Τα μεταξωτά «αυτοκίνητα» θέλουν και επιδέξιους μηχανικούς. Η παράφραση της γνωστή παροιμίας ταιριάζει στο τυπικό service μίας Bugatti Veyron. Αφήνοντας το κόστος και το εντυπωσιακό ποσό, η αλλαγή μπουζί και πολλαπλασιαστών για το hypercar της Bugatti μας δίνει την ευκαιρία να δούμε το εσωτερικό από τον θηριώδη W16 κινητήρα της.
Η δημοσίευση στο site Reddit μας αποκάλυψε την ιστορία και τις εξωτικές φωτογραφίες. Αιτία για την επισκευή ήταν η «κακή» λειτουργία δύο κυλίνδρων (13 και 16) όταν το αυτοκίνητο επιτάχυνε από τα 225 χλμ και πάνω. Σύμφωνα με αυτόν που ανέβασε το post (με το όνομα Fixitsteven), το πακέτο των πολλαπλασιαστών κόστισε 662 ευρώ (περίπου) το ένα και χρειάστηκε πάνω από ένα μήνα για να φτάσουν στον μηχανικό. Φυσικά η συσκευασία, όσο αφορά την αποκλειστικότητα και την ποιότητα, ταίριαζε στην Veyron. Φυσικά αλλάχθηκαν και τα μπουζί τα οποία (τι έκπληξη) είναι τα ίδια με των απλών μοντέλων της VW που κοστίζουν 16,5 ευρώ το καθένα. Βέβαια εδώ μιλάμε για Bugatti Veyron οπότε τα χρέωσαν… 155 ευρώ το ένα. Ολόκληρη η εργασία έφτασε πάνω από… 18.150 ευρώ και αν δείτε τη διαδικασία καταλαβαίνετε γιατί.
Η πρόσβαση στα μπουζί για την αντικατάστασή τους απαιτεί μια λεπτή και προσεκτική δουλειά καθώς αφαιρούνται πολλά κομμάτια του αμαξώματος. Μόνο ο πίσω προφυλακτήρας μένει πάνω στο αυτοκίνητο ενώ σχεδόν κάθε άλλο κομμάτι στο πίσω πλαίσιο του αμαξώματος βγαίνει. Στη συνέχεια, χρησιμοποιείται μια ειδική εξέδρα για να επιτρέψει στον τεχνικό φτάσει πάνω από τον ασφυκτικά γεμάτο χώρο του κινητήρα.
Ακόμη και μετά από όλα αυτά τα βήματα, εξακολουθεί να μην είναι μια απλή δουλειά. Ένας μηχανικός της Bugatti στο Μαϊάμι είπε ότι αυτή η δουλειά μπορεί να φτάσει τις 40 έως 50 ώρες, οι οποίες συνήθως απαιτούνται για να βγει ο κινητήρας.