Το αγωνιστικό πρόγραμμα έχει δει ιδιαίτερη ανάπτυξη τα τελευταία χρόνια με τους -παραδοσιακούς- κατασκευαστές σπορ αυτοκινήτων να βλέπουν σημαντική αύξηση των συμμετοχών. Η έκδοση Super Trofeo της Huracan Evo είναι ένα από τα ταχύτερα μοντέλα της κατηγορίας single make series.
Παραδόξως, τόσο αυτή η έκδοση όσο και η πιο hardcore Huracan Evo GT3 κατασκευάζονται στην ίδια γραμμή παραγωγής στο εργοστάσιο της Lamborghini, στην Μπολόνια, μαζί με τα -απλά- αυτοκίνητα δρόμου.
«Έχοντας την ευελιξία να αναπτύξουμε και τα δύο μοντέλα στην ίδια γραμμή παραγωγής, μας δίνει τη δυνατότητα να έχουμε ανθρώπους που επικεντρώνονται στην εργασία τους, γνωρίζοντας ότι έχουν και τα δύο αυτοκίνητα στην ίδια γραμμή», αναφέρει σχετικά ο CEO της εταιρείας, Stefano Domenicali.
Όπως και με τα μοντέλα παραγωγής, απαιτούνται δύο ολόκληρες μέρες για κάθε αγωνιστικό να ολοκληρωθεί σε μία ενδελεχή διαδικασία που πραγματοποιείται βήμα-βήμα, με κάθε ένα από αυτά να λαμβάνει την ίδια φροντίδα και προσοχή από το ιδιαίτερα νεανικό (μέσο όρο ηλικίας 38 έτη) εργατικό δυναμικό. Τα αυτοκίνητα Super Trofeo βασίζονται σε μεγάλο βαθμό στο μοντέλο παραγωγής, με τα δύο μοντέλα να χρησιμοποιούν το ίδιο σασί και κινητήρα. Η αγωνιστική έκδοση αποδίδει 620Ps, χρησιμοποιώντας εισαγωγή της BMC και ECU M182 της Motec. Η μετάδοση της κίνησης γίνεται στους πίσω τροχούς μέσω εξατάχυτου σειριακού κιβωτίου της X-Trac και τρίδισκου συμπλέκτη με ελαφρωμένο βολάν. Χρησιμοποιεί πλήρως ρυθμιζόμενη ανάρτηση της Ohlins και φρένα 380x35mm στον μπροστά άξονα, με εξαπίστονες δαγκάνες της Brembo.
Η έκδοση GT3 είναι πιο extreme και χρησιμοποιεί ένα νέο σασί κατασκευασμένο από αλουμίνιο και carbon fiber, με το βάρος να αγγίζει τα 1.230kg. Χρησιμοποιεί εντελώς διαφορετικά αεροδυναμικά βοηθήματα σε σχέση με την έκδοση Super Trofeo και διαφορετικό roll-cage που εκτείνεται μέχρι το μηχανοστάσιο στο πίσω μέρος. Ο κινητήρας 5,2lt προέρχεται από την έκδοση Performante της Huracan, χρησιμοποιεί όμως ξηρό κάρτερ, νέους εκκεντροφόρους και σύστημα εισαγωγής-εξαγωγής, καθώς και βαλβίδες τιτανίου. Οι μονάδες ECU και TCU είναι οι Bosch Motorsport MS6.4 και το κιβώτιο είναι εξατάχυτο σειριακό της Hor, με τρίδισκο συμπλέκτη και υδραυλικά paddles. Η κίνηση μεταφέρεται στους πίσω τροχούς μέσω ενός μηχανικού διαφορικού και του ρυθμιζόμενου -σε 10 θέσεις- Traction Control της Bosch Motorsport. Επειδή όμως μία εικόνα ισοδυναμεί με 1.000 λέξεις, καλύτερα να δεις το video…