος χάλυβας υψηλής αντοχής, με το βάρος να μειώνεται κατά 60kg. Μειωμένο θα είναι το βάρος και κατά 21kg χάρη στην χρήση αλουμινίου για την κατασκευή των θυρών επιβίβασης και του καπό, ενώ 2,6kg θα εξοικονομούνται από την χρήση συνθετικών υλικών για την πόρτα του χώρου αποσκευών, ο οποίος θα είναι μεγαλύτερος κατά 50lt σε σχέση με το υπάρχον μοντέλο. Το νέο Qashqai θα είναι μεγαλύτερο σε μήκος κατά 35mm, κατά 32mm σε πλάτος και κατά 25mm σε ύψος, ενώ το μεταξόνιό του θα μεγαλώσει κατά 20mm.
Όσων αφορά τα κινητήρα σύνολα, το ενδιαφέρον το κεντρίζει το νέο σύστημα e-Power, το οποίο αποτελείται από έναν θερμικό κινητήρα των 1.5lt που αποδίδει 157Ps, ο οποίος κινεί αποκλειστικά μια γεννήτρια, η οποία με την σειρά της φορτίζει την μπαταρία του οχήματος. Η κίνηση του αυτοκινήτου γίνεται αποκλειστικά από έναν ηλεκτροκινητήρα των 190Ps και των 34kgm ροπής, ο οποίος βρίσκεται τοποθετημένος στον εμπρός άξονα.
Το e-Power θα έχει τρία διαφορετικά προγράμματα οδήγησης, τα Standard, Sport και ECO, ενώ θα είναι και αυτό εξοπλισμένο με τo e-Pedal που έχουμε συναντήσει στο Leaf και Leaf+. Επίσης, σύμφωνα με τη Nissan το Qashqai θα είναι την καλύτερη επιτάχυνση από όλα τα αντίστοιχα υβριδικά αυτοκίνητα.
Πιο συμβατική θα είναι η έκδοση με τον 1.3DiG-T, με το ήπιο υβριδικό σύστημα των 12V ο οποίος θα έρχεται σε δύο εκδόσεις, μία των 140Ps και των 24,5kgm ροπής και μία των 160Ps και των 26,5kgm ροπής. Η έκδοση με τα 140Ps θα χρησιμοποιεί ένα χειροκίνητο κιβώτιο των έξι σχέσεων και η κίνηση θα μεταδίδεται και εδώ στους μπροστά τροχούς, ενώ θα υπάρχει και η επιλογή CVT κιβωτίου, αλλά για την έκδοση με τα 160Ps, το οποίο θα συνδυάζεται και με τετρακίνηση.