Η καινοτομία και η ανθρωποκεντρική προσέγγιση είναι τα χαρακτηριστικά που πάντα διέκριναν τη Renault στα 124 χρόνια της ιστορίας της. Το ενδιαφέρον για τον άνθρωπο είναι που την ωθεί να δημιουργεί νέες κατηγορίες αυτοκινήτων, ώστε να καλύπτει ιδανικά τις ανάγκες του.
Μέσα από τις χορηγίες αποτυπώνεται ακριβώς αυτό το κοινωνικό ενδιαφέρον της Renault, αφού στηρίζει τους θεσμούς και τις δομές που αναδεικνύουν την ξεχωριστή δυναμική και τη διάθεση του ανθρώπου να προοδεύει και να πρωτοπορεί.
Η Renault, μέσω του αποκλειστικού εισαγωγέα στην Ελλάδα, της Τεορέν Μότορς Α.Ε, αποδεικνύει έμπρακτα το ενδιαφέρον της για τις αθλητικές δραστηριότητες ως επίσημος Χορηγός της ομάδας ποδοσφαίρου του Ολυμπιακού. Ο Ολυμπιακός έχει κερδίσει 47 εγχώρια πρωταθλήματά ποδοσφαίρου, 28 Κύπελλα, έχοντας, παράλληλα, κατακτήσει και 18 double.
Εφέτος, η Renault ήταν δίπλα στη νέα γενιά αθλητών των Summer Camps του Ολυμπιακού, όπου για ένα ακόμη καλοκαίρι εκατοντάδες παιδιά έζησαν μια αξέχαστη εμπειρία στο αθλητικό κέντρο του Ρέντη. Πρόκειται για μία εκδήλωση θεσμό σε επίπεδο ακαδημίας, η οποία πραγματοποιήθηκε για 21η φορά.
Στο φετινό Summer Camp, που ολοκληρώθηκε την Παρασκευή 1 Ιουλίου με απόλυτη επιτυχία, συμμετείχαν 200 παιδιά που ντύθηκαν στα ερυθρόλευκα και άρχισαν να μαθαίνουν τα μυστικά του ποδοσφαίρου με προπονήσεις στους χώρους όπου βρίσκονται καθημερινά οι ποδοσφαιριστές της πρώτης ομάδας του Ολυμπιακού. Στο Camp του Ολυμπιακού συμμετείχαν παιδιά από 14 διαφορετικά σημεία ξένων χωρών.
Η Renault ήταν δίπλα στους μικρούς αθλητές και αυριανούς πρωταθλητές στα γήπεδα αλλά και στη ζωή, μοιράζοντας δώρα και αναμνηστικά, που συνδέουν την πρωτοπόρο εταιρία με τον πολύπρωταθλητή Ελλάδας στο ποδόσφαιρο. Η Renault και η Τεορέν Μότορς Α.Ε. ανανεώνουν το ραντεβού τους για του χρόνου και εύχονται σε όλα τα παιδιά καλό καλοκαίρι!