Όλα έγιναν πολύ γρήγορα. Οι μέτοχοι της Vickers PLC αποφάσισαν να πουλήσουν τη Rolls-Royce Motor Cars Ltd. στη Volkswagen AG έναντι 703,8 εκατομμυρίων δολαρίων. Από την άλλη πλευρά οι δικηγόροι της BMW έκαναν ό,τι μπορούσαν για να πάρουν την εταιρεία με λιγότερα από 100 εκατομμύρια λίρες. Βλέπετε η συμφωνία έπρεπε να γίνει με την Bayerische Motoren, καθώς τα αυτοκίνητα Rolls-Royce και Bentley χρησιμοποιούσαν τα εξαρτήματά της από τότε που η BMW ένωσε τις δυνάμεις της με τη Vickers για την κατασκευή κινητήρων αεροσκαφών.
Η VW κέρδισε και ο Ferdinand Piech είχε σχέδιο και 745 εκατομμύρια δολάρια να επενδύσει στο εργοστάσιο του Crewe. Η BMW τελικά κέρδισε τα δικαιώματα για το όνομα της Rolls-Royce και κατασκεύασε ένα νέο εργοστάσιο στο Goodwood, όμως η VW βρήκε έναν έτοιμο κινητήρα W12 και δημιούργησε την πρώτη Bentley μαζικής παραγωγής που τον χρησιμοποιούσε για την κίνησή της.
Τα πρώτα πειραματικά αυτοκίνητα Bentley Continental GT ήταν καμουφλαρισμένα ως Audi S8, αλλά μετά ήρθε η πρώτη GT. Το χειροποίητο πρωτότυπο είχε την τελική σχεδίαση του αυτοκινήτου παραγωγής και δημιουργήθηκε από την 40μελή ομάδα με επικεφαλής τον Dirk van Braeckel. Αμέσως μετά την παρουσίασή της κάποια στελέχη της Volkswagen πήγαν το πρωτότυπο βόλτα σε μια πίστα δοκιμών της εταιρίας, Δεν γνωρίζουμε ποιος είχε αυτή την ιδέα, αλλά με 560 ίππους και μόνιμη τετρακίνηση, τι μπορούσε να πάει στραβά; Τελικά πήγε στραβά η… τετρακίνηση. Το σύστημα μετάδοσης ήταν βασισμένο σε διαφορικά Torsen και κάπου κάτι απέτυχε. Το σύστημα μετάδοσης καταστράφηκε και το αυτοκίνητο ακινητοποιήθηκε απότομα. Πίσω τους (ως όχημα υποστήριξης) ήταν μία Lamborghini Gallardo. Ο οδηγός της δεν κατάλαβε άμεσα αυτή την ξαφνική αλλαγή στην ταχύτητα και έπεσε στο πίσω μέρος της Continental με μεγάλη ταχύτητα. Η σύγκρουση ήταν τόσο βίαιη που επενέβη σωστικό συνεργείο για να βγάλουν τον οδηγό από την Lamborghini.
Η ζημιές σε ένα τόσο σημαντικό πρωτότυπο ήταν σίγουρα ένα δυσάρεστο περιστατικό, αλλά τα χειρότερα ήρθαν μετά, όταν έπρεπε να επισκευάσουν το αυτοκίνητο στο κεντρικό συνεργείο. Οι εργασίες χρειάζονταν εβδομάδες και έπρεπε να γίνουν μυστικά κάτι, που ήταν σχεδόν αδύνατο. Επιπλέον οι μηχανικοί της VW, έπρεπε να συνεχίσουν τις εργασίες στο χρονοδιάγραμμα της παρουσίασης και έλεγχαν διαρκώς αν ο W12, μπορούσε να μπει εύκολα στην παραγωγή, αφήνοντας για λίγο τις επισκευές στο κατεστραμμένο πίσω μέρος της Continental.
Τελικά ο W12 πήρε την θέση του κάτω από το καπό του Coupe, με διπλό turbo και απόδοση 560 ίππους ενώ το σύστημα τετρακίνησης βελτιώθηκε και ρυθμίστηκε ειδικά για το μοντέλο. Το ταχύτερο (τότε) τετραθέσιο κουπέ στον κόσμο έκανε το ντεμπούτο του στο Σαλόνι Αυτοκινήτου της Γενεύης το 2003 και μέχρι το τέλος της έκθεσης, η Bentley συγκέντρωσε πάνω από 3200 προκαταβολές για αυτό. Υποθέτουμε ότι ο Ferdinand Piech ήταν χαρούμενος.
Όσο για την Bentley Continental GT 001 οι φήμες λένε πως είναι ακόμη σε κάποιο γκαράζ/αποθήκη της VW μισό-κατεστραμμένη, ενώ η εταιρία ισχυρίζεται πως, όπως συμβαίνει σε κάποια πρωτότυπα, διαλύθηκε σε πρέσα.