Από το λανσάρισμά του το 1980, το Renault Master καθιερώθηκε ως κορυφαίο μοντέλο στην αγορά των ελαφρών επαγγελματικών οχημάτων. Προκειμένου να ανταποκριθεί στις νέες ανάγκες των πελατών, το νέο Master ενισχύεται τόσο σε επίπεδο σχεδίασης και εξοπλισμού, όσο και σε τεχνολογικό επίπεδο, διαθέτοντας:
- Ανανεωμένη σχεδίαση
- Νέο κινητήρα diesel Twin Turbo
- Δυνατότητες εξατομίκευσης για το χώρο επιβατών
- Άνεση στην οδήγηση
- Χώρο επιβατών με πολλαπλές δυνατότητες διασύνδεσης
Δυναμική σχεδίαση
Αποκτώντας νέα μπροστινή όψη, το νέο Master ανανεώνεται και στο εσωτερικό του προσφέροντας αναβαθμισμένη ποιότητα, μέσα σε έναν πιο λειτουργικό και πιο πρακτικό χώρο επιβατών, με διακοσμητικά χρωμίου, νέες ταπετσαρίες και εξοπλισμό ανάλογο ενός κινητού γραφείου. Ο νέος κινητήρας πετρελαίου 2,3 Blue dCi Twin Turbo παρέχει αυξημένη ισχύ και ροπή, αλλά και μειωμένη κατανάλωση.
Το πλήρως ανασχεδιασμένο σχήμα εναρμονίζεται με την κοινή αισθητική ταυτότητα των υπόλοιπων μοντέλων της γκάμας επαγγελματικών οχημάτων της Renault. Τα σημεία της αλλαγής είναι:
- Η νέα μπροστινή μάσκα κάθετης σχεδίασης,
- Η φωτεινή υπογραφή σε σχήμα C (C-Shape),
- Η ανυψωμένη γραμμή καπό
- Ο ανασχεδιασμένος προφυλακτήρας, μαζί με τα εμπρός «φτερά»
Εσωτερική σχεδίαση με ποιοτικά υλικά και καθαρές γραμμές
Το νέο Master υιοθετεί τα πρότυπα των επιβατικών οχημάτων. Το εσωτερικό αναβαθμίζεται με τη χρήση υλικών υψηλότερης ποιότητας, που είναι πιο σκούρα και λιγότερο γυαλιστερά. Οι σχεδιαστές επανασχεδίασαν τις γραμμές κάνοντάς τις πιο οριζόντιες, πιο απλές και πιο καθαρές.
Το νέο κομψό και λειτουργικό, εσωτερικό διαθέτει:
- Επανασχεδιασμένο ταμπλό με μεγάλους ανοιχτούς ή κλειστούς αποθηκευτικούς χώρους
- Διακοσμητικά χρωμίου στους αεραγωγούς, τα κουμπιά κλιματισμού και το νέο τιμόνι
- Νέα λαβή μοχλού ταχυτήτων, μαύρη με πλαίσιο χρωμίου
- Νέες ταπετσαρίες, πιο high-tech
- Πίνακα οργάνων με ψηφιακή οθόνη TFT 3,5 ιντσών
- Πλήρη ενσωμάτωση της οθόνης πλοήγησης στο κεντρικό τμήμα του ταμπλό, ανεξαρτήτως του συστήματος πολυμέσων που χρησιμοποιείται (R-LINK Evolution ή Media Nav Evolution).
Περισσότερη ισχύ από τον κινητήρα diesel 2.3 Blue dCi Twin Turbo
Το νέο Master εξοπλίζεται με νέο κινητήρα πετρελαίου 2.3 Blue dCi Twin Turbo που ανταποκρίνεται ακόμη καλύτερα στις ανάγκες του επαγγελματία.
- Ο κινητήρας πληροί τα πρότυπα ρύπων Euro 6D - FULL και διαθέτει τεχνολογία Twin Turbo
- Έχει αυξημένη ισχύ 135 ίππων και ροπή 360 Nm, για δυναμισμό και άμεση απόκριση
- Εξασφαλίζει σημαντική μείωση της κατανάλωσης που φτάνει έως 1 λ./100 χλμ. (σε σχέση με τα παλαιότερα σύνολα).
Ο κινητήρας συνδυάζεται με μηχανικό κιβώτιο 6 σχέσεων, ενώ είναι εξοπλισμένος με τις πιο πρόσφατες αντιρρυπαντικές τεχνολογίες, όπως το σύστημα επιλεκτικής καταλυτικής αναγωγής (SCR).
Μεγαλύτερος χώρος φόρτωσης
Το νέο Master διαθέτει έναν από τους μεγαλύτερους αποθηκευτικούς χώρους στην καμπίνα του οδηγού, στην κατηγορία του (έως 105 λίτρα). Για μεγαλύτερη πρακτικότητα, το cockpit έχει επανασχεδιαστεί, διαθέτοντας:
- Το νέο τραπεζάκι «Easy Life», πάνω από το ντουλαπάκι, το οποίο ανοίγει με ένα απλό πάτημα με το δάχτυλο και παρέχει, πρόσθετο χώρο εργασίας, αλλά και χώρο για ένα πρόχειρο γεύμα με μια μεγάλη ποτηροθήκη στο κέντρο
- Ένα ευρύχωρο συρτάρι «Easy Life» 10,5 λίτρων για ευκολότερη πρόσβαση
- Αποδοτικές λύσεις πολυμέσων με δυνατότητες διασύνδεσης:
- - R-LINK Evolution
- - Media Nav Evolution (συμβατό με Android Auto και Apple CarPlay, ανάλογα την έκδοση).
- Φωτισμός LED και εργονομικές λαβές για ευκολότερη φόρτωση και εργασία εντός του οχήματος
Επίσης το νέο Master αναβαθμίζει το χώρο φόρτωσης για να μπορούν οι επαγγελματίες να εργάζονται πιο αποτελεσματικά σε όλες τις συνθήκες με:
- νέο φωτισμό LED, που εξασφαλίζει 5 φορές μεγαλύτερη ισχύ φωτισμού στο εσωτερικό.
- νέες εργονομικές λαβές για διευκόλυνση της εισόδου και της εξόδου από το όχημα, 1 τουλάχιστον στο πίσω μέρος, 2 με μία συρόμενη πόρτα και 3 αν υπάρχουν δύο συρόμενες πόρτες, που είναι στιβαρές, εύκολα προσβάσιμες και ιδανικά τοποθετημένες για εύκολη πρόσβαση από το πίσω μέρος και από το πλάι.
- Σύστημα αυτόματης ενεργοποίησης φώτων και υαλοκαθαριστήρων στο βασικό εξοπλισμό
Με 3 ύψη και 3 μήκη, το νέο Renault Master προσαρμόζεται άριστα στις ανάγκες των επαγγελματιών, καθώς:
- Είναι διαθέσιμο με εμπρόσθιο σύστημα κίνησης, ενώ έχει σχεδιαστεί να αντέχει μεγάλα φορτία
- Διατίθεται σε μια πολύ μεγάλη γκάμα εκδόσεων, με μέγιστο επιτρεπόμενο βάρος 3,5 τόνων (για οδήγηση χωρίς ταχογράφο και επαγγελματικό δίπλωμα), που δίνει ωφέλιμο φορτίο περίπου 1,5 τόνο και ωφέλιμο όγκο από 8 - 14.8 m3
Το νέο Renault Master θα το βρείτε ετοιμοπαράδοτο στο Επίσημο Δίκτυο Διανομέων Renault σε όλη την Ελλάδα.