Σε λιγότερο από ενάμιση χρόνο ύστερα από το λανσάρισμά του, το Citroën Berlingo, στην 3η του γενιά, έχει ήδη ξεπεράσει τις 200.000 πωλήσεις παγκοσμίως. Στην Ευρώπη, έχει φτάσει το 16% στην κατηγορία του (επιβατικά και ελαφρά επαγγελματικά) για το 2019, παίζοντας σημαντικό ρόλο στην εξαιρετική πορεία της Citroën, η οποία σημείωσε τη μεγαλύτερη αύξηση στις πωλήσεις της μέσα στο χρόνο μεταξύ των 12 κορυφαίων κατασκευαστών αυτοκινήτων. Από το λανσάρισμά του, τον Σεπτέμβριο του 2018 και μέχρι σήμερα, η 3η γενιά του Berlingo έχει σημειώσει περισσότερες από 200.000 πωλήσεις (Berlingo και Berlingo Van), με τις 150.000 να είναι από το 2019, τοποθετώντας το μοντέλο στη δεύτερη θέση των παγκόσμιων πωλήσεων στη γκάμα της Citroën, πίσω μόνο από το C3.
Η μεγάλη του επιτυχία για λογαριασμό της Citroën στην Ευρώπη υπογραμμίζεται από το γεγονός ότι στην κατηγορία του για το 2019, το Berlingo Van είχε το 16% των συνολικών πωλήσεων της κατηγορίας του, με τα 2/3 αυτών να αφορούν την επαγγελματική του εκδοχή και το 1/3 την επιβατική.
Η εμπορική επιτυχία της 3ης γενιάς του Berlingo έχει παίξει σημαντικό ρόλο στο momentum της Citroën, της μάρκας που για το 2019* καταγράφηκε ως αυτή με τη μεγαλύτερη ανάπτυξη ανάμεσα στους 12 κατασκευαστές αυτοκινήτων με τις περισσότερες πωλήσεις στην Ευρώπη.
Με την άνεση που προσφέρει, τον εξοπλισμό άνεσης και ασφάλειας και ιδιαίτερα με τα τεχνολογικά προηγμένα συστήματα υποβοήθησης οδήγησης, η 3η γενιά του Berlingo επιβεβαιώνει τη δυναμική της με τις πολύ καλές επιμέρους επιδόσεις ανά έκδοση, το Berlingo Van, με σχεδόν ένα στα τέσσερα οχήματα που πωλούνται να είναι στις εκδόσεις Driver και Worker, που έχουν το πληρέστερο πακέτο εξοπλισμού. Ενώ το 80% των αυτοκινήτων είναι εξοπλισμένα με Extenso® Cabin (3 μπροστινά καθίσματα), επίσης το ένα στα τέσσερα οχήματα είναι εφοδιασμένο με Surround Rear Vision (με κάμερα πίσω και στον καθρέπτη του συνοδηγού, που προβάλλει τις εικόνες σε μία οθόνη 5” που τοποθετείται στη θέση του εσωτερικού καθρέπτη του αυτοκινήτου).
Για το δε Berlingo, πάνω από το 60% των πωλήσεων αφορούν τις κορυφαίες εκδόσεις εξοπλισμού Feel και Shine, ενώ σχεδόν το 35% των αυτοκινήτων έχουν στοιχεία έξτρα εξοπλισμού για τον διάκοσμο της καμπίνας. Επίσης, περίπου το 40% των αυτοκινήτων είναι εφοδιασμένα με κάμερα οπισθοπορείας με το σύστημα Top Rear Vision (με ψηφιακή αναπαράσταση του αυτοκινήτου σε κάτοψη και πραγματική απεικόνιση του περιβάλλοντος σε περίμετρο 180ο του αυτοκινήτου).