Το κίτρινο αυτοκόλλητο στο πίσω τζάμι του Puma ST δείχνει πως πρόκειται για υβριδικό μοντέλο και εντοπίστηκε στην πίστα του Nurburgring να κάνει δοκιμές. Εξωτερικά δεν φαίνεται να έχει καμία διαφορά από την συμβατική έκδοση με τον θερμικό κινητήρα, ενώ φαίνεται να απουσιάζει το λογότυπο ST τόσο από το πίσω όσο και από το εμπρός μέρος. Με το Puma θα συμμετέχει στο WRC η Ford με τη νέα χρονιά, κατά την οποία όλα τα αγωνιστικά θα είναι πλέον υβριδικά. Μάλιστα, στο Goodwood Festival of Speed η Ford παρουσίασε το πρωτότυπο Puma Rally1, το οποίο ήταν εξοπλισμένο με έναν turbo κινητήρα των 1.6lt, έναν ηλεκτροκινητήρα και μια μπαταρία των 3,9kWh. Ακόμα δεν έχει γίνει γνωστό για το κινητήριο σύνολο του υβριδικού Puma ST, το οποίο αναμένεται να είναι ήπιο, ενώ στο μέλλον υπάρχουν μεγάλες πιθανότητες να ακολουθήσουν plug-in hybrid εκδόσεις. Αυτό εικάζεται με την αντίστοιχη δήλωση της Ford, πως το 100% των αυτοκινήτων της θα έχουν την δυνατότητα κίνησης με μηδενικές εκπομπές ρύπων είτε ως αμιγώς ηλεκτρικά είτε ως plug-in hybrid σύνολα, μέχρι τα μέσα του 2026.