Η αναβαθμισμένη Porsche 911 εξελίσσεται και μετά την 911 Turbo που εμφανίστηκε ως πρωτότυπο να κάνει δοκιμές στους δρόμους, τον Δεκέμβρη που μας πέρασε, σειρά είχε η απλή 911. Τα δύο πρωτότυπα που εμφανίστηκαν να κάνουν δοκιμές έχουν εξατμίσεις που παραπέμπουν στον φυσικής πνοής επίπεδο εξακύλινδρο των 4.0lt, πράγμα που φανερώνει πως η αντικαταστάτρια της 992 πιθανόν θα εντάξει στην γκάμα της και κινητήρες χωρίς turbo. Η αλήθεια είναι πως η 992 παρουσιάστηκε επίσημα στο Los Angeles Auto Show τον Νοέμβριο του 2018 και φέτος θα συμπληρώσει τέσσερα χρόνια παρουσίας, ακολουθώντας την αντίστοιχη πορεία με την παρουσίαση της 991 το 2011 και την αντικατάστασή της με την 991.1 το 2015.
Τα πρωτότυπα φέρουν έξτρα φώτα για οδήγηση στο χιόνι και παρά την απόκρυψη στοιχείων του αμαξώματος μέσω του καμουφλάζ, μπορούμε να διακρίνουμε τους διαφορετικής σχεδίασης προφυλακτήρες, με τον μπροστινό να έχει μεγαλύτερους αεραγωγούς. Από το πλάι δεν φαίνονται αλλαγές, αλλά στο εσωτερικό διακρίνεται ένας νέος πλήρης ψηφιακός πίνακας οργάνων. Στον πίσω προφυλακτήρα διακρίνεται ένα καμουφλαρισμένο diffuser, με έξτρα πλευρικούς αεραγωγούς και φυσικά την διπλή απόληξη της εξάτμισης που βρίσκεται τοποθετημένη στο κέντρο.
Όπως αναφερθήκαμε και στην αρχή η εξάτμιση παραπέμπει στην αντίστοιχη που συναντάμε στην GTS 4.0, στην GT4 στην GT4 RS και στην έκδοση Spyder της οικογένειας 718, που χρησιμοποιούν όλες τους τον εξακύλινδρο φυσικής πνοής των 4.0lt, ο οποίος παράλληλα χρησιμοποιείται και από την 992 GT3 και σύντομα και από την 992 GT3 RS, πέρα όμως από αυτές τις δύο εκδόσεις της 911, όλες οι υπόλοιπες χρησιμοποιούν turbo. Μία ακόμα φήμη που κυκλοφορεί είναι πως η νέα 911 θα έχει και για πρώτη φορά εξηλεκτρισμένη έκδοση στην γκάμα της, η οποία επιβεβαιώνεται από την εμφάνιση ενός πρωτότυπου της 911 στην πίστα του Nurburgring την περασμένη χρονιά.
Όλες οι απορίες πάντως θα λυθούν μέσα στο 2023, όποτε και θα γίνει η επίσημη παρουσίαση της 992.2 στο κοινό.