Η κορυφαία έκδοση της M3 που τοποθετείται επάνω και από την Competition είναι η CSL. Η έκδοση αυτή αναμένεται και θα είναι πιο ελαφριά και πιο δυνατή από την Competition, με λιγότερη ηχομόνωση, ελαφρύτερα καθίσματα και με την πιθανότητα να μην έχει τα πίσω καθίσματα, αφού στο πρωτότυπο που εμφανίστηκε να κάνει δοκιμές στην πίστα του Nurburgring, τα πίσω τζάμια ήταν καμουφλαρισμένα, εμποδίζοντας την ορατότητα προς τα μέσα. Το ελάφρωμα του μοντέλου περιλαμβάνει την χρήση carbon σε αρκετά τμήματα, όπως η οροφή και το καπό, κάτι που αναμένεται να κατεβάσει το κέντρο βάρος του οχήματος πιο χαμηλά. Η Μ3 CSL θα μοιράζεται το ίδιο μπροστά τμήμα με την M4 CSL, το οποίο θα έχει νέα γρίλια, μεγαλύτερος αεραγωγούς και διαφορετικής σχεδίασης προφυλακτήρα σε σχέση με τις υπόλοιπες εκδόσεις. Διαφοροποιημένο είναι και το πίσω diffuser, που διαθέτει ανοίγματα για τις τέσσερις απολήξεις του συστήματος εξαγωγής. Υπάρχει επίσης η πιθανότητα η CSL να έχει πιο σφιχτή ρύθμιση στην ανάρτηση, καθώς και μεγαλύτερα φρένα, ενώ η δύναμη του κινητήρα εκτιμάται ότι μπορεί να ξεπερνάει τα 540Ps, με την κίνηση να μεταδίδεται αποκλειστικά στους πίσω τροχούς. Η Μ4 CSL αναμένεται να παρουσιαστεί επίσημα μέσα στον επόμενο μήνα, ενώ η M3 μέχρι το τέλος της χρονιάς.