Τρία πρωτότυπα της δεύτερης γενιάς της Macan που βρίσκεται στα τελικά στάδια της εξέλιξης, εθεάθησαν μαζί με μια Taycan Turbo S να κάνουν δοκιμές σε δημόσιο δρόμο. Και τα τρία πρωτότυπα έχουν παραπλανητικά αυτοκόλλητα περιμετρικά των μπροστινών φώτων, καθώς επίσης φέρουν ψεύτικες απολήξεις εξατμίσεων, παραπλανητικά αυτοκόλλητα στα τζάμια, ενώ τα δύο από αυτά είχαν ενεργές αεροτομές στο πίσω μέρος.
Σε σχέση με την πρώτη γενιά, η νέα Macan φαίνεται να διαθέτει πιο αεροδυναμική σιλουέτα, με την οροφή στο πίσω μέρος να είναι περισσότερο κεκλιμένη, θυμίζοντας το αντίστοιχο σχήμα της Cayenne Coupe. Φαρδύτερα φαίνεται να είναι και τα μετατρόχια, με τις ζάντες των 21in να γεμίζουν τους θόλους. Παρά το παραπλανητικό αυτοκόλλητο στα μπροστά φώτα τεχνολογίας LED, φαίνεται ξεκάθαρα πως έχουν την οριζόντια διευθέτηση που συναντάμε και σε άλλα μοντέλα της Porsche. Η νέα Macan θα χρησιμοποιεί την πλατφόρμα Premium Platform Electric (ΡΡΕ) που έχει αναπτυχθεί από κοινού μεταξύ Porsche και Audi και θα χρησιμοποιηθεί και στα επερχόμενα Audi Q6 e-tron και Α6 e-tron.
Η νέα Macan αναμένεται να έχει μεγαλύτερη αυτονομία από την Taycan, ενώ θα είναι διαθέσιμη σε διάφορες εκδόσεις, ανάλογες με την ιπποδύναμη, με κορυφαία την Turbo S. Το μοντέλο θα παρουσιαστεί επίσημα μέσα στο 2022 και η παραγωγή του θα ξεκινήσει κοντά στο τέλος της νέας χρονιάς. Η υπάρχουσα Macan με τον θερμικό κινητήρα θα είναι διαθέσιμη παράλληλα με την νέα ηλεκτροκίνητη, μέχρι να σταματήσει η παραγωγή της το 2024, λόγω της απαγόρευσης των θερμικών κινητήρων.